Knust min 4 dager “gamle” telefon !

I dag har vi ikke gjort så veldig mye, bare slappet av og koset oss, og trillet en tur på butikken, som er en time unna ! I atten minusgrader, uffe uff… så stjerner når jeg kom inn etter turen altså ! På butikken stresset jeg så mye ( hadde ikke koden til mitt nye kort, og hverken nettbanken eller DNB kundeservice ville gi det til meg, så det hele endte med streeess og jeg mistet min nye Samsung galaxy3 i gulvet, og hold dere fast, den ble KNUST… eller, ikke knust, men den veksler mellom å være helt svart og mellom å være i alle regnbuens farger… såe, ja… fyfaen, ødela dagen min så jævlig, ble så utrolig frustert, at hormonene mine rett og slett tok overhånd. Begynte å hylgrine i butikken, hahaha.. sååå flaut, gud så flaut. Heldigvis fikk jeg til å ringe min bedre halvdel for litt mental støtte…  hahaha, stakkars meg. Jeeepp, stakkars meg. Uflaksen følger meg… ikke bare har jeg en knust iphone nå, jeg har også en knust, flunkende ny samsung. Ikke så kult…  Kanskje jeg like så godt bare skal skaffe meg leketelefon som Nathaniel har !? 

Uffe uff… ble så deprimert at jeg måtte kjøpe en hel haug med godis ! Og masse junkfood. Som i sin tur gjorde til at jeg nå sitter å brekker meg. Når skal jeg egentlig få være ifred for disse graviditetsplagene ? Humørsvingninger er noe sykt herk, det er ikke såååå kult å begynne å strigråte på offentlige plasser skal jeg fortelle dere… 

Uansett ! Går vel bra, har jo forsikring på tlf ( takk gud!) så tror nok jeg blir å skifte om til iphonen min inntil mandag, den er iallefall ikke helt svart…   ble litt irritert , han fyren der jeg kjøpte tlf min sto å pratet skyhøyt om Samsung og hvor bra de var, de ble hvertfall ikke knust som iphone… vel, for å si det sånn ville jeg MYE heller ha en knust telefon enn en svart telefon. Æsj, æsj æsj… 

 

Nei, får bare prøve å la være å tenke på det ! Imorgen er det morsdag, min andre morsdag faktisk ! Jeg er så heldig å få være mamma til verdens fineste gutt på snart 14 måneder, som blir storebror i begynnelsen av september ! Har enda ikke gått helt opp for meg, men vi synes det er veldig koselig 🙂 Så imorgen har jeg dobbel morsdag, hihi  <3

Til morsdagen har jeg faktisk kjøpt meg selv rosa roser ! Og så tenkte jeg at jeg skal bake en gulrotkake imorgen tidlig, og invitere en venninne og hennes datter på besøk ! Skulle vel helst bakt kaka nå, men er aaaltfor utslitt.. orker såvidt å løfte føtterne ned fra sofaen jo.. huff, skal ikke være lett ! Er utrolig sliten i hodet og, og sykt vondt i hodet ! Er skikkelgi sjeldent jeg har det, så er nok ganske sliten :p

Nå skal jeg avslutte og trøstespise videre og bare slappe heeeelt av 🙂 Gud som jeg elsker kveldene ! Det er noe man virkelig setter pris på etter man er blitt mamma, hihi 🙂 

Smask smask ! :

14 kommentarer
    1. Uff, så trist 🙁 Du burde kjøpe beskyttelse til mobilen, hvis det funker. Hadde du vært hos meg, skulle du fått den støtte den trengte 🙂 Ønsker dere bare godt 🙂

    2. Haha, synd du knuste tlf. Det gjorde jeg også bare to dager etter at jeg hadde fått min tlf, bare at det var en iphone. MEN, selv om jeg hadde forsikring, endte jeg opp med en regning på 1500 kr i egenandel fordi jeg ikke hadde hatt forsikringa i 2 måneder enda 🙂 Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet 2 måneder med å levere inn telefonen 🙂

    3. om du går mye turer som dette eller trimmer mye da, så blir fødselen enklere 🙂 lite tips hhehe

    4. Du må seriøst slutte å være en jævla fjortis! Du er 19 år, legger ut bilder av puppene dine når du er en mor! Tenk hvist moren din tok bilder av puppene sine (ikkje brystvortene) og låg det ut på instagram. Hadde ikkje du syntes det var litt flaut og altfor drøyt?! Den hadde i hvertfall eg syntes. Og herregud! Når du fekk silikon. Ble du så stolt og hoppa i seng med en mann?! Og har du hørt om kondom eller?! Du er 19 år og skal bli to barns mor! Du greier ikkje å skrelle en potet en gang! Gudene vet hvordan dette kommer til å gå med 2 barn! Og dei bildene du tar er jo skikkelig fjortis! Eg er fjorten år, og du er MYE MYE MYE verre enn meg! DU ER 19 ÅR!! SKJERP DEG! Eg hadde vert en bedre mor enn deg! Plis plis plis, gjør som eg sier, ikkje fordi eg sier det, men for barnet ditt og det barnet du skal få. Hvist ikkje, kommer barna dine til å ha det HELT forferdelig! Det hadde i hvertfall eg hatt det.
      Du er sikkert en flott person, men vær så snill å slutt å være så fjortis og ikkje minst slutte å ta bilde av puppene dine og vise alle det, for det blir for drøyt! Og hvist du blir sint no, så blir det for gale, for du må tåle å få litt kritikk når du har en blogg og gjør som du gjør.

    5. Så deg på butikken idag;-) sku til å spørre om du trengte hjelp me varan ,men turte ikke i tro om du tror æ e en gal fremmed;-) hehehe . å må si din sønn er en utrolig søt gutt! 🙂 lykke til videre, å gratulere me en ny baby på vei !! 🙂 dette kommer du nok til å klare kjempe fint! :-):-)

    6. Hehe uff, hadde sikkert begynt å gråte selv om det var min nye telefon 😛
      Skjedde meg første gangen den falt i bakken også, så det er vel kanskje en svakhet da.
      Gratulerer med morsdagen idag 🙂

    7. Uff, kjenne meg så igjen i dette med hormoner tidlig i svangerskapet. man gråter jo av alt mulig rart.. Husker jeg gråt av X factor USA 😛

    8. Du burde ikke få lov til å feire morsdagen, for du er ingen mor, bare en liten drittunge uten hjerne

    9. Du burde vurdere den nye sony experia-tlf som er støtsikker og vannsikker. Jeg har den! Ikke den lekreste tlf, ville mye heller hatt en samsung note, men, jeg mister ALT i gulvet eller mister ALT på tlf. Denne har jeg mistet mer enn en gang i flisgulvet på jobb og den har til og med vært med i dusjen (ikke frivillig fra min side). Har ikke noe beskyttelse på den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg