Sliten mamma, barnefri til imorgen !

Nå er jeg virkelig sliten altså ! I hele natt har Nathaniel kun skreket, nesten ikke sovet et sekund. Tror det er tenner på gang her ja ! Jeg , som har så stort behov for søvn for tiden, er virkelig helt gåååen etter en våkenatt…  

Heldigvis skal Nathaniel til bestemoren sin i dag og sove over der, noe jeg er evig glad for ! Kommer sikkert til å sove i hele dag, så mye søvn som jeg egentlig trenger ! Morgenen startet heller ikke noe bra, superkvalm og spydd for første gang på en liten stund. Æsj..   men jaja, skal være glad jeg slipper det hver dag ! 

Om jeg noen gang vokner, så skal jeg få shina leiligheten min mens jeg har muligheten. Elsker den nyvaska lukten :- D Nå er Nathaniel i barnehagen, og jeg skal gå å sove…  endelig.  Så da sier jeg egentlig bare god natt, eller god dag for alle dere andre som ikke har vært våken hele natta ! Ha en strålende helg alle fantastiske lesere <3 

Smask smAsk til dere, natti natt :- * 

19 kommentarer
    1. God morgen, vet ikke om det er noen trøst, men jeg startet også morgenen min på denne måten i dag. God bedring 🙂
      Har du prøvd sea band-armbånd? De skal være ganske effektive mot morgenkvalme/svangerskapskvalme 🙂

    2. usj.. stakkars deg. Kan ikke forestille meg hvordan du klarer det. Jeg er gravid med den første i uke 13 og klarer bare å tenke på meg selv. Sove!!

    3. Du ser fantastisk ut til å ha vært oppe hele natten Rannveig! Sov godt, og kos deg med fri, det fortjener du 🙂

    4. Huff, jeg kan ikke forstå hvordan jeg hadde klart å ha ett lite barn nå som jeg er gravid altså, MASSEVIS av creds til deg! Jeg tuller ikke, fra uke 5 til 9 rørte jeg ikke kobbelet til hundene, mopp eller noe som helst annet. Jeg bare sov og så på serier på sofaen. Jeg har SÅ mye respekt til deg som klarer å ta vare på et lite barn når du har det slik!
      Her er forresten et innlegg jeg skrev ang. svangerskapskvalme: http://lizbethosnes.com/slik-holder-jeg-meg-unna-svangerskapskvalmen/ Håper det kan hjelpe deg litt 🙂 Klem!
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv som gravid – og ellers litt utenom det vanlige.

    5. Anonym: Hva mener du her er det som gjør meg til en dårlig mor ? Jeg vil heller si det tvert om i mot, jeg står på mitt ytterste, jeg er gravid og har en vilter ettåring å ta meg av helt alene, i tilegg.

      Slike som deg gjør det litt morsomt å blogge, det er ikke vanskelig å se ut i fra kommentaren din at det lyser sjalusi lang vei :- )

    6. Hva mener du folk e sjalu på? Helt ærlig… Du er 19 år, null utdanning, du leve på NAV, du er gravid på nytt med en du knapt kjenner… Hvordan skal det gå når du får ungen i magen, mister alt du har rett på gjennom NAV i forhold til at du er alene? Om du ikke får barnehageplass og ikke får jobbet har du den dagen babyen kommer til verden ikke rett på noe bortsett fra engangstønad, barnetrygd og barnebidrag noe som ergo betyr at din samboer må betale så å si alt! Skjønner ikke hvordan du tenker og hva som foregår i hode ditt! Du tenker ikke langt i grunn! Nei det er ikke mye å være sjalu på!

    7. helt enig med den over her.
      og hvorfor i alle dager flytter du til oslo? det må da være mye bedre å være i nærheten av din mor? og familie. hvem skal hjelpe deg når barnefar nr 2 kaster dere ut?

    8. All cred til dere to over her.. Noen må snart få banket noe vett i skallen på deg! Hva skjer med Nathaniel og baby nr2 når barnefar som du IKKE kjenner knuller på ei anna blondine,og kaster dere på dør? For tro meg,det skjer..

    9. Hva f*** er galt med dere egentlig?! Hva har dere med å gjøre om hun skal flytte eller ikke? Vet dere egentlig hvorfor hun flytter? Kjenner dere i det store og hele Rannveig?
      Blir så forbanna provosert når du/ dere faktisk leser bloggen hennes, men det eneste som kommer fra dere er dritt?! Hva f*** er poenget liksom? Hvis dere har så mye mot henne så drit i å bruk energien/ tiden deres på å lese bloggen og kommentere dritt! Skaff dere et liv og noe annet å gjøre! Makan!
      Stå på, Rannveig! Du er flink 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg