Koselig bisøk !

Hei igjen alle supre lesere <3

I kveld har vi som sagt hatt kjempekoselig besøk av min venninne og hennes lille søte datter ! Nathaniel og Jenny, som hun heter, leker bare sååå godt sammen og de er bare helt utrolig skjønne sammen. Nathaniel liker Jenny såå godt, og skal kose masse ! Helt utrolig å se på, det merkes at de er akkurat like gammel for å si det sånn. Søtingene !

Ellers har bare jeg, Nathaniel og bestemoren hans spist nam nam middag, Finnebiff faktisk ! Har aldri likt det før, men har plutselig begynt å like det kjempegodt, og mamma er jo verdens flinkeste til å lage middag så uansett hva hun lager, blir det knall ! Når besøket var dratt var Nathaniel helt gåen, så da ble det rett i dusjen og rett i seng deretter. Såååe, ja.. nå sitter jeg bare her, blir forholdsvis tidlig kveld på meg i dag, har en del på timeplanen imorgen ! Ultralyd å se lille baby litt før halv 10, og en hel haug med andre ting jeg må gjøre imorgen. I tilegg til alt som skal fikses… for om en uke maks , så er jeg vekke fra denne byen, for godt holdt jeg på å si, høhø! Skal bli så godt <3

See så søte de er, og Nathaniel fikk låne hårbandet og smokken til Jenny 🙂 

(venninnen min vil ikke være på bloggen, derfor stjerne forran ansiktet) 

Ha en fin kveld videre og en fin uke alle flotte lesere ! Blogges, smask smask :* 

15 kommentarer

Siste innlegg