Fine deksler til din iPhone eller Samsung ?

Som dere alle vet, så fikk jeg meg nettop en Samsung Galaxy 3S( trykk HER for å kjøpe en du og) Den er desverre på reparasjon pga jeg er utrolig klumsete!  MEN, når den kommer hjem igjen, vil jeg ha mange fine nye deksler å velge i ! For akkurat nå er nemlig disse 5 herlighetene på vei hjem i postkassen til meg 

 Deksel nr.1 finner du HER

 Deksel nr.2 HER 

 Deksel nr.3 HER

 Deksel nr.4 HER

 Ooog deksel nr.5 HER

 

Du kan finne alle disse dekslene og mange, mange flere på HANDELSPORTAL.NO  . De har utrolig stort og fint utvalg, med veldig rimelige priser ! Akkurat nå har de faktisk 50% på alle iPhone 4 deksler, så benytt sjansen og løp og kjøp !! Og mens vi er inne på telefonprat, så må jeg bare si at siden det ble så mye tull nå i helgen, så har jeg ikke fått trekt vinnere i iphonestasj konkurransen min, men det vil skje iløpet av morgendagen.  Setter pris på at dere er tålmodige og skjønner 

11 kommentarer

Siste innlegg