Jeg er i dagens Altaposten angående lørdagens hendelse..

Her er artikkelen som beviser alle dere som sier jeg finner opp dette for å få oppmerksomhet eller for å sverte min “venninne”, at dette ikke er annet enn fullstendig alvor og full fakta. Dette er uttalelser fra Politiet selv. Der står det og svart på hvitt hvem som står bak og hva som ble sagt av guttene. Det som ikke er riktig er datoen, dette skjedde på lørdag, ikke torsdag, og det stemmer heller ikke at jeg hadde en “tvist”med “venninnen” min – for det hadde jeg overhodet ikke. Jeg hadde bare rett og slett sluttet å ta kontakt med henne på grunn av diverse drittsnakk hun hadde bedrevet og at hun dreiv på med ting som jeg som småbarnsmor ikke kan akseptere blant mine venner. Dette kom som sagt som lyn fra klar himmel…  

 

 

 

18 kommentarer
    1. politiet sier jo kun at de ble tilkalt. De sier ingenting annet, som kjønn, antall mennesker, hva som skjedde osv.
      Men dette gjør jo at Marita ikke kan lyve om det lenger, og DET er bra! ;D

    2. Så du hadde skrevve på Marita sin blogg at ho e tjukk? Haha, vel, ho trene nu iallefall , e nu mer enn den flate slappe ræva di kan si den har gjort på leeenge. Fy skam dg for et opplegg du har laga over nett. Det her skjer ikke den dagligdagse person, men deg.’mest sannsynlig for du ikke selv er uskyldig.

    3. Politiet har da ikke sagt annet enn at de jobber med saken og at de ble tilkalt. Resten er det du selv som har uttalt…

    4. Marita, har ikke hun en sønn i Sarpsborg som hun ikke får se? Merkelig at det ikke står noenting om han på bloggen hennes

    5. Har lest bloggen din lenge, kun for underholdningen sin del. Sjelden jeg legger igjen kommentarer, men nå synes jeg du fortjener en.. Du sier at rettskriving er veldig viktig i en blogg.. Da bør du kanskje være dyktig på dette selv? Jeg har ingen ting personlig imot deg, da jeg rett og slett ikke kjenner deg. Men du framstiller deg som FRYKTELIG enkel. Har lenge forstått at du ELSKER oppmerksomhet, men nå går du laaaaangt over streken. Sier ikke at historien din ikke er sann, men at du går ut som du gjør, tyder på betydelig svekket vurderingsevne. Hvor sikker er du på en mann du har “kjent” i ca 2 mnd. Og har hatt minimalt kontakt med face to face???? Av og til er det faktisk lov til å bruke hodet og tenkte før du legger ut hele ditt liv på nettet. Å de primitive uttalelsene du legger ut om din tidligere “bestevenninne” er under en hver kritikk.. Du bekrefter rett og slett mistanken folk har av deg, at du er godt under pari hva intelligens angår. Råder deg til å være litt mere forsiktig heretter, slik at det ikke går utover ditt omdømme som mor. Du burde sette sønnen din først, FØR dramaet du ELSKER!!! Kort og godt, BLI VOKSEN!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg