En venninne av meg jeg synes fortjener litt oppmerksomhet!

I dette innlegget vil jeg skrive litt om min gode venninne Linn, som jeg bodde sammen med og hang sammen med dag inn og dag ut for noen år tilbake, men som jeg desverre har hatt dårlig kontakt med de siste årene pga. vi bor på vidt forskjellige plasser nå. Men vi holder kontakten over facebook noe jeg er kjempeglad for ! 

Grunnen til at jeg vil skrive litt om henne er fordi hun har gått gjennom noe de fleste av oss aldri har opplevd, eller i vår villeste fantasti kunne forestilt oss å oppleve ! I 2012 mistet hun sin vakre lille ufødte datter, bare en uke før termin…  Jeg har sett lille Erika, og hun var helt utrolig nydelig ! Jeg synes Linn er utrolig sterk som har måttet takle noe sånt, for da jeg fikk vite om dette, satt jeg å gråt og gråt. Vi pratet mye over facebook rett før, om alle forventningene rundt det å bli mor , ikkesant.. det er jo helt vanlig, de siste ukene går man jo å tripper og er veldig spent på det som skal skje ! 

Det som skjedde med Linn var utrolig grusomt, og så utrolig ufortjent da hun i svangerskapet før der, også mens jeg gikk gravid med Nathaniel, spontanaborterte. Noen må desverre oppleve ufortjent mye dritt, og hun var desverre en av dem.

Men såååå kommer gladnyheten..  den 29 august, som er min termin med baby i magen, har Linn også termin med sin lille baby ! Jeg synes det bare er helt fantastisk, 364 andre dager i året å ha termin på liksom, så veldig morsomt at vi har likt ! Jeg er så glad for at jeg har en god venninne av meg til å gå gjennom det vi skal gå gjennom nå, for å være gravid kan være utrolig utfordrende til tider ! 

I dette svangerskapet skal Linn få planlagt KS dato, slik at hun slipper å være redd for at det samme skal skje igjen. Jeg unner henne dette så fryktelig mye, husker jeg ble sååå glad da hun fortalte meg at hun var gravid igjen, hun fortjener det såå mye. Og denne gangen kommer det nok ut en perfekt lillebror eller lillesøster til Erika

Følte bare for å gi henne litt oppmerksomhet rett og slett fordi jeg ikke kommer på noen som fortjener det mere ! For å lese bloggen hennes kan dere trykke >>HER<< . Linn blogger og, i likhet med meg, om svangerskapet sitt og ellers hverdagen , for det meste 🙂 

18 kommentarer
    1. Huff, så forferdelig! Kan ikke forestille meg å oppleve noe sånt. Noen er desverre “utvalgt” til å motta mye vondt, men håper og tror at hun får en frisk og velskapt baby i August! Gratulerer så mye til henne, og må svangerskapet være med henne! 🙂

    2. Så søt du e Rannveig <3 tusen takk, æ e veldig glad for å ha dæ fordi selvom vi ikke møtes hver dag, så kan vi prat allikavel 🙂 kjempemorsomt å gå gravid nøyaktig samtidig hele veien!

    3. Vet hva det vil si å miste et ufødt barn. Var ikke like langt men ønsker ingen at noen skal oppleve det. Håper alt går bra denne gangen da!

    4. Gud noe så forferdelig :// Har ei venninne som opplevde det samme , uff 🙁
      Utrolig flott blogg du har i allefall! Stå på dette kan du. Du er utrolig pen:D

    5. Unnskyld meg, men ingen av de såkalte “bevismaterialene” dine er bevismaterialer i det hele tatt. For det andre, så viser din håndtering av situasjonen så mye mer om deg selv, og ikke Marita. Det å offentliggjøre privat informasjon om henne og hennes problemer, på en av Norges mest leste blogger er rett og slett respektløst. Du er 19 år, snart tobarnsmamma og oppfører deg som en fjortis i sin verste alder. Selv jeg, som 18-år, ser at den oppførselen din minner meg noe om yngre, oppmerksomhetssyke jenter. Og ja, det virker som det er oppmerksomhet du er ute etter, når man ser på hvordan du håndterer denne episoden, for å ikke snakke om ditt platinablonde hår, rosa klær, og silikonpupper. For å si det sånn, du ser ikke ut som annet enn et BILLIG LUDDER. Og der var det sagt. Og du kaller Marita “TJUKK” på hennes blogg ser jeg? Syntes du er ekstremt frekk. Ser du henne slenge drittkomentarer på din blogg? For det kunne vært mange, som f.eks. at du ser ut som en hest når du smiler med dine gigantise tenner og munn. Fitta di er sikkert like løs som en 80-år gammel dame sin, og det samme med silikonpuppene dine. Lykke til i livet, med aleneansvaret for 2 unger og ingen utdannelse. Dine “gode” egenskaper når det kommer til utseendet har nok forfalt innen et par måneder, så utseende ditt kommer ihvertfall ikke til å ta deg noen veier. 🙂

    6. Merethe nå er det DU som oppfører deg som en fjortiss å slenger ut komentarer! Haha bra gjort domma!!

    7. Det var da en veldig saklig kommentar på dette innlegget Merethe. Du er visst ikke noe bedre enn du påstår Rannveig er, der du sitter å slenger med drittkommentarer selv… Unnskyld men hvis du synes hun oppfører seg så jævla dumt, hvorfor synke ned på hennes nivå? Holder med Rannveig på dette da, hvis ei venninne hadde fått noen til å gå rett inn i min leilighet uten lov for å lete etter noe enten jeg hadde hatt det eller ikke, så er det brudd på loven det og, de hadde vel ikke ransakelsesordre. Så om hun blogger om jenta så..ja, i guess she had it coming 🙂

    8. Var vel samme anonyme bitcha som kom å kalte meg stygg også du da? Grunnen til at du er anonym er vel enten at du er pissredd for å bli gjenkjent ellers så er du like stygg selv? Lønner seg ikke å gjemme seg bak tastaturet vettu….

    9. Utrolig trist å miste babyen en uke før termin – kjenner tårene kommer bare ved tanken. Men så fantastisk å lese at venninnen din er greavid på ny 🙂 Hurra 🙂

    10. Åhh så spennende 🙂 Håper alt går som planlagt med svangerskapet hennes <3
      Da Rannveig fortalte meg om det tragiske så gråt jeg i flere dager, så håper at det går bedre denne gangen <3
      Lykke til begge to <3

    11. Merethe – for det første, dette innlegget handler om venninnen til Rannveig og ikke bevismaterialet 😉 da må du bla lenger ned på bloggen noe du tydeligvis ikke klarte så det sier jo litt om din iq..poor girl. En annen ting er at du slenger dritt på bloggen til rannveig uten grunn, men det er helt feil at rannveig slenger dritt til marita OG har en grunn til det? Lukter litt dobbelmoralsk dette altså…og tredje, billig ludder?! Kan ikke du slenge med et bilde av deg selv, så får vi alle se hvordan man egentlig skal se ut? Kanskje ligger du i samme kategori som marita? Feit, stygg og sjalu? Hadde du hatt det veldig bra med deg selv hadde du ikke trengt å slenge dritt om rannveig 😉 du er sjalu og det luktes laaang vei…rannveig er utrolig pen og en god mor, just deal with it. Latterlige kjerring.

    12. Ei jeg kjenner hadde babyen til den dagen hu skulle føde, de kom inn på sykehuset på morningen den dagen hu hadde termin de sa alt var bra med babyen og ble sendt hjem igjen. De dro så inn på sykehuset igjen på kvelden og da hadde babyen død. De tok ikke keisersnitt på hu så hu måtte føde en død baby.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg