Sliten tvers gjennom sjela ! +++ vinner av konkurransen

I dag har rett og slett vært en mareritt-dag. Det hele startet i natt, som jeg nevnte var Nathaniel ganske dårlig form i går. Har fått med meg at det går spysyken/magesyken i barnehagen hans for tiden, så det er vel ganske naturlig. I 2 tiden våknet Nathaniel , da var det oppkast over det hele. Måtte jo stå opp med han, og han var virkelig ikke trøtt. Byttet på senga og prøvde å legge han, men nei…  skulle ikke sove. Stakkars liten var nok ganske dårlig, men var hvertfall frisk nok til å leke. Så da var vi våken i ganske mange timer før jeg igjen prøvde på å få litt søvn på oss begge. Det gikk, i 15 minutter før det var opp å stå igjen. Og slik har dagen vår gått i dag, 0 søvn og en stk syk Nathaniel, og en stk veeeeldig sliten mamma.

Så heldig som jeg er har jeg en helt fantastisk mamma, som heldigvis kom å hentet han hjem til seg da hun var ferdig på jobb. Det var virkelig godt, jeg er så ferdig som jeg kan få blitt. Virkelig lenge siden jeg har kjent meg så utslitt, og føler jeg kan begynne å gråte når som helst nå ! Huff… blir nok tidlig kveld i dag, etter Unge Mødre… har jo alle episodene av alle sammen på DVD, men må jo se det på TV, hehe 🙂 

Mange som spør meg, og kan bare svare her slik at alle kan se det : Nei, jeg er ikke mere med i Unge Mødre ! Var kun med i 5 episoder, de filmet meg mye mere men har klippet vekk ganske mye da.. sånn , da vet dere det 🙂 Håper jeg slipper så mange slike spørsmål , blir litt mye når alle skal spørre om det samme, dere skjønner sikkert ! 

Er jo ikke bare 3 CD’er da, ligger mange CD’er bak 🙂 Alle episodene av UM ! Har enda ikke sett på noen egentlig, men må vel gjøre det, er jo morsomt å ha til senere, når Nathaniel blir så gammel at han forstår. Jeg hadde hvertfall syntes det hadde vært veldig morsomt om min mor hadde vært med i en slik serie med meg og jeg fikk se på det senere ! 🙂 Så det skal han få gjøre, om noen år ! 

Så mange flere bilder enn dette har jeg desverre ikke å dele med dere i dag ! Jeg føler meg slitnere enn slitnest, og da orker jeg desverre ikke å dele meg selv med 10 000 folk, men det skjønner dere nok 🙂 

Jeg har forresten (endelig!) trukket vinner i iphone tilbehør konkurransen min som ble Iselin på 15 år fra Beiarn, gratulerer 🙂 

Blogges , smask :- * 

18 kommentarer
    1. Synes du er så fin naturlig jeg Rannveig. Uten extensions og et tonn sminke. Bare helt naturlig. Bare Rannveig. Du ser mere ansvarlig ut,mere voksen.

    2. Spiller vel ingen rolle hvordan hun ser ut, utseendet definerer ikke henne som mor.. 🙂 Syns du ser ut som ei flott og anstendig mor uansett om du har “ett tonn sminke” eller ikke. Du er flott! 🙂 Klem!

    3. Ka ska du gjøre når du blir sliten i Oslo da??? Da kan ikke mamma passe lenger…. Og mannen din er på jobb..

    4. Har du kjæreste siden du er gravid igjen? Ellee var det one nicht stand? 🙂 ikke frekt ment altså!

    5. E vel ingen som har sagt noe om hennes egenskaper som mor. Sa bare at jeg syns hun var fin,naturlig. Snakk om å vri alt til det negative!

    6. HAHA, hva skal du gjøre i Oslo når du ikke har mammaen din som kan ta ansvar for sønnen din?
      Sånn er det å være MOR! Kanskje litt større ansvar enn du kunne tenkt deg.

    7. å hva er morsomt med det du anonym?
      sku likkt å sedd om det samme hadde skjedd deg.
      rannveig er en god mor å ser ingen grunn til at sønnen skal bli tatt ifra hun…

    8. Har sett at du har skrevet innlegg før om at du ikke vil synke så lavt som “fienden” din. Så nettopp en kommentar du hadde skrevet til hun Marita hvor du skrev at hun var så tykk. Aldri hatt noe imot deg Rannveig, og ment at du har fått vannvittig mye unødvendig dritt slengt mot deg (noe du også har), men i mine øyne er det å ty til angrep på en persons utseende, det laveste en person noensinne kan synke. Sånne “argumenter” vitner kun om umodenhet. Noe av det første jeg lærte som barn, var at man ALDRI skulle gå på utseende til folk, enn hvor mye man mislikte en person. Det går absolutt under kategorien mobbing, noe jeg ikke håper du lærer videre til sønnen din (og den kommende).
      Ha en fin helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg