Endelig i Oslo + ultralyd !

Hei igjen alle fantastiske lesere ! Som dere alle helt sikkert forstår, har det blitt lite blogging på turen vår nedover til Oslo. Gikk mye raskere enn jeg hadde trodd da, Nathaniel var rett og slett fantastisk flink ! Hadde tenkt det skulle ta sånn masse dager, men vi hadde faktisk bare en overnatting, som var i Umeå i Sverige. Måtte såklart ta en hel haug med pauser pga. man ikke kan kjøre lengere enn 3 timer med barn i bilstolen uten pause. Så tar jo litt lenger tid enn om man skulle kjørt uten barn, men som sagt.. gikk over all forventing og han var så flink atte ! 

Pga. at telefon min er en plass i flyttelasset, og kameraet mitt ble stjelt for et par helger siden, så ble det null bilder..   men men ! Fikk hvertfall tatt litt bilder av lukus suiten vår i Umeå før vi kjørte videre derfra..  måtte jo da bruke pc webcamera, så dååårlig kvalitet.. men kunne virkelig ikke dra derfra uten å dokumentere at jeg hadde vært der ! Hahha.. så syyyykt fint ! Helt sykt bare… hadde ikke sagt nei takk til et sånt bad for å si det sånn …

Badet var som dere ser, helt sykt fint med boblebad, og glassdusj som man kunne se gjennom utenfra badet! Dritkult ! Og senga var skikkelig digg etter noen timer i bil ! Sto glad og fornøyd opp dagen etterpå og fikk i oas kjempegod hotellfrokost ! DET slår aldri feil, så mye å velge i, haha 😀 

Kom fram til Oslo tidlig natt til i dag, og imorgen tidlig begynner flyttingen til nye leiligheten ! Gleder oss masse, blir digg. Kjøpte kjempefine gardiner til Nathaniels nye soverom på Åhlens i Sundsvall. Ble helt sjokkert faktisk, Åhlens selger jo faktisk klær, sminke og masse mere andre ting enn interiør iallefall… barnebøker tilogmed ! 

Fikk shoppet litt på kjøpesenteret i Sundsvall, som var ganske så stort ! Så kanskje ikke så rart at Åhlens der solgte masse andre ting og , haha:P Ellers er det ikke så mye å si om turen vår, gikk som sagt kjempe fint. Var egentlig en stor opplevelse å kjøre så langt, mye å se selv om veiene i gjennom Nord Finland og Sverige går ganske straka vegen, for å si det sånn ! 

Nå sitter jeg i senga og er ganske så uuutslitt, gullungen min sover og det samme gjør min bedre halvdel ! Sliten liten familie ! Må forresten få posta noe magebilder på bloggen snaart, noen som vil ha ? 😀 

Ultralyden jeg hadde på tirsdag hos jordmor, pga blødninger på mandagen, gikk forresten kjempefint og lille baby både spreller og hadde et perfekt dunkende hjerte. Deilig følelse å se <3 Men disse blødningene jeg har støtt og stadig skremmer livet av meg hver gang altså… huff.  Hadde forresten samme jordmor på denne ultralyden som jeg hadde under fødselen min med Nathaniel i begynnelsen, altså hun som bekreftet at fødselen min var i gang ! Morsomt !

Nå skal jeg i allefall avslutte dette innlegget! Så blogges vi nok snart <3

31 kommentarer
    1. Hva er vitsen i å paye for luuxusroom når man skal reise dagen etter? hahah! Driter han penger? til og med jeg hadde ikke giddet dt for noen timer 😛

    2. Lykke til med innflyttingen, blir gøy å se hvordan det blir! 😉 (håper selvsagt du legger ut bilder etterhvert;)
      Må også si at jeg synes du er så utrolig fin på håret for tiden, og at du ser mer voksen ut.. Vet ikke om det bare er håret, det har kanskje noe med måten du sminker deg på?!? Ser liksom så naturlig ut;-)
      Du er hvertfall veldig pen;- D

    3. Så veldig koselig ut 🙂 Særlig badekaret!
      Meen, og ja, må bare si det, når jeg er mor selv og veldig opptatt av sikkerhet, det ser ut som dere kjører litt usikkert? Mtp. all flyttelasset foran vinduene.
      Sikkert ikke ulovlig, men lurt å ha alle “utkikksposter” udekket når man kjører langt,

    4. Oiii, det så virkelig luksus ut 🙂 Herlig altså!!
      Godt å høre at alt står bra til med mageboeren <3 Ingenting er bedre enn det!
      Blir sentimental når du nevner sundsvall, jeg bodde der de 4-5 første årene av mitt liv 🙂 Husker det kjempegodt..<3 *savn* 🙂
      Lykke til med innflytting og alt..er så koselig å se at du har fått deg en type, og at gutten din får seg en farsfigur.. kjempetrivelig!! 🙂

    5. Luksusrom?? Haha, hvor da? Og du som er så flink til å skrive…. finn 1 feil. “Kjøpte kjempefine gardiner til Nathaniels nye soverom på Åhlens i Sundsvall. Ble helt sjokkert faktisk, Åhlens selger jo faktisk klær, sminke og masse mere andre ting enn interiør iallefall… barnebøker tilogmed ! ” FAKTISK FAKTISK MASSE MERE ANDRE TING??? SERR?

    6. Kanskje blødningene kommer av et hematom? Da jeg gikk gravid hadde jeg det og blødde daglig de første 15 ukene.

    7. Så fantastisk flott du ser ut med det naturlige håret ditt! Passet deg veldig bra, bedre en langt hår !:-)

    8. blødninger i begynnelsen av svangerskapet er helt normalt og som regel ufarlig,så lenge du ikke har smerter og blør mørkt blod. jo mer du stresser over det,jo værre kan det bli,så slapp av og nyt graviditeten heller….

    9. Jeg må bare kommentete det med bilkjøringen. Den “3 timers regelen” gjelder vel for små babyer som ikke kan sitte selv enda, ikke barn over et år? De sier jo man fint kan kjøre lenger med babyer og, så lenge de sover og ikke viser tegn til ubehag. Kjekt med pauser uansett, men tror ikke du skal bektmre deg for å kjøre lenger uten pause.

    10. 3 timers regelen gjelder barn under 1 år! Men er jo sikkert bra for nathaniel at dere gjør det sånn. Jeg ville valgt å tadd fly med han, men det er da så. Å jo, til deg litt lengre opp her, er faktisk regler for å ha bilen fullpakket på det viset. Om dem bråstopper/kolliderer kan ting flyve i alle bauer å rettninger, noen kan få noe i hodet. Å det i en høy hastighet. Er ei som kommer herifra som døde da hun fikk noe fra bagasjerommet i hode da bilen kolliderte, så det er ikke bra overhodet.

    11. Jeg vil nødig kalle dèt der en luksus-suite..
      Gratulerer så mye med ny graviditet og frisk oppstart i Oslo:-)

    12. Dessuten føler jeg bare for å nevne at alle Åhlens forretningene jeg noensinne har vært innom har solgt mye mer enn bare interiør.

    13. Hei! Jeg har lest bloggen din lenge, men har ALDRI kommentert før, men nå må jeg bare gjøre det. Vil bare fortelle deg at du GLØDER skikkeilg for tiden! Ser mange kommenterer om håret ditt, og jeg må si meg enig. Du er pen med langt hår og “duckface” også altså, men FY så vakker du er med kort hår og et pent smil om munnen 😀 Masse, masse lykke til i Oslo, gleder meg til å se hvordan den nye leiligheten deres blir og den nye tilværelsen med to små 🙂 Stå på!

    14. grunnen til dere skriver hun er såå fiin me dkort hår e pga dere syns hun ser værre ut :p og gleder dere over det!

    15. Så fiin du er med kortere hår, Rannveig! Du ser så voksen og moden ut, og du har et kjempeflott smil!
      Lykke til videre med flyttingen 🙂

    16. Hvis dere virkelig har blitt fortalt at det der er en luksus suite, ja.. da har dere blitt lurt! Book dere en suite på hvilket som helst hotell i Oslo, så ser dere at det der bare er et vanlig hotellrom:-) Mulig svenskene har betraktelig lavere standard enn ellers i verden da..

    17. Det kan jeg si at det har de ikke, anonym. Her tror jeg det er snakk om bloggerens standarder:)
      Jeg tror virkelig ikke de hotellstandardene i Oslo er spesielt unike!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg