Koselig middagsbesøk !

Hei igjen alle søte lesere der ute <3

I dag har vi hatt vårt første besøk i leiligheten vår, hehe ! Min gode venninne Ida og hennes skjønne lille sønn, Storm ! Det var veldig koselig og Nathaniel var storfornøyd med besøket. 

Til middag spiste vi god kylling med saus, ris og salat, som var kjempe godt ! Etter det lekte vi litt med ungene og slikt, før de ble kjørt hjem av Willem. 

Storm og Nathaniel som er dypt konsentrert i leken sin inne i sirkusteltet til Nathaniel, haha <3 Søtnoser ! Har som regel å ikke legge ut bilder av Nathaniel, men tenker at en sjelden gang er greit :- )

 

Da Willem kom tilbake var Nathaniel allerede i seng, så da kunne jeg dra ut å endelig ta SOL. noe jeg ikke har gjort på ganske lenge nå…  åh, gud som jeg har savnet det ! Og beste av alt er jo at her i Oslo tar jeg gratis sol, siden jeg er sponset av Brun og Blid. 

Men det var ikke like enkelt som jeg hadde tenkt meg, og i stedenfor å bruke 3 minutter på å gå til solstudioet brukte jeg rundt 3 kvarter ! Huuuffameg.. viste seg nemlig at den Brun og Blid’en jeg hadde tenkt meg til var lagt ned, så da måtte jeg gå ned til Grunerløkka for å ta sol. Til tross for at jeg er meget SAU i storbyen, fant jeg overraskende lett fram… med GPS på tlf vel å merke, haha. Så da ble det litt sol på meg likevel da <3 Takk gud for at man har så sterk viljestyrke, helt sykt ! Jeg får alltid til det jeg vil få til ;- )  

Lille baby i magen , 15+2<3 

Og når vi snakker om Brun og Blid, fikk forresten en haug med nye solkort av de i dag, så nå tror jeg det blir konkurranse snart. Men ikke enda, har ikke tid til noe sånt akkurat nå for nå er det leiligheten og slikt som står i fokus, i tilegg til at jeg jo er hjemmeværende med Nathaniel hele dagen nå, så blir lite blogg da og mye mammakos ! Og vi stortrives her i Oslo <3 Kunne ikke hatt det bedre, er så mange flere muligheter her enn oppe i Finnmark, både for meg og for Nathaniel. Vi bor for eksempel rett ved et lekeland her i Oslo, var der forrige gang vi var her nede og Nathaniel elsket det ! Så blir nok mange turer dit framover. 

Vurderer å gi vekk noen av de 30 solkortene med 80 kroner på hver av seg (verdi 100 kr!)  Blir i så fall om en liten stund.. Hvem vil ?

Meeen..  nå skal jeg avslutte og gå å sove. Er virkelig helt gåen etter atter en fantastisk fin, men slitsom dag ! Så da sier jeg bare godnatt til alle dere <3 Så blogges vi :- * 

64 kommentarer
    1. ikke ment som kritikk eller frekt på nån måte, men kan det ikke være skadelig å ta sol når man e gravid?

    2. Så nydelig sønn du har 🙂 og fin liten bollemage 🙂
      Isabelle Marie : søren til frekkhet!!! Hvor gammel er du egentlig?!? Har du ikke noe positivt å kommentere så la vær!!!
      Å slenge dritt om sønnen hennes å si han er feit er respektløst!! – SKJERP DEG

    3. unnskyld mæ isabelle marie, kor gammel e du? skjerp dæ. ho e gravid, ikke feit. å kordan menneske e du til å komme å kalle en ånkli sunn gutt feit!? det finnes ikke feit på den gutten, gud altså. at magen hannen ” står ut” e normalt på småonga, hvis ongen hadde hatt helt flat mage ja DA kan du komme å klage:)

    4. Ehh uunødvending å kalle ungen hennes feit ffs! Men den der solinga di må du bare styre selv, nå som fosteret er så knøttlite er det ikke farlig, men når det blir en baby, og den begynner å få liten plass inni der skal man ikke ligge på ryggen lenge for det kan være uheldig for barnet.. det var det ei jordmor som fortalte meg når jeg lå på sykehuset faktisk.. Men da lå jeg i en seng, noe som er bedre. Man skal bare ikke ligge på ryggen når man er langt på vei for å si det sånn:) bare så du er obs på det.

    5. Og nei, det e storm som har rødlig hår! 🙂 Og det e ikke litt farlig og ta sol som gravid, du kan faktisk til og med ta et glass rødvin uten at noen bukke under.. Skjerp dokker da

    6. Unnskyld meg, har du/dere som sier han er tykk sett noen “tynne” småbarn? For å si det sånn så hadde jeg masse fetstreker og feite ben,mage,rompe ja hele kroppen min var klumpete og “feit” når jeg ble født! Og JA det er noe alle babyer er, må le haha.

    7. Rannveig blir ihvertfall aldri og få svangerskapforgiftig
      Ho spiser sunt og ho går mye, og det e jo 2 viktige ting under et svangerskap 🙂
      Og foresten OM gutten hadde vært feit hadde det ikke gjort noe
      Han hadde ihvertfall fått mat og tatt vare på
      Men det dere ser på han e helt naturlig
      Hadde reagert mer om ungen ikke va feit, unger i den der alderen skal ha valpe fett 🙂

    8. Rannveig blir ihvertfall aldri og få svangerskapforgiftig
      Ho spiser sunt og ho går mye, og det e jo 2 viktige ting under et svangerskap 🙂
      Og foresten OM gutten hadde vært feit hadde det ikke gjort noe
      Han hadde ihvertfall fått mat og tatt vare på
      Men det dere ser på han e helt naturlig
      Hadde reagert mer om ungen ikke va feit, unger i den der alderen skal ha valpe fett 🙂

    9. Er det noen som skal kalles feit er, er det meg, hahaha ;D å det kalles baby-fett! alle unger et litt bollete og rund mage ;D Storm er rødhåret her, ikke Nathaniel 🙂

    10. Du skal aldri si at ho ikke får svangerskapsforgiftning.. Det kan skje selv den beste, det vet du ikke.. 😉

    11. herreguud..
      Ida, du er ikke feit! Og sønnen din var nydelig 😀 Samme er Rannveig sin. Og som noen her over sier, alle små barn har mage. Noe annet ville vært unaturlig og rart!

    12. åh jeg blir kokt av å lese enklete kommentarer her!!
      Nathaniel er helt nydelig <3
      ps: jeg vil ver med i solkort konk 🙂 MEN hvis det er 80kr på hver av de, hvordan kan det ha verdi på 100kr? :-)) ha en fin dag!

    13. SKULLE IKKE DU SLUTTE Å LEGGE UT BILDER AV HAN?? hahahahaa, du er så jævlig dum og stygg, jævla duckface

    14. Du her over som kaller Ranveig duckface,kan du venligst legge ut et bilde av deg selv? kanskje det er du som er duckface? blir så provosert av frekke folk,greit å være anonym å skrive så frekt.

    15. Fyfaen så sint jeg blir over enkelte komentarer her. Nathaniel er langt fra feit. Jeg har selv ei datter som er 2 mnd yngre en Nathaniel og hun er det man kaller en søt liten bolle. Bare hev deg over alt.
      Nathaniel er nydelig og det er du også <3

    16. Mariann R: fordi man får 20% ekstra soletid når man bruker solkort:)
      derfor blir det en verdi på 100 kroner:)

    17. Hvor i Oslo bor du?
      Siden du var på et lekeland, som virka veldig på ”hopp i havet” på Torshov: )

    18. Du vil få til det du vil, inne frem til soltudioet, hehe. Du er nå morsom. Likte spesielt godt den kommentaren din i unge mødre: En av mine sterke sider e at æ e veldig flink å organisere, finne ut kem som skal bære ka og sånn. Sterk side, hehehe

    19. Hei rannveig! Jeg bare lurer på om du og barnefaren til babyen i magen er sammen og om babyen i magen og nathaniel har samme far? Du har en kjempe fin blogg og du fortjener overhode ikke det stygge som blir kommentert! Nathaniel er en nydelig gutt og er heldig har en så flink mamma! 😀

    20. Æ blir som en fjortiss npr æ læs bloggen din, Rannveig… fnise og flire førr alt du skriv! Du sei i mange innlegg at du skal værne Nathaniel på nettet å ikkje lægge ut bilda av han… men kjære søte du…. se no ka du gjør her i detta innlegget… heilt greit med bilde av Nathaniel og Storm… men det nakenbildet av dæ i solariummet e jo heilt på jordet. Greit med magebilda… men det må faen mæ være måte på.. vesst du e så førnøyd med kroppen din og vill ha bilda ute på nettet som ligg der førr ALLTID så be my guest.. men du værne ikkje Nathaniel så jævli at det gjør nåkka med at du lægg ut sånne bilda av dæ sjøll. 🙂

    21. Digger deg du virker som en veldig bra mamma for Nataniel 😀 Stå på 🙂
      Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal finne negative ting å skrive om deg ;* 😉

    22. Var det du som ville ta silikon da du ble 18, men fant ut dagen etter 18-årsdagen at du var gravid?

    23. Hadde ikke gjort noe med litt sol nå i kulda!
      Barn skal være småchubby, ikke catwalkmodeller 🙂
      i og med at du har fått et barn allerede regner jeg med du vet hva som er greit og ikke under en graviditet. en ung jente glemmer ikke sånt i løpet av 2 år!! gratulerer med nr to som er på vei!

    24. VIL DU SLANKE DEG? DU JA. SOM LESER DENNE KOMMENTAREN.
      SJEKK UT BLOGGEN MIN DA VEL.
      DIETTER, INSPOBILDER OG MOTIVERENDE STØTTE.
      LA OSS GÅ NED I VEKT SAMMEN!

    25. hei, man kan faktisk få svangerskapsforgiftning uansett om man spiser og gjør alt rett! det er tull å skylde på noen fordi de får det,,, det er rett og slett bare feil. og slutt og bare sleng dritt uten å kunne begrunne det ordentlig.. oppfør dere!

    26. Du sku ta silikon når du blei 18, men DESSVERRE fant du ut du va gravid. MAX uflaks hva?MEN SÅ , såm en tegn fra Gud fikk du deg silikon, men blei UHELDIGVIS gravid dagen etter, på nytt. Haha. Kanskje du sku ta det tegnet såm om at du er dømt til å ha stygge pupper.

    27. Hun bor på St.hanshaugen nå og var på Hopp i havet den gangen ja. Ellers håper jeg dere har det bra i Oslo. kleeeeem

    28. Jammen herlighet! Så mange negative kommentarer …. Har dere som slenger dritt så lite å gjøre? Føler dere bra med dere selv når dere slenger dritt?!? VOKS OPP og SKJERP DERE! Hold drittslenginga for dere selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg