Dagen i dag !

Hei allesammen <3 Har ikke så altfor mye å blogge om i dag, og er helt sykt trøtt og sliten nå så det blit en kjapp oppdatering med litt bilder fra dagen !

 

Måtte dra en tur på skattekontoret i dag, så da tok jeg og Nathaniel turen til Grønland, noe som gikk overraskende fint ! Tok trikken, og fant ut at det ikke er så vanskelig som jeg hadde trodd å finne fram, hehe ! Etter vi hadde vært der da dro vi på Byporten på lekebutikken og kjøpte inn litt nytt til Nathaniel 

Litt lego, og noen morsomme baller + navnet hans som nå er limt opp på veggen på rommet hans ! Ble skikkelig fint, og de ballene bare ELSKET han, hylte og styrte av fryd når holdt på med dem, haha, søtnos <3 Fikk også kjøpt meg månedskort til trikk/buss/tåg/båt osv, noe som er kjempesmart og ikke  minst billg, bare 600 kr !! Deilig å ha det slik at jeg slipper å tenke på å ha bilett hver gang. 

Kom hjem i 4 tiden, Willem kom hjem rett etterpå så da satte jeg i gang å lage middag ! Ble laks med ris, wok og bernaise til ! Skikkeligog nammenam, og skikkelig sunt både for Nathaniel og for baby i magen !  Og væææær så snill å ikke si at det er usunt pga bernaisen, spar dere…  ingen har noen gang dødd av å spise det. Huff, bare må skrive det siden jeg dør litt på meg selv når jeg sier at noe er sunt, og så kommer noen bedrevitere å skal mene å synse ! Huuuffaaa :p

Men uansett. Mens jeg laget middag fiksa gutta opp klesskap til Nathaniel, så nå er rommet hans egentlig så godt som ferdig ganske snart ! Og han storkoser seg der inne !

Og etterpå monterte jeg også en hylle , haha ! Flinka !

Her er da dagens middag ! 

 t

 

Nammi nam ! Har desverre helt glemt av å ta bilder av meg selv, har stresset sånn i dag ! Vi bor jo i 5 etasje, så er veldig stress å komme seg ut av døra, siden vogna må stå i kjelleren som er 4 trapper under bakkenivå … men men, jeg er sta og må man så får man det jo til ! Har ikke akkurat noe valg, men vi trives så godt. 

Nå har vi nettop spist dessert, jeg lagde sjokoladefondue til oss noe som var kjeeeempegodt ! Vi bor jo rett med Joker ( noe jeg digger!!) og siden jeg har sånn dilla på frukt, så måtte jeg bare springe å kjøpe mango, så da ble det mango og jordbær dyppet i melkesjokolade ! Nammi

Ser mange lurer på om jeg og Willem, pappaen til babyen i magen, er kjærester, og det må jeg ærlig talt si jeg synes er litt dumt spørsmål ! Såklart er vi det, vi bor jo sammen, og venter barn sammen om få måneder, så det tenkte jeg kanskje sa seg selv ! Så JA, der er vi og jeg er veldig lykkelig <3 Han er også kjempeflink med Nathaniel og hjelper meg mer enn gjerne 🙂

Noen spør også om det er pappaen til Nathaniel, og nei det er det ikke, men han fungerer jo naturligvis som en for han i hverdagen ! Sånn blir det jo bare.

Men nå skal jeg faktisk avslutte her og så skal vi mest sannsynlig se film eller gå å sove ! Tror kaaaanskje det blir sistenevnte, høhø, Dere får iallefall ha en fin kveld videre !

Blogges, smask smask fra meg :- * 

19 kommentarer
    1. Så bra det går fint 🙂 Mye flotte greier du har kjøpt, heldige Nathaniel! Kunne ikke vært billig å kjøpt bokstavan med hele navnet, hoho. Maria har likens på døra si, dem e så kul 🙂

    2. Anonym: Kommer helt an på leser om hvordan man tolker det. Er det vits å kommentere dette BARE for å være kverlulerende og vrang? Makan til menneske, skaff deg ditt eget liv å være opptatt av!

    3. Hei kjære blogger! Har du lyst å prøve et helt nytt og spennende produkt som gjør tennene dine penere? I tillegg til tannblekingssettet, får du også en gratis elektrisk tannbørste! Om du allerede har en, kan du gi denne bort om du vil, for eksempel i en bloggkonkurranse til en av dine lesere. Klikk deg inn på lenken med en gang før vi er tomme – første blogger til mølla! 😉

    4. Kjære rannveig “heit”mann. Det er ikke normalt å sprade rundt i undertøy sånn som du gjør! Synes synd på den nye mannen din! Blir spennende å se hvor lenge han holder ut med deg. Og du som ikke skulle ekspondere nathaniel…. Nå gjør du jo det igjen

    5. Seriøst,dere bedrevitende tenårings h***ne! Skjerp dere! Hvis dere er ute etter å rakke ned på Rannveig og hennes måtevå leve på,så kan dere vel ta det en annen plass enn på bloggen hennes. Hun har selv sagt at hun blogger mye for sin egen og Nathaniel sin del,så de kan se tilbake på det. Sm en dagbok. Så,hva i helvete er vitsen med å kritisere alt hun sier og gjør? Må gå ann å finne på noe annet,eller!?! LOOSERS,hele gjengen!

    6. Ikke normalt å sprade rundt i sitt eget hjem i undertøy når man er gravid nei.. fy faen det er det mest tåpelige jeg har hørt. ;P
      Spradet mye rundt i undertøy når jeg gikk gravid, gjør det enda. Ser ikke ut til å plage noen her hjemme. Lol!

    7. Ser ut til at dere har kommet godt på plass nå! Så bra 🙂 Ha en fin dag!
      Ps. Å gå rundt i undertøy i sin egen leilighet er det mest normale man kan gjøre…

    8. hei, jeg lurer på hva den risen heter? 🙂
      har lenge lett etter den, men litt vanskelig når jeg ikke aner hva den heter:P

    9. Når man er i sitt eget hjem så er det vel ingenting galt i å ” sprade” rundt i undertøy?! Dette tror jeg de fleste gjør av og til.

    10. Det så godt ut! Så søt gutt du har! Du har en veldig fin blogg! digger den, og deg! bare fortsett og stå på! I en så ung alder som 17, syntes jeg du er veldig tøff! :)<3
      ( Lurte på om noen av dere kunne hjulpet meg og velge om jeg skulle hatt en sangvideo eller en mågjøre-video på bloggen min)
      - Thuva Tomine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg