Sooool i Oslo by og ny skyverdørsgarderobe !

Hei allesammen <3

I dag er bare en fantastisk fin dag, rett og slett. Blir så glad når det er så fint vær, og her skinner sola virkelig ! Deilig ! Nå ligger Nathaniel å lurer sin første lur, mens jeg driver å rydder opp all legoen vi holdte på med i ste, han digger det og har skjønt at klossene skal oppå hverandre… haha.  

Når Willem kommer hjem fra jobb, som forhåpentligvis blir ganske snart, skal vi på IKEA å kjøpe kleeeskap til oss. Weee.. synes de har så fine skyvedørsgarderober, og mest sannsynlig blir det denne: 

Synes den er utrolig fin, var å så på den da vi var på IKEA her for noen dager siden, og vi må jo da ha den største( 3 meter)  siden jeg har ufattelig utrolig MYE klær, tror faktisk ikke det blir plass til alt inne i den engang… hahahah.. skal ikke være lett.  Gleder meg !! Akkurat nå er hele soverommet vårt stappfullt fra gulv til tak med søppelsekker med klær, så skal trenger vi absolutt !

I mellomtiden mens vi venter på han skal vi dra på NAV en liten tur og bare nyte finværet ute ! 

Hva skal dere søte lesere gjøre i dag ? <3

31 kommentarer
    1. Å, jeg vil også nyte solen i dag, men dessverre sitter jeg inne på en lesesal og gjør masse oppgaver…
      Kjempefint skap! Også så deilig med et stooort et!:D Ha en fortsatt fin dag 🙂

    2. har fått inntrykk av at nathaniel har et ganske nært forhold til bestemora, reagere han på nån måte at han ikke får se ho så ofte hvis han reagere da?:)

    3. Ååå, så dritt lei æ d av å få slengt di puppan dine rett i tryne vær gang æ besøke bloggen. Rett å slett respektløst av dæ. Greit me kløft, men du har jo nesten drægd av dæ toppen. Trukke æ gidde besøke den mer nu.

    4. Kan du ikke bare væær så snill å finne ut ip-adressa til flere av de mindre smarte som er så frekke her inne, og gi de en overasskelse!??!:)

    5. så fine pupper! SJALUUUUUUUU.
      jeg er så glad for at du har det bra! det virker hvertfall sånn. og det virker som det er en super kjæreste du har fått! hva jobber han med? 🙂

    6. Hvis det e så vanskelig for dåkker å se puppa, burde dåkker jo bare holde dåkker unna bloggen til Rannveig. Helt ærlig, ka som e så jævla unormalt med å se ei kløft? Tippe dåkker e ganske ufornøyd med dåkker sjøl, stakkars 🙂

    7. Hei! Du har en kjempe flott blogg! Ble nesten litt misunnelig her, altså 😛 ! Men du, jeg har funnet en sykt bra konkurranse på en annen blogg. Det er sånn at man kan vinne 1 år med gratis energidrikke – så mye man orker! Og det er helt perfekt for meg i vertfall for jeg er helt avhengig av battery fordi jeg er ofte trøtt + at det er godt 😛 Så anbefaler veldig å bli med i den konkurransen!

    8. Det skape dær er så fiiiint, sett på det sjøl;)
      Du ser så lykkelig ut å har kjæmpefin babymage <3
      Håpe dåkker trives i storbyen *

    9. klage på at ho lægg ut pupp, what? ta å se dåkker ett par hakk længer opp på topplista så får dåkker VIRKELIG se nån såm kjøre på med pupp !!!!

    10. Synes bloggen blir bedre og bedre jeg:)Men hva synes kjæresten din om at du legger ut sånne “lettkledd” bilder???? :/ Vet hvertfall at min ikke hadde likt det…

    11. Kjempe vakker blogg du har laget! Må bare si at jeg liker den godt altså!! Jeg har ikke blogg så tenkte jeg skulle dele en god konk med deg i stedet. Det er sånn at du kan vinne et gavekort på fem tusen kroner! Bli med du også da!! 😀 Kanskje du har hell og vinner?!

    12. Til dere som tror det er bare og skrive opp ip adressa så finner du ut hvor denne personen bor henn. Det er feil. Skal du finne ut hvem person eller hvor den ip adressa er fra, må politiet inn i bilde. De har ett system som gir nøyaktig hvor den meldinga kom fra i verden, om det er en støtende eller truende melding. Du som person får bare frem, kanskje, hvem leverandør den ip adressa er kobblet opp imot. Leverandør= telenor, tele 2 osv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg