Oppdatering fra helgen + film av hjertelyd til baby i magen !

Hei på dere alle fantastiske lesere ! <3 

Har ikke orket å blogge i helgen, og har egentlig bare vært helt utslitt på kveldene de to siste dagene , virker nesten som om trøttheten vender tilbake ? Hjelp !!! Ikke noe kult å ha 0 energi så fort ungen er i seng, haha. Heldigvis har jeg en suuperduper flink samboer og kjæreste som hjelper meg masse med Nathaniel, han er bare helt super og det er ikke vanskelig å se at han vil bli en flink pappa, noe som betrygger meg veldig mye i og med alt det fæle jeg gikk igjennom i mitt forrige svangerskap…  

Vi har hatt en fantastisk fin helg, som startet med skyvedørsgarderobeshopping på Ikea. Kjøpte da Pax garderoben som jeg la ut bilde av i mitt forrige innlegg, og den er bare helt nydelig ! Har ikke fått den opp helt enda, og jeg bare grøsser ved tanken på å montere slike greier, så det er det min bedre halvdel som tar seg av.  Han er jo blikkenslager, så han kan slike greier heldigvis 😀 

Jeg derimot, jeg blir nesten sint bare av å se på en bruksanvisning.. hahah ! Men uansett..gleder meg masse til den er oppe og til vi får alle klærne opp fra gulvet.. er litt kaos akkurat nå.  Ellers, bortsett fra det, gjorde vi ikke så mye på fredagen. Middagen ble inntatt på Ikea, det er bare helt sykt billig der, og ganske så grei mat og. Nathaniel var i alle fall veldig fornøyd !

Klar for Ikea ! 

Familiemiddag ! Nammi nam !

Og der var skyvedørsgarderoben i boks, + en hel del andre ting og nye leker til Nathaniel og ting til rommet hans 🙂 

I går var vi med min venninne Ida og søte lille Storm, kompisen til Nathaniel, på Leos Lekeland på Bøler! Må si jeg var ganske så imponert, det var utrolig fint der ( og MYYYE folk !!!!) Der koste vi alle 4 oss i mange mange timer, og i 4 tiden var alle slitne og klare for å dra hjem. I dag har jeg faktisk gangspærre i rompa hahaha ! Jeg er veldig “barnslig” av meg og, og jeg virkelig elsker sklier og slikt( det gjør Nathaniel og)  ! Så det ble endel av det i går, hahah..  Med andre ord så koste både store og små seg 😉 

Møtte også en av leserne mine, som kom bort til oss , noe som var utrolig koselig !! Utrolig hyggelig dame, må si det er veldig gøy når folk kommer bort til meg og sier de leser bloggen min og digger den ! Veldig morro ! 

På Leos Lekeland kommer også Leo Løve innom avogtil, noe Nathaniel synes var veldig morsomt ! Jeg hadde ikke mere strøm på tlf, så Ida filmet litt, hun kommer hit litt senere så kanskje jeg legger ut video fra lekelandet senere 🙂 

Dårlig bilde, og Ida er i virkeligheten mye penere enn dette bildet siden det ble tatt i fart, men det eneste jeg hadde av de to, hehe 🙂 

MANGE barn og vanskelige forhold for bildetaking, men ett bilde ble det da, hahah 😀 

Mens vi var i lekeland var Willem hjemme og monterte skap, og siden jeg hadde sagt jeg hadde lyst på en sånn Dopler så var han å kjøpte det og ! Snill 😀

Tok EVIG lang tid , og første gangen jeg prøvde å høre ga jeg bare opp… fant rett og slett ingen hjertelyd og vi begynte å lure på om lille baby var død eller noe ,men neeeeii… andre gangen jeg prøvde å høre gikk det ikke lange tiden før ” dunk dunk dunk dunk” i høy hastighet kom opp, og det var veldig koselig ! Ønsket meg veldig en sånn mens jeg gikk gravid med Nathaniel, er jo så kjekt å ha om man blir bekymret og ønsker å høre babyen 🙂 

Trjedje gangen jeg hørte på fikk jeg også filmet det litt, slik at dere kunne få se : 

Lille baby sitt hjerte med rundt 151 slag i minuttet <3

 

Ellers gikk kvelden i går til god mat, filmtitting og masse sunt snop, jordbær og blåbær ! Som er hundreganger bedre enn usunt snop 😉 Og sunnere ! 

Biff og bernaise !! Har dere hatt en fin helg alle sammen ? 🙂 

Meeen..nå skal jeg avslutte, Nathaniel våknet nettop fra luren sin og nå skal Ida og Storm snart komme på besøk !  Så da blogges vi nok senere eller noe 😀 

Smask smask 

22 kommentarer
    1. Gleder meg å høre at dere har det så bra <3 Skal jammen kjøpe en sånn Dopler til ei som er gravid 🙂 Kom hjem fra London igår, tett i nesa og halsen idag, pga den tykke tåka der i 3 dager...men JA - det var en flott tur, med Justin Bieber konsert og hele pakka hehehe... Kos deg videre og ha ei flott uke 🙂 Klem

    2. Vil og ha en slik, men tenker eg blir helt hysterisk om eg ikke finner hjertelyden en dag. Så tror eg heller lar vær. selv om eg har kjempe lyst på 🙂
      23 + 3 i dag, dagene kan ikke få fort nok 🙂

    3. Åå så gøy:) så det var typen din som kjøpte den av meg?:) he he. Bra du fikk den til å funke:)

    4. du vet at i ikea fant de hestekjøtt i svenske kjøttboller eller? og at det var tarmbakterier i kaken eller? les avis;)

    5. Hei:) i mine tilfeller så har hjertelyden stemt med kjønnet på barna. Høyt for jente og lavt for gutt. Det du har bikker mellom kjønnene.
      Men for at fosterets hjerteslag ikke skal være påvirket av deg (nettopp spist/drukket/ stresset osv) så skal du måle hjertelyden med en gang du våkner før du går ut av senga:):)
      Hadde vært spennende å se om den er lik for babyen din da:)
      Blir spennende å få høre hvilket kjønn det er etter hvert:):)

    6. Så flink du er med Nathaniel Chrisander <3 Ser ut som han også trives i oslo 🙂 det er jo kjempe bra!
      Snille kjæresten din, du er heldig R <3
      Kjempe fin blogg du har 🙂
      Håpe du kan få bilda med bedre kvalitet, det trække ned bloggen litt. Bare et tips <3

    7. Hvem er du som skriver dumme ekle ku ??
      Skal banne på at du er fra alta, mega sjalu på fina sjøl i Oslo 😉
      Alta er en liten dritt plass hvor alle kjenner alle, da blir det masse dritt slænging med leppa å sjalusi! Å vist du ikke like ho, så koffer i alle daga er du innom bloggen ? haha.. synd i dæ !

    8. Bare sånn at folk e klar over det, så e det praktisk talt bare en myte at hjerteslagan tell jente e høgere enn hos gutt og bla bla bla..
      to av mine søstre har hjertelyden logge på ca 153 slag i minutte å det blei GUTT mens min baby og søstra mi sin baby lå på alt mellom 147-152 å det blei JENTE…
      Detta har æ faktisk sjækka opp med tre førskjellige jordmødre og alle de sa at det bare va en myte… 😉

    9. Det med hjerteslagene er bare en tilfeldighet, min lille baby lå på 160 og det blir en gutt, så dette er bare en myte. Men det betyr jo likevell ikke at ikke kan være ei jente inni der, det vet man ikke før OUL 😉 Blir spennende å se..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg