Brownies og Paradise Hotel !

Hei hei hallååå alle bloggfans 

Nå har jeg akkurat sett ferdig Paradise Hotel, og tenkte å komme med en kjaaapp opptatering fra dagen i dag ,selv om jeg er DRITtrøtt..  just for you ! 

I dag har vi ikke gjort så veldig mye egentlig, det vanlige for det meste.  Som sagt vært hos legen å søkt fødeplass og ordinær UL, og ellers vært en tur på NAV og ute å trillet ganske lenge, må jo bli kjent i området, hehe ! Er sikker på at jeg blir å få muskler av å bo her altså, så mye løfting av vogna som må gjøres osv.. haha ! 

Lagde god kylling med tilbehør til middag, nammi nam !

Og til dessert, brownies med jordbær ! Enda mere nammi naam 😀  

Var sykt godt, og sykt mektig.. liker ikke sjokolade og sånn feit mat så altfor godt nå etter at jeg ble gravid, er mest frukt jeg har lyst på, men aaavogtil er jo kake og sjokolade bra, hihi ! 


¨

Ellers har jeg ikke så mye å si, har fått opp litt flere hyller i dag og fikset en hel del praktiske greier med bloggen. Er jo faktisk selvstendig næringsdrivende, så en del ting å sette seg inn i der enda.. Men kommer seg !  Myyyye å tenke på for tiden, men siden jeg har en så fantastisk kjæreste som støtter meg i alt så går det heldigvis bra.. hadde nok ikke klart det uten han 🙂 

Nå er jeg stuuuptrøtt, dette ble et skikkelig haste innlegg men det får bare være ! Kan heller blogges mere imorgen, ikkesant ? Å være hjemmeværende mamma, gravid og i i tilegg til en hel del andre ting jeg har å tenke på, det tar på… så når kvelden er der er jeg helt ferdig for å si det sånn. 

Smask smask, sov godt alle søte lesere der ute 

39 kommentarer
    1. Åh, så koselig 🙂 Men åh, hadde vært en del kjekkere å lest bloggen din om du hadde hatt bedre bilder.. Ikke noe frekt ment alltså, men bedre bilder gjør jo en blogg bedre liksom. Du kunne jo kanskje investert i ett speilrefleks kamera? 🙂 Ikke ta det på feil måte, elsker bloggen din, men tenkte bare å komme med et lite tips 🙂

    2. Et spørsmål , som ikke har noe med innlegget å gjøre. Viss dere har så god råd som du skriver om hele tia, hvorfor kjøper dere ikke leilighet ? Istedenfor å leie en bitteliten trang leilighet ? Må jo være mye bedre for barna å vokse opp sånn , med noe fast å permanent ?

    3. Et lite bloggtips er å hvertfall snu bildene dine rette veien 🙂 Skjønner at ikke alle har råd til dyrt speilrefleks osv, men bloggen blir bedre av at bildene er rette veien hvertfall 🙂

    4. Det gjør hun vel? Hun har en samboer med jobb, klart dem får lån! Jeg og samboeren eier leilighet å da vi kjøpte den var kun han i jobb! Så lenge en er i jobb står ingenting i veien for det. Har venninner også som mottar overgangsstønad som har kjøpt seg eget, men det er såklart med medlånetakere, men det er jo DEM selv som betaler lånet og står på lånet.

    5. Samboer hun har hatt i to uker? God garanti. Dessuten er blogging en veeeldi usikker inntekskilde. Den kan rase i morgen. Skulle likt å se hvilken bank som ga henne lån 🙂

    6. Du anonym, hva vet du om samboeren? Kanskje han har masse gjeld, kanskje han ikke har noe på bsu osv osv.
      Du kan ikke si at noen har mulighet til å få lån, for selv om dere fikk betyr ikke det at andre får. Ikke lek økonom!
      Vet selv om mange som omtrent ikke har penger på konto, som er alenemødre, som får lån, mens andre med mye mer stabilitet og penger ikke får. Det kommer dessverre mye an på bank og saksbehandler, det har jeg sett selv..

    7. Vi hadde ikke noe bsu før ETTER vi kjøpte leiligheta, så den der skal du bare se laangt etter. Jeg refererer til at hun sier dem har så god råd! Da ville han ha fått lån uannsett om han hadde annet lån vel. Det kommer såklart Ann på hans inntekt, var vel derfor jeg spurte HVORFOR de ikke kjøpte seg noe? Så dere vet at det er fordi derfor å derfor de ikke har kjøpt seg leilighet ? Om hun ikke har jobb har ingenting å si som sagt! Man må finne rette bank å rette saksbehandler ja, men dem finnes jo, så det er jo bare å sjekke det opp. Smartasses. Er ikke så vanskelig som enkelte skal ha det til. Kan tenke meg dere enten ikke har huslån selv eller er blitt avvist et, det gjelder ikke de fleste som fyller kriteriene. Å kriteriene er ikke bare fast inntekt. Fullt mulig å få seg lån uten! Så lenge man har noen som står bak deg.

    8. Herregud da. Er da vel flere grunner til at folk med kredittverdighet leier med det første. Kan være at dem er såpass ny i forholdet å ikke vil investere i noe ilag enda, kanskje dem ikke har funnet rette leiligheta, kanskje de hadde det travelt å kjøp kommer etterhvert? Så teit at folk med en gang begynner med at hun kan ikke ta lån pga det å det, uten å vite om det er det som det faktisk står i… Tror dem fint kunne fått seg et huslån. Bedrevitere

    9. Fine Rannveig<3 å så kjempe god ut den maten^^
      Dere andre som trur dette er en økonomi blogg eller ka i faen dere trur dette er. Slutt å diskuter penger! Å iværtfall slutt å diskuter leiligheten demmes!! Om ho har god råd. Kjempe kjempe bra! Det er bare BRA! og kjæresten til Rannveig trur eg ikke vi skal si eller snakke så mye om, fordi vi vet ikke nokka om demmes liv ilag. Kanskje dem enklig bare har det strålanes bra? Å vi skal ikke begynne å snakke å være frekk mot hennes kjærest.om han ville hatt en blogg, der han viste at han blei å få stygge kommentarer så hadde han laget en egen blogg og skreve myeeeee mere om han. Dokker vet ikke så mye om han. Heller ikke om han og rannveig's liv sammen. Ikke om penger ISÅFALL!!!! Vær så vennlig og våks opp! Tenk før dere skriver. Dere vet ikke en ting mere en dem sjøl vet! Flinke å søte rannveig <3 Unnskyld om dere så en liten fuckings skrive feil i teksten. Eg er bare ikke perfekt!

    10. Omg, e rannveig selv som skriver om økonomien deres, da må hun tåle en diskusjon rundt det! Å det må iallefall DU kunne tåle. Plis asså

    11. Blir litt svimmel av de bildan du lægger ut ;)Plis kan du rotere dæm riktig vei <3
      Åå ja du må skaffe dæ bedre kamera.. det er ett MUST når du er toppblogger å vil fortsette å være det 🙂 Mye finere blogg får du å.

    12. Hei Rannveig! Jeg har gått på en smell og klippet håret mitt alt for kort ( ca.til skuldrene var ikke noe fint på meg) og lurer derfor på om du har noen hair extensjons å anbefale? sånn klipps som man setter på selv 🙂

    13. Hun skriver at hun har mye bedre råd nu enn før, at kjæresten tjener ganske godt osv. Det handler vel om økonomi såvidt jeg vet!

    14. Rannveig… skjønne du blir irritert av å læse mange stygge innlegg og folk som diskutere om din og samboern din sin økonomi.. men ikkje synk ned på dæmmes nivå og kaill folk førr idiot… trur du tape en del på det. Hæv dæ over det å vær ett voksent menneske.

    15. Er ikke det fette akkurat det samme din blåste bimbo?! Å jeg skrev ikke at du hadde bedre økonomi når du bodde alene , skrev at du hadde skrevet at du hadde bedre økonomi NÅ enn FØR! Må faen meg DU lese kommentarene skikkelig før DU kommenterer. Latterlig! Du er faen meg toppen av idioti så hvordan du kan kalle noen for idiot, skjønner ikke jeg 😉

    16. Du er faen meg så frekk! Jeg er den eneste som faktisk har beskytta deg i det innlegget her, når alle skriver at dere ikke er kredittverdige and so om and so on har jeg skrevet at det kan være helt andre grunner enn det! Faen ikke rart ingen liker deg, du eier jo ikke folkeskikk.

    17. Hjeelp for noen merkelige kommentarer .. Hvem legger seg oppi andres økonomi og blander seg oppi om Rannveig leier eller eier.
      Økonomi er privat , og tipper att ingen som leser denne bloggen har noen som helst anelse om Rannveig sin økonomiske situasjon … Og det skal vel heller ikke lesere av en blogg ha og heller ikke blande seg oppi ….
      Og du som skriver att dem leier en trang liten leilighet ?! Såvidt jeg har forstått det så leier dem en relativt stor fin leililighet med to soverom , og dem bor supersentralt. Det er dyrt og kjøpe , så er nok ikke sikkert dem ville fått en så mye større leilighet og så sentralt om dem hadde kjøpt …,
      Uansett , bedre om folk passer litt mer på seg og sitt .. Dem som leier gjør det og dem som ønsker kjøpe gjør det !! 🙂

    18. Synd du henger deg opp i de negative kommentarene,og heller svarer på dem,enn å svare på de positive.

    19. Man tjener penger på blogging din luring!
      koffer trur du ho ellers er selvstendig næringsdrivnde? 😉
      Noen toppbloggera tjæne jo mere enn foreldran sine!

    20. For info så tjener di med 40 000 lesere ca 30 000 i mnd, vil ikke tro rannveig med sine usle 10 000 lesere tjener halvparten engang. Såe, er ikke så mye å skryte av det vel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg