En koselig, men slitsom dag !

I dag har vi som sagt tilbringt hele dagen på det flotte lekelandet Leo’s Lekeland ! Nathaniel rett og slett bare stooortrives der, ungene har det bare så morsomt, og såklart, de voksne og 😉 De har mange morsomme sklier der, og det blir man vel aldri for gammel for ! Jeg er jo litt forsiktig da, siden jeg er gravid, så blir jo litt nervøs, men det hører nok med graviditeten, man vil jo beskytte barnet i magen, hehe !  

Var der i maaange timer, så når vi dro var både de voksne og barna helt ferdig ! Noe som var skikkelig morsomt da, var at to søte små jenter kom bort og ville leke med Nathaniel, så de dreiv å stella og styrte og lekte med han, og han bare smilte fra øre til øre hele tiden mens vi var på lekelandet. Morsomt ! 

Da vi kom hjem var det egentlig bare rett i kveldstellet for Nathaniel og rett i seng. Sliten liten, men fornøyd og lykkelig gutt ! Jeg er så heldig, noe jeg blir minnet på hver eneste dag ! Nathaniel er bare verdens herligste, og gleder meg virkelig til han blir storebror, det blir nok stas for han 🙂 <3

Nå er som sagt Nathaniel i seng, Willem er ute med kompiser en tur og jeg sitter bare her i sofaen og slapper av mens jeg hiver i meg en Noka Kyllingsuppe ! Av alle Nokaprodukter så er det min favoritt, bare elsker suppen… den er bare SÅ…. goood ! Nammi nam

Når Willem kommer hjem blir det lørdagskos, biff og bernaise, noe jeg ser veeeldig fram til. Og så blir det vel en film og litt snop og frukt etter det 😀 Kooosekos !

Forresten, når vi snakker om Noka her…  enkelte av dere burde virkelig undersøke påstandene deres litt mere før dere kommer med anklaginger dere ikke engang kan dokumentere. Hva med å for eksempel lese litt om Noka og dets næringsinnhold osv før man slenger i trynet mitt at jeg er dum og en ræva person som spiser det mens jeg er gravid ?! Hahahha !  Noka i seg selv inneholder INGEN ingredienser som gjør det farlig å spise i en graviditet. Det som derimot IKKE er anbefalt, er å kutte ut alt av mat ved siden av og KUN gå på Noka. Noe jeg naturlig vis ikke gjør, Får nesten lyst til å slå meg selv i hodet med en stekepanne når jeg ser enkelte tilogmed begynner å prate om barnevernet…. eehh.. fordi jeg spiser ett eller to Nokamåltider om dagen? Verden er virkelig sprø ! 

Jeg blir litt oppgitt over menneskeheten når jeg leser forumer om meg selv der det påstås at jeg er dum fordi jeg spiser Nokaprodukter ved siden av et ellers normalt og sunt kosthold. Jeg spiser daglig frukt,grønnsaker brød, og alle andre vanlige ting man spiser i løpet av en dag. Jeg har da tross alt gått gjennom et helt svangerskap før, og er fult klar over at man må spise fettholdig og næringsrik mat i et svangerskap. Følte bare for å si det, prøv å undersøk og kanskje dere kan prøve på å dokumentere påstandene deres før dere åpner kjeften neste gang 😉 ( i dette tilfellet tastaturet, siden dere er ALT for feige til å komme å si noe slikt oppi trynet på meg. Har til den dag i dag aldri opplevd at en person har kommet opp til meg og sagt noe stygt til meg på den måten dere gjør det på bloggen, det beviser bare EN ting… jeg vinner, fordi jeg i alle fall greier å stå fint for det jeg mener og tror på ! Ikke bare på bloggen, men også i det virkelige liv. 

Så det så 🙂 Mere har jeg egentlig ikke å si, ønsker alle de andre leserne mine en kjempefin lørdag og helg videre, kos dere masse 

Hva skal dere gjøre i dag/resten av helgen ? 🙂 

 

33 kommentarer
    1. Hei.
      Nå må eg nesten ringe bv, fordi du er gravid og har spist noka produkter.
      (nei det skal eg IKKE).
      Det er jo IKKE noe problem med og spise noka når man er gravid når man spiser anna utenom noka!!
      Nå må folk åpne øya sine før de begynner og rakke ned på folk..
      Syns du har mottatt nok den siste tiden eg har fult bloggen din.
      Håper folk begynner og bruke hode før de skriver!!
      Ha en strålende kveld og kos deg med Noka 🙂

    2. helt utrolig, hvor “tøffe” visse mennesker føler seg bak en skjerm å tastatur… helt tragisk !!! Det er da bare GODT man er sunn å frisk å et svangerskap ! Stå på du Rannveig, syns du er knall tøff jente 😀

    3. Hadde jeg noen gang møtt deg, så hadde jeg hadd ingen problem med å sagt noe som helst til deg bare så det er klart . Men jeg gidder ikke akkurat sitte meg på et fly til Oslo kun for å fortelle deg for et dum å uansvarlig menneske du er. Å ingen har kommet til deg å sagt no face2face? Trur du at hele landet vet hvem du er? Unnskyld meg hahaha.

    4. Men.. I siste bilde av magen.. Du skriver at du har mye melk og magen er jo stor allerede?? Hvordan kan du bare ha lagt på deg to kg? Er ikke det litt lite?

    5. Til og med jenter med spiseforstyrrelser føder friske barn. Folk som klager på nokamaten din gjør det uten kunnskap og kun for å være ekkel med deg.

    6. Hun har jo ikke akkurat en 5 kilos baby der inni. Hun er nok bra oppblåst, for i teorien er fosteret bare 14 uker, di aller fleste vises det veldi lite på. Vil tru at selve graviditeten har lagt et kilo på henne. Ikke usannsynlig at hun selv har lagt på seg et kilo. men tvile for st hun noen gang blir å skrive det hun egentlig har lagt på seg. Hun er jo sykelig vekt opptatt.

    7. jeg fatter ikke hva du tenker med. HVIS du går på noka i tillegg til vanlig kosthold, vil du da få ekstra kalorier. veldig logisk. å da er poenget borte! skjønner??:) så enkelt er det.

    8. Kjærevene.. 2 kilo er ikke lite ved 17’ende uke. Iløpet av 9 måneder gikk jeg opp 4 kg,dette fordi jeg gikk ned i meg selv,grunnet stess på jobb og sykdom.. Så,alt er mulig!

    9. 2 kg er vel helt normalt å gå opp når man er 16-17 uker på vei. Alt er normalt, graviditeter er forskjellige:)
      Ved forrige graviditet, gikk jeg opp 25 kilo! Fra 55 til 80 kilo.
      Men denne gangen har også jeg kun gått opp 2 kg foreløpig, og er 17 uker på vei i morgen. Men kiloene kommer nok etterhvert.
      Fosteret tar den næringen det trenger den, om hun spiser ett nokas måltid – i tillegg til annen mat, så har da ikke det noe å si.
      (Men å kun spise nokas eller shakes i en graviditet er jo selvfølgelig ikke smart..)

    10. Rannveig, jeg hadde ikke orka å forsvare meg ovenfor alle de dumme kommentarene du får. La dem bare holde på.
      Nokia er nok direkte sunt under en graviditet siden matlysten kan være så som så. Noen gravide spiser potetgull fordi det er lettest å få ned når en er kvalm. Mange gravide får i seg lite mat, det er like normalt som å ese ut. Å spise velbalanserte kosttilskudd med vitaminer som Noka er MYE bedre for babyen din.
      Rannveig du ser mye bedre ut enn Linni Meister. There is a new Linni in town, lol.
      Jeg kan ikke forstå hva som er “uansvarlig” med det du gjør i det hele tatt. Jeg synes det er ondskapsfullt å gi en gravid jente uberettiget kritikk, vet ikke folk at en er spesielt sårbar under svangerskapet?

    11. Hei frøken!
      Hva med åpne kommentar feltet via Facebook?
      Da er alle kommentaran på bloggen din med facebook kontoen til dem som kommenterer her hos deg!
      Hvis du vil prøve så tar vi gjerne kontakt med deg!

    12. Ser ikke problemet med å spise noka og være gravid, er jo ganske tydelig at du spiser helt normalt! Noka er jo mat det og, så om du hadde spist toro eller noka hva så?
      Syns du er tøff og utrolig kul! Og jeg tror du vet hva du gjør så ikke bry deg om noen andre 🙂

    13. Ja til mote UTEN pels! Skuffende at du støtter pelsdyroppdrett ved å bruke jakke med ekte pelskrage.

    14. Spis hva du vil Rannveig. Det må uansett være bedre å ta et par NOKAS måltid til dagen, i tillegg til vanlig mat, enn å trøkke i seg junkfood som mange gravide gjør. Du ser kjempeflott ut! Er selv gravid med nr. 2, og er i uke 21. Har en gutt fra før, og venter nå en jente. Er spent på å få vite kjønnet du bærer på. Når er UL? 🙂

    15. Håper du eier pelsjakka fordi du er uvitende og ikke fordi du vet hva dyrene må lide seg gjennom. Katter og hunder blir flådd levene for at folk skal “pynte” seg med pels. Tenk om det var katta di som måtte bli skrelt levende? 🙂

    16. Dette er sååå latterlig! Skal du liksom ikke få spise hva du vil heller uten at folk må kommentere det? hærregud, spis hva du vil du 😀

    17. Likte bloggen din men når jeg ser deg i pels liker jeg ikke deg….at noen klarer gå i pels når de vet hvor fælt de har det å sitte innesperret i små bur.samme om en går i pelsjakke eller Krage syns hele Oslo går i slike jakker viser hvor lite folk bryr seg …om firbeinte trist

    18. serriøst, er folk dumme? fordi en jakke har pels på hetta, betyr da ikke det at den trenger å være ekte fordi !!
      har da selv pels på hetta mi, og den er IKKE ekte !:P

    19. Så morsomt med lekeland 🙂 Bruker du klips extentions eller permanente? Jeg som synes du var så fin med kort hår, du ser så voksen ut da 🙂 Ha en fin dag!

    20. folk må slutte å grine over pels. hva med alt annet de bruker som er basert på animaliske produkter? Det er greit å ha egne meninger men man trenger altså ikke slenge med leppa og være stygg mot de som mener noe annet enn dem selv.
      og at rannveig påstår at hun ikke bruker pels er teit, for man kan lett se at den kraven har ektepels.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg