Endelig HELG og litt nytt til mine søte små

Hei kjære lesere, og god morgen ! I dag er det freeedag,og heelg!!  Jippiii 😀

Jeg og Nathaniel har allerede vært våken i noen timer, spist frokost, koset masse,lekt, og Nathaniel har bada i badekaret.. vi er jo så heldig som har badekar i leiligheten vår så ! Akkurat nå har jeg nettop lagt han ned for sin første lur så nå blir det litt husarbeid og avslapping i rundt en time før det er fullt kjør i hundreogførti igjen, hehe..  får hele tiden spørsmål om Nathaniel er SÅNN hele tiden, altså… så aktiv som han er ! Han har sååå ufattelig mye energi, og jeg gjør virkelig mitt ytterste for å få like mye.. men det er vanskelig, spesielt siden jeg er gravid og, merker at det er tungt… men, jeg trives mye bedre med han hjemme enn i barnehagen egentlig, vi koser oss ! 

Denne helga har vi masse planer! Ida har barnefri, så da kommer hun til oss og skal være her hele helga, blir fun og blir sikkert å finne på noe sprell, høhø ! Ellers så har vi tenkt oss på tur på søndag, altså… tur ut i skogen og grille, ake og kose oss..  og så skal vi dra på Losby besøksgård, gleder meg veldig til å se Nathaniel sin reaksjon denne gangen, siden han var litt redd forrige gang.. gikk bedre etterhvert da ! 

Ellers har jeg ikke så mye å si, i går var jeg innom kjøpesenteret og kjøpte litt nye klær, både til Nathaniel og faktisk og til lillebror/lillesøster i magen, og heeer har jeg sjansa liiiitt, hahahha… 

En roosa ulldress, faktisk ! Nathaniel har hatt  helt lik i blå, og jeg synes de bare er såå søte. Willem sier han er hundreprosent sikker på at baby i magen er en jente, siden de bare får jenter i familien sier han… såe ja, vi får bare vente å se ! Jeg har jo så masse gutteklær, så litt morsomt å kjøpe litt rosa, i tilfelle det er en jente 😉  Selv er jeg ganske sikker på gutt da, men man kan jo alltid ta feil ! Jeg var jo heeelt sikker på at Nathaniel var en jente, så så feil kan man ta 😛 

Nathaniel fikk seg såklart nye klær han og, det må til når man er en så søt og snill liten perfekt gutt ! 

Ellers har jeg ikke så mye å si ! Ifølge legen min får jeg mest sannsynlig ordinær UL nå  til uka, så det gleder jeg meg VELDIG til og det kan jo dere også glede dere til ! Jeg kommer til å arrangere gjettekonkurranse i forbindelse med det og, sånn just for fun bare ! Blir speennende, woooho 😀 

Nå skal jeg avslutte ! Ha en strålende fin dag videre kjære lesere, blogges ! Hva skal dere gjøre i dag ? 🙂

28 kommentarer
    1. Veldig fine klær 🙂
      Jeg skal gjøre litt husarbeid, montere noen møbler vi kjøpte på IKEA i forrige uke, og handle mat på butikken 🙂
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    2. Ho ska jo på ordinær UL til uka skriv ho jo å ska ha gjettekonkurranse i forbindelse med det 🙂 så antar at dæm får vite om det er gutt eller jente i magen da 🙂
      God Helg Rannveig 🙂

    3. Jeg tror du får jente frøken! Før sa de at liten og spiss mage var gutt og stor utover var jente. Men nå har det vist blitt omvent. Jeg var stor utover. Å gikk med gutt:)

    4. Håper det blir jente! Alltid best med to en av hver hehe. Men Deilig med helg!! Har du ikke fri hele tiden å er hjemme ? :S

    5. E kjempe fint å gå tur på losby også. Bodde på lørenskog i to år å da ble det ganske mange turer opp dit! Mest på sommern da 🙂 Losby tjernet er kjempe fint, der er bade plass med stupebrett og sånn flåte greie ut på vannet, og kjempe fint for grilling og barn. Anbefaler dere å ta en tur opp dit til sommeren. Er vell ca 15 min å gå fra besøksgården 🙂

    6. Det er jo mannen som bestemmer kjønnet, så hvis det er mange jenter på hans side av familien er sjansen stor for at det er en jente i magen. Jeg kjenner veldig få som har fått gutt, så jente. Men det betyr jo ikke at det ikke skjer. Ha en fin helg!

    7. Babies are Angels that fly to the earth,
      their wings disappear at the time of their birth
      one look in their eyes and we’re never the same
      They’re part of us now and that part has a name
      That part is your heart and a bond that won’t sever
      our Babies are Angels, we love them forever.
      <3

    8. Ehm, Willem kan ikke være så sikker på at det er jente fordi de bare får jenter i familien hans – han er jo gutt selv 😛

    9. Twinkle, twinkle little star,
      How we wonder what you are!
      <3
      Tipper det er en liten gutt du får 🙂
      Ser sånn ut etter magen å dømme!

    10. Far bestemmer kjønnet, så om det bare blir jenter på hans side, så er jeg nesten sikker på at det blir jente du får.

    11. E kjempe fint å gå tur på losby også. Bodde på lørenskog i to år å da ble det ganske mange turer opp dit! Mest på sommern da 🙂 Losby tjernet er kjempe fint, der er bade plass med stupebrett og sånn flåte greie ut på vannet, og kjempe fint for grilling og barn. Anbefaler dere å ta en tur opp dit til sommeren. Er vell ca 15 min å gå fra besøksgården 🙂

    12. Det å få mange av et kjønn er som sagt veldig tilfeldig, og det at noen skriver her at mannen bestemmer kjønnet, stemmer forsåvidt, men det er ikke arvelig. Mannens sædceller inneholder enten x og y kromosomer, mens kvinnen bare har x kromosomer. Hvis mannen gir et x kromosom, vil det bli jente. Gir han y, så blir det gutt 🙂
      xx=jente
      xy= gutt

    13. Flotte innkjøp 😀 har lurt litt på om du skal ha nathaniel i barnehage for fult til høsten eller om du bare skal ha han noen dager i uken? siden du venter baby 😛

    14. Litt morsomt at du skriver at pappaen til babyen er helt sikker på det er jente fordi det kun er det i familien. Vi bare 99% sikre på at vi skulle få en gutt i november 2012 fordi det kun er gutter i familien til kjæresten min. De lager nesten ikke jenter, men jaggu kom det ikke ei lita tulle. 🙂 Hehe.. Så det er nok veldig åpent om det er gutt eller jente, men jeg tror selv at dere får en jente 😀 Har det på følelsen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg