18 uker på vei i dag !

God morgen kjære leser !

I dag er det nyyydelig vær her i Oslo,  solen skinner og alt er bare velstand ! Eller, jeg er jo fortsatt litt syk da, men myye bedre i dag, noe som også gjør humøret mitt hundreganger bedre ! Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, det får vi ta litt som det kommer. Nå har jeg nettop spist nam nam frokost, rundstykker og hevve i meg en iskaffe ! Såå, nå er jeg superklar for å starte dagen 


¨

Skal straks gå å fikse meg, og så snart Nathaniel vokner fra luren sin drar vi nok ut døra ! Ooog vet dere hva ? Jeg har endelig fått tilbake min kjære Samsung Galaxy S3, lykke på jord !!! Nå skal iphonen i søpla for godt… Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, håper dere alle sammen får en fantastisk fin tirsdag videre, så blogges vi nok senere med 18 ukers oppdatering ++ magebilder og alt litt senere 😉 

Hva skal dere gjøre på denne tirsdagen ? 

Smask smask

14 kommentarer

Siste innlegg