Jeg er født med kronisk duckfacesyndrom..

Hei igjen kjære lesere, og god morgen 

 

Nå ligger Nathaniel og sover sin første lur, og det samme skal jeg gjøre så fort jeg er ferdig med dette blogginnlegget. Leiligheta er ryddet for første av de hundre gangene den blir ryddet i løpet av en dag, og alt er bare velstand. Etter gullet vokner blir det ut på trilletur og for å gjøre et par ting. Her i Oslo er det jo SOMMER og knallvær, så in your face alle som bor i Finnmark og Troms akkurat nå 😀 

Til dere som lurer på om jeg alltid har duckface… eh, såklart har jeg det ! Hva tror dere om meg, DET burde dere jo skjønt etter alle de flotte bildene mine med duckfacen ? Synes egentlig det er litt frekt av dere å spørre, siden jeg er født med syndromet kronisk duckfacesyndrom. Det er ikke, har aldri vært, og kommer aldri til å bli kult å gjøre narr av folk med medfødte sykdommer/syndromer, så skjerp dere ! 

Just can’t help it… 

Ellers får dere ha en fantastisk fin dag videre, kanskje kommer det outfitbilder litt senere, får se hva jeg tar meg tid og energi til. Såå da kan vi jo bare blogges litt senere !

SMASK 

 

37 kommentarer
    1. Hahaha. Jeg må si jeg får mer og mer sansen for deg, Rannveig 😉 du er deg selv 100% og jeg skal si jeg ble skeptisk første gang jeg så deg på UM, men liker deg bedre og bedre 😉 du er litt kul 🙂

    2. hahah,det er ingenting som heter kronisk duckfacesyndrom… jeg søkte det på netter og det kom ingenting om det 🙂

    3. sommer var vell kanskje litt å ta i? 😛 er vell kanskje mer vår? 😛 sommeren begynner tross alt ikke før om et par måneder:P

    4. hei, jeg lurer litt på hva motivasjonen bak å bli avbildet med trutmunn er. alle skjønner jo at ingen egentlig ser slik ut, hva er da vitsen..? det ser rimelig tåpelig ut, for å si det forsiktig. hvorfor ikke bare la seg avbilde som man er?

    5. Hei. Jeg lurte på en ting, du har jo sakt du er veldig glad i å bake cupcakes, har du noen gode oppskrifter du kunne lagt ut? 🙂 har fått oppgave å bake cupcakes til min brors konfirmasjon i mai å har ingen gode oppskrifter :/

    6. anonym 12.32, det er faktisk sommer i Oslo nå om man sammenligner det med sommeren i Alta som Rannveig er vant til

    7. Du over her, det er ikke sommer i Oslo for dem som bor i Oslo og som vet hva sommer er;) å hallo! Skjønner dere ikke at hun er latterlig ironisk? Hun har jo faen ikke noe duckface syndrom!! Dere er dumme ass B-)

    8. Å kronisk, jeg må ta bilder av meg selv med lite klær for og få oppmerksomhet… Pen langt ifra, men langt ifra pen…

    9. Haha , tidig du 😉
      Og latterlig att noen ikke skjønner ironi og seriøst tror att du har trutemunn syndrom og søker det opp på nett .. Hoho .. 😛

    10. Kronisk syndrom? Trodde det var en mental forstyrrelse.
      Det er sommer i Oslo i forhold til Alta. Var i Alta igår, for å reise hjem til Oslo. Var stor forskjell på klimaet.

    11. Hvor mange ganger om dagen sover egentlig Nathaniel? På tide å avvenne han med flere dupper for dagen kanskje.. Han er jo snart 1.5 år!!

    12. Hvorfor kan ikke har sove på dagtiden?
      de fleste barn sover på dagtid i barnehagen også, så lenge det ikke går utover natte sovnen kan dem sove på dagen også! når barn er aktive på dagen trenger noen av dem å sove litt på dagen også!
      jeg vet om barn som er 3 år som enda har en halvtime på dagen så slutt å bland deg inn i ting du ikke vet, eller tydelivis ikke forstår!

    13. jeg vet om en på 5 år som fortsatt må sove en halvtime på dagen,ellers er han helt umulig på ettermiddagen.Alikevel sovner han som en stein kl.19..Så det så.
      Men mine egne barn sluttet å sove når de var 2 år….

    14. Det kommer jo helt Ann på ongen. Om ham legger seg lett å vil såve på dagen gjør da det ingenting. Å at han sovner til normal tid på kvelden. Mitt eldste barn såv en halv time i barnehagen til hun var 3!

    15. Sa vel for faen ikke at han IKKE skulle sove,bedrevitere! Lurte på HVOR MANGE GANGER HAN SOVER I LØPET AV DAGEN! Kjærevene.. Har da selv en sønn på 14 måneder som sover 2 timer,en gang pr dag! Var et spørsmål. Kverulante drittunger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg