Koselig dag på badeland med lille familien min !

God kveld alle søtinger ! 

Som sagt så har vi da tilbringt denne fine søndagen på badeland i Asker, noe som var veldig suksess ! Lillemann kosa seg masse i vannet, og da blir alle så fornøyd, hehe. Synes det var veldig fint og barnevennlig der, var eget familiebasseng som var varmt og godt, i tilegg til babybassenget hvor Nathaniel trivdes kjempegodt, sklie og alt, og det er jo noe han liker veldig godt ! 

Se så søte de er sammen ! Og det at enkelte mener jeg sensurerer Nathaniel fordi jeg visstnok har gitt han masse blåmerker, er bare helt på trynet ! Nathaniel har ingen blåmerker noe sted, og hadde han hatt det hadde det vært HELT natrulig siden han er i en veldig aktiv alder. Så det kan dere bare gi dere med en eneste gang. 

Men nok om det ! Vi har hatt en kjempefin dag i alle fall, Nathaniel fikk også tatt “voksensklien” med Willem, noe jeg tror han synes var litt morsomt egentlig, haha.  Nathaniel har faktisk aldri vært i basseng før, siden jeg har vært litt redd for å ta han med, men når vi er to som passer på føler jeg meg mye tryggere ! Og første gang var i alle fall en stor suksess, kanskje vi drar i badeland neste helg og, neste helg skal vi i alle fall på mammatreff på Leo’s Lekeland, noe vi ser veldig fram til, er greit å bli kjent med andre mødre i området 🙂 

Nå skal jeg avslutte, vi holder nemlig på å skru opp Ikeamøbler så nå skal vi fortsette med det !

Blogges, smask ! 

 

 

35 kommentarer
    1. Jeg tror faktisk ikke noe på de ryktene om at du gir nathaniel blåmerker for da hadde du ikke ville tatt han med ut offentlig og i allefall ikke i en svømmehall hvor man bare har badeklær på. Hadde det vært så ille at du måtte sensurere han pga det tror jeg folk i det badelandet hadde reagert. Men når det er sagt er jeg totalt imot barnemishandling! Stakkars barn som faktisk ikke kan forsvare seg!

    2. Rannveig: Hørt om at du får noen ganger nye lesere, så leser ikke bloggen din så ofte igrunn. Så veit ikke hvorfor du sensurerer han, derfor jeg spør. 🙂

    3. Ser ut som om dere har hatt en koselig dag 🙂
      Om jeg var deg ville jeg bare latt vær å legge ut bilder hvor Nathaniel er med, så slipper folk å lage rykter om alt mulig. Det er skummelt når folk lager rykter om slike ting, plutselig er det noen som faktisk tror på det..

    4. Skal du endre det som kommer opp “alenemamma til…..,” når man får opp bloggen din? For nå virker det ikke som du er alenemamma – og sinnsykt ubeskrivelig fantastisk er det!! Jeg er så glad på dine vegne.
      Syns dere gjør så mye spennende å bra. Du virker rett og slett som en fantastisk person og ikke minst mor. Ha en fin uke og lykke til på ordinær ultralyd! 😀

    5. Rannveig går foran som et meget godt forbilde her..DET ER ALTFOR MANGE SOM DRITER I HVA DE LEGGER UT AV UNGENE SINE PÅ NETT…og så lenge ikke ungen kan bestemme sjøl, er det lenge siden Rannveig bestemte seg for å sladde Nathaniel…så les hele bloggen, følg med…ikke bare sleng dritt i hytt og pine…

    6. Synes det er veldig flott at du vil skjerme sønnen din for offentligheten, men hva hjelper det å sensurere han på bilder når du uansett fortell om alt han gjør, hva han liker, hvilke klær han har på osv ?

    7. Du er så flink <3
      Savner både deg og Nathaniel så utrolig mye 🙂
      Håper på at vi snart sees igjen 🙂 Og da SKAL jeg ha en skikkelig Rannveig og Hege klem 😀 <3
      Er fint å se at du skjermer Nathaniel skatten såpass ifra bloggen din 🙂
      Hugs and kisses <3

    8. Så pen du er:))
      Skjønner godt at du sensurerer gutten din.. er desverre alt for mye snakk å sjalusi på bloggere. Men at du har gitt han blåmerker er jo idiotisk. Hvem faan finner på å si noe sånn;o klarer de ikke innse fakta at det er deres feil. Kos deg masse du med han å barn i magen. Tror du er en god mor:)

    9. Håper du godkjenner kommentaren min Rannveig,for den er godt ment. På tide at disse drittungene får seg en lærepenge.

    10. Åå, vil å dit med Michelle! 🙂 du over meg som sier at hun vil ha større pupper, hun er gravid og og da får man melk i puppene, det skal barne drikke når det kommer ut i! Fatter du? -.- hun vil ikke ha enda større pupper en det hun hadde operert inn.:) så det så!! Å puppene henger ikke, da hadde hun aldri i livet hatt på seg bikini, den skal nemlig SKJULE puppene.. idioting.. rannveig, kjempeflinke du♥elske bloggen din, e grunn til at eg beegynte, 😉

    11. Ser ut som dere har hatt en utrolig koselig dag 😀
      minner meg om da jeg var liten, husker det var utrolig gøy å være i badeland. Er sikker på at Nathaniel også synes dette var stas.. ha en fin dag 🙂

    12. haha, folk er så utrolig morsomme:P serriøst, hadde hun gitt han blåflekker, så hadde hun jo ikke tatt han med på badelang ?! . og uansett, er HELT normalt å ha blåflekker når man er barn.
      og hva så om kjæresten hennes er noen år gamlere?:P er selv 19 år, og er sammen med en på 28, og vi kunne ikke hatt det bedre:P

    13. Det er vel mye av grunnen til at du blir hetsa tenker jeg, at du er helt utrolig flott ut til å være mamma til snart 2 stk.
      Og ikke minst at du er utrolig flink 🙂 husker jeg så deg på unge mødre da du ikke var så flink på kjøkkenet.. hehe. Men man lærer og vokser opp, så tommel opp til deg Rannveig =)

    14. no hate, men du vet at du har en åpen profil på facebook der alle kan se? 🙂 æ e ikke venn me deg men kan fortsatt se alt du legg ut, bild av nathaniel og statusa.. å han har ikke blåmerka hvertfall, haha!

    15. Dæsken du ser bra ut Rannveig , kan næsten ikke tru at du er mamma å gravid med den dær kroppen 🙁 sukk av misunnelse <3

    16. obs OBS 😉 pass så “melke” brystan ikke detter ut på første bildet :)) søøt familie dere er da 😀

    17. Er det ikke litt ironisk at du skjermer nathaniel på bloggen, mens Facebook og instagram florerer av bilder av han? Hvor enda flere kan se?:p

    18. Nå må dere faen meg skjerpe dere! Det er utrolig ydmykende å beskylde en mor for å gi sønnen sin blåmerker! Jeg tror jeg skjønner akkurat hvorfor hun sensurerer barnet sitt – for å ikke blottlegge han for hele verden! Han er for liten til å skjønne det nå, men han vil nok bli veldig takknemlig for at moren hans ikke har eksponert han for hele verden! Hun skjermer han, skjønner dere ikke! Jeg syntes hun er en flott mor og fortjener respekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg