Vi har vært på ultralyd, oooog i magen min er det en liten…

Hei igjen kjære lesere

Og beklager for null blogging i dag.. Eer dere spente eller ?!

Denne dagen har rett og slett bare gått i ett.Før den ordinære ultralyden skulle egentlig dra møte en venninne av oss men det ble ikke noe ut av, så vi kjørte heller litt rundt omkring for å få tiden til å gå, og dro på Mac Donalds for å spise litt først

 

Etter Mac Donalds besøket bar det avgårde på AHUS for det jeg har venter på så lenge og tellt ned dagene til ! Nemlig å dra å titte på lille mageboeren vår, og forhåpentligvis få vite om det var en lillebror eller lillesøster Nathaniel skulle få…. oooog, det fikk vi vite kan dere tro !! 

 

Vente, vente vente… 

Og den 8 september venter vi en frisk og fin liten PRINSESSE ! <3

Lykken var stor inne på ultralydrommet, hihi ! Nathaniel skal altså få seg en liten lillesøster å passe på, og vi kunne ikke vært mere lykkelig <3

 

Lille jenta vår har allerede fått seg nye klær hun, hihi. Det bar såklart rett på Strømmen storsenter etter ultralyden, og der ble det en aldri så liten shoppingrunde ! Tenkte å legge ut innkjøpene litt senere, storebror Nathaniel Chrisander har såklart også fått seg nye klær ! 

Angående navn og slikt er det allerede bestemt, det har det vel vært ganske lenge, men nå vet vi jo hva vi venter så da er det sikkert. Navnet til lille prinsessa er helt nyyydelig, og kanskje, kaaanskje jeg blir å røpe det før hun kommer til verden. Det får bare tiden vise 🙂  Blir også å trekke vinnere i konkurransen, og siden det var mange som hadde gjettet akkurat riktig på begge punktene så blir jeg å trekke blant de som hadde riktig via random.org !

Hihi ! Er veldig lykkelig akkurat nå ! Har kanskje gått litt mere opp for meg at jeg snart blir tobarnsmamma, til verdens vakreste prins og verdens vakreste prinsesse 🙂 

62 kommentarer
    1. Gratulerer så mye, med den lille jenta di, Rannveig, om hun blir like skjønn som deg, så blir det en nydelig liten jente!<3
      Så koselig 🙂

    2. Viste det var en liten jente som gjemte seg i magen din 🙂
      Gratulerer sååå masse med jente på vei!
      *har også vært på ultralyd i dag, vekstkontroll. Og lille gutt vokser som han skal. Lykke*
      Gratulerer atter engang med jenta 🙂

    3. Takk for et herlig innlegg, og den positive måten du deler alt med oss 🙂 Fikk nytt ultralydbilde fra mi eldste idag jeg og, men kjønnet vet vi ikke ennå…spent 🙂 Såååå grattis med den kommende prinsessen <3 klem

    4. gratulerer så mye med prinsesse i magen <3 slik som ting ordner seg for deg ser jeg. kos deg så mye rannveig! dette fortjener du 😉 bryr meg ikke om alt det tullet alle sier om deg. syns du er dødskul ^^ og dine barn kunne ikke hatt en bedre mamma 😉

    5. Ahhhh gratulerer så mye!!! Jeg fikk ikke rett på konkuransen 😛 Hehe men det gjør ikke noe, har ikke brun og blid her hvor jeg bor uansett 🙂
      Siden jeg har lest hele arkivet ditt (januar/starten av februar i år gjorde jeg det) så husker jeg at du kjøpte en del jenteklær før du fikk vite at Nathaniel skulle bli en jente 🙂 Husker også fra unge mødre at du sa at du håpen at Nathaniel skulle være en jente, og at du egentlig ble litt skuffet for at han ikke ble det men du ble glad aikevell, så dette vet jeg var en gledelig nyhet for deg 🙂
      Gratulerer til deg og din familie 🙂

    6. Jeg er ikke noe fan, å kritiserer deg for mye, men jeg satt faktisk å holdt pusten da jeg leste det her. Haha, synes det var utrulig gøy! Selvom du kanskje ikke har fremtrett som den skarpeste kniven i skuffen i tirliere innlegg, så syntes jeg dette var et utrulig morsomt innlegg å lese:) lykke til med alt, flott du endelig får jenta du ønska deg!

    7. Gratulerer så mye med jente 🙂
      Yeeeyyy, jeg var den første til å gjette riktig kjønn og termindato! Bør få en aldri så liten fordel for det (a) hahaha!

    8. Viste de det er vist de store jente åre i år 😀 venter en jente selv den 11 september fikk vite de i går :))

    9. jeg fikk beskjed om at jeg ventet en jente 3.9. det var ikke “kanskje en jente”. Det VAR en jente. ut kom den en gutt 28.8.
      Kjøpte rosa vogn! Den var sur…

    10. ÅÅh gratulerer 😀 <3 var skikkelig spent og har ventet lenge på at du skulle finne det ut. Sett på bloggen din i hele dag siden jeg var så spent! 😀 Håpet det skulle være jente siden du hadde gutt fra før, det passet jo perfekt. Nathaniel kommer til å bli en finfin storebror 🙂 han gleder seg vell kjempemasse. Begynte å lese bloggen din etter jeg så deg på tv og tenkte du var skikkelig bimbo elns siden du ble fremstilt som det. MEN fant fort ut at du ikke var det. Stå på ! 😀

    11. Gratulerer så mye med at det blir ei lita prinsesse <3 vedder på at hu blir like pen som mammaen sin:)

    12. Hvis jeg tar på meg den mest utringa toppen sånn at puppene bare tyter ut… Da får jeg oppmerksomhet… Kle på deg ditt dumme ……………… .

    13. Så koselig å læse Rannveig 🙂
      Vil bare ønske dåkker masse lykke til å gratulere med lille tuppa i magen <3
      Du har en så fin blogg, å takk får at du deler så masse!
      Syns du var så fin med den lengden på håret, så fin når du er naturlig. 🙂

    14. Får da virkelig håpe du ikke glemmer NC oppi alt dette her med å endelig kan få en jente (hvis det ikke blir en gutt som plutselig kommer ut?) Men gratulerer 🙂

    15. Dæsken du må være bra dom du lillemåltråst å i det hele tatt kan si sånt.
      Kan ikke begripe alt enkelte hær inne på bloggen får til å si . Helt utrulig.
      Rannveig tar jo kjæmpe gått vare på gullgutten , det ser vi jo tydeli vi såm har følt den hær bloggen. 🙂
      Fantastisk mamma er du til Nathaniel Chrisander å til lille snuppa i magen <3
      Blir spennanes å høre ka ho ska hete 🙂
      Synes Nathaniel Chrisander er så fint.

    16. Helt enig med lille målteåst! Det er ofte at barn utenom blir litt glemt når man får nr 2 og spesielt kan jeg tro at dette kan skje siden rannveig er i forhold med “barnefaren” og får det hun hele tiden har ønsket seg! Og spesielt når hun er så umoden som person!

    17. Jesus! Trur du å lillemåltråst træng dåkker ett eget liv 🙂 haha er jo bare så latterlig!
      Ingen mamma som glemmer sitt barn bare fårdi nr.2 kommer.
      Dæm er jo en fantastisk liten familie, å W tar godt vare på Nathaniel Chrisander. Å fungerer som en reservepappa. Tviler på at dæm ska glæmme Nathaniel Chrisander bare fårdi dæm får en liten baby!
      SE Å VÅKS OPP!!!

    18. Aw, så herliig! Gratulerer masse med lita pie i magen 🙂 Veninnen min har også termin 8.sept, men hun er 18+5 dager på vei, var du mindre på vei enn hva du trodde? 🙂

    19. Dere oppe her, etter jeg skrev sist…. Tenk at det faktisk er sånn at mange glemmer nr 1 når det kommer et nytt tilskudd i familien!!!!! Var borti det selv for ikke lenge siden i min familie, alle konsentrerte seg om den nyeste i familien og glemte helt den eldste…!!!! Så hold fingrene borte fra tastaturet før dere vet hva som er fakta og ikke… Jeg sier ikke at Rannveig blir å glemme NC, jeg sier at jeg håper virkelig ikke det skjer for NC sin skyld… Små barn blir ofte veldig sjalu skjønner dere vel 🙂

    20. Det va akkurat det jeg jettet jo 😀 haha! Såå koselig 🙂 har bare 11 uker igjennå å jeg er så speeent på hva som gjemmer seg i magen min <3 gratulerer så mye

    21. Ahus er et kjempe bra sykehus å føde på. Noen av de beste fødselslegene og jordmødrene jobber der.
      Hadde selv en kjempe fin opplevelse der. og ikke noe problem å få komme på sjekk hvis man føler det er noe galt 🙂
      Masse lykke til med graviditeten, blir nok like bra denne gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg