HELG + extensions-gavekort giveaway !

Hei igjen kjære lesere  

I går var jeg en skikkelig dårlig blogger, men i dag kommer jeg heldigvis sterkere tilbake ! I dag er det heeeelg, min kjære kom tidlig hjem fra jobb og vi har egentlig bare vært hjemme, slappa av og kosa oss i dag. Nå skal vi straks spise middag,noe jeg gleder meg SYKT til !  Sulten mamma heer ja. 

Vinnerne av solkortkonkurransen ble forresten Nina Mari og Stine Knudsen, som begge gjettet riktig, jente og 8 september ! Send meg kontaktinfo på mail så sender jeg pakkene i posten 🙂

Håret er forresten nytt, og er fra HC Hair ( high class hair) som er en nyoppstartet nettbutikk med kvalitetsextensions.

Håret er veldig mykt og passer akkurat til min hårfarge(platina), noe jeg svært sjelden opplever at clips/extensions gjør. Og siden jeg har så fantastiske lesere,så tenkte jeg å ha en liten giveaway, hvor den heldige vinneren får et gavekort fra HChair på hele 500 kr ! Det eneste dere trenger å gjøre er å like og dele deres facebookside, som dere finner HER ! Det vil bli sjekket opp at vinneren har fulgt reglene, ellers trekker jeg en ny. 

Når dere har likt og delt facebooksiden deres legger dere igjen kommentar her med at det er gjort, i tilegg til kontaktinfo (VIKTIG) Det vil komme en til extensionskonkurranse om bare noen få dager, så ikke fortvil om du ikke vinner denne gangen ! 

Lykke til alle sammen, og ha en fin fredags kveld videre, det skal i alle fall denne familien ha ! Kommer noen sommer-outfit bilder senere ! 

Smask 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg