Nye kjoler til sommeren ? Se hit !

Som jeg lovte dere, skal jeg da vise dere de nye kjolene mine fra fantastiske Sheinside.com  som jeg fikk i posten her om dagen. Sheinside er virkelig helt supert, STORT utvalg til en billig penge alle sammen ! Kan det bli bedre ? Jeg har jo kronisk kjole-dilla, og jeg får aldri nok kjoler ! Og nå er det jo sommer snart, som vil si, kjolehøysesong ! Jeg elsker virkelig søte sommerkjoler, og de som er kort med langt “slør” bak er favoritten for tiden. Det er så søtt ! 

Prinsessekjole ! Dere finner den her

Søt minikjole som er litt lengere bakpå ! Den har også gulldetaljer på skuldrene. Knallfin ! Dere finner den her

Nederste kjolen er ikke fra Sheinside, men en jeg kjøpte selv her om dagen ! Siden mange av dere ønsket at jeg skulle legge ut bilde av meg selv i den, gjør jeg det og ! Den er virkelig knallfin !

Denne søte kåpen er også fra Sheinside.com ! Ikke helt sommer, men er greit å ha til høsten og mot kaldere tider ! Dere kan finne den her

Håper dere likte dette innlegget og at dere synes kjolene var like fine som jeg synes de var! Sheinside har maaange andre kjoler og andre klær, så anbefaler dere virkelig å ta en titt på nettshopen deres ! 

 

23 kommentarer

Siste innlegg