Giidd å lage rykter om graviditeten min…

Må først og fremst bare beklage for dårlig blogging om dagen, humøret er veldig opp og ned for å si det sånn og føler ikke jeg har altfor mye å blogge om. Kommer sterkere tilbake imorgen, det lover jeg. Og så må jeg bare si at dette innlegget ikke er ment til alle av dere lesere som faktisk leser bloggen min fordi dere liker den og meg, og ikke for å lete etter feil og lage helt syke rykter… 

For nå tenkte jeg å sette visse mennesker på plass, som driver å kommenterer her på bloggen anonymt, med samme ip-adresse. Hvem er det du/dere tror dere lurer ? Ville du gått i ansiktet på meg og sagt ” Fortell nå typen din først som sist at han ikke er faren til barnet deres før det går for langt !! Loooooseeeeer ”  

Tror nok ikke det. Iså fall har du alvorlige mangler på alt som heter sosiale plugger.  Ikke at noen av dere har en dritt med dette å gjøre, dere skal få prate og koke opp så mange rykter om meg og oss dere bare føler for. Ingen av oss tviler på at han ikke er pappaen til vår lille Emma Angelica i magen, for å si det sånn. Det har aldri vært noen tvil om det, og det kommer det heller aldri til å bli. Jeg er så driiiitlei sånne personer som skal prøve å ødelegge nå, vurderer faktisk å legge opp bloggingen p-g-a det. Blir så ufattelig provosert  av at det finnes så mange idioter her i verden. Samme skjedde den dagen vi skulle dra på ordinær ultralyd for å få vite om vi ventet jente eller gutt, så fikk jeg en kommentar med  “gratulerer med gutten” på bloggen. Og det tilogmed FØR vi hadde dratt på ultralyd. Say WHAT ?  

Vær så snill å drite å dra og la oss være i fred dere som legger dere så mye opp i livet mitt/vårt og glemmer helt deres eget. Takk ! Jeg FORSTÅR jo at dere sjalue, feige /anonyme alenemødre og andre bitre mennesker er sjalu på me fordi det har skjedd så mange fine ting med mitt liv de siste månedene, men det må da finnes grenser, herrefred. Har dere ikke evnen til å være glade på andre sine vegner. eller hva er det egentlig? Og så vil jeg bare avslutte med at jeg spiser hva faen jeg vil, gravid eller ikke. Så det skal dere ikke legge dere så altfor mye opp i. Og når vi snakker om usunn mat, så skal jeg faktisk gå å lage ferdig noen feeeeite CUPCAKES nå før jeg kryper opp i varme store senga med min kjære, pappaen til mitt barn. God natt og takk for meg ! 

To all my haters, this is for you 

64 kommentarer
    1. Det der likte jeg 🙂 Det er fanden så mange misunnelige og falske folk “der ute” at fysj… Kos deg du – spis og vær glad – alt du vil sjøl. Klem

    2. Håper du nøyt Cupcakesa:):) fordi du kan;);) bra innlegg ! Slå tilbake:)) leser bloggen din, men jeg er dårlig til å kommentere.. Men stå på du:)

    3. Latterlige mennesker , kos deg videre å bare hopp over de stygge kommentarene! Begynner du å lese og ser det er en negativ kommentar. Bla videre <3

    4. Helt sykt att folk lager rykter om att samboeren din ikke er faren til barnet deres. Det er rett og slett vanvittig frekt og lavmål av folk og komme med slike påstander , skjønner virkelig ikke hvilke glede dem får av og såre og ødelegge for andre.
      Hev deg langt over like kommentarer , disse menneskene som skriver slikt kan ikke ha det mye godt med seg selv … Så egentlig er det bare synd i dem , siden dem mangler både empati og oppdragelse !!
      Stå på videre Rannveig , du virker som en super mamma for gutten din 🙂 Ikke under noen omstendighet la slike lavmåls mennesker trekke deg ned .. Du har ett flott liv , med mann og barn .. Det er jo egentlig bare til og le av slike kommentarer for det blir jo bare alt for dumt.
      En stor klem til deg , det fortjener du <3

    5. Føler det er obligatorisk å få sånne rykter på seg om en ikke er sammen med barnefar når en blir gravid. Hadde tusenvis av sånne jeg og når jeg gikk gravid! Utrolig slitsomt.. Bare hev deg over det, så lenge dere vet hva som er sant kan resten bare si hva de vil forsåvidt:)

    6. ” alle er så sjalu på det perfekte livet mitt ” er visst din eneste forsvarsmekanisme. Hva er det egenklig å være sjalu på? I en alder av 20 har du ett barn, og venter ett til, med forksjeldige fedre, du snylter penger av nav. Og eneste utdannelsen du har er fra barneskole. Joda, jeg er jo kjempe sjalu, fordi jeg vil jo pule på meg to unger med forskjeldige fedre. Not. Synes synd på både ungene dine og kjæresten din. Man ser på både skrivemåten din og bildene du legger ut att du ikke er eldre enn 14 inne i hodet. Kanskje derfor du engang ikke klarer å ha beskyttet samleie eller fullføre skolegangen din?

    7. Jeg og mange her ute veit du er en utrolig god mor. Du får snart den andre ungen og alle de som slenger dritt er garantert bare sjalu.
      Skjønner deg godt at du blir drit lei sånne kommentarer. Når du sikkert får høre det hver dag flere ganger.
      Stå på uansett, syntes du er flink mor jeg. Det med at du tar opp sånne ting viser bare at du er en utrolig god mor. Du viser voksenhet og det er bare positivt!! <3

    8. Syns det er forferdelig at folk skal vre så utrolig tette i nøtta si !!
      Stå på Rannveig, syns du er supersøt å en herlig mamma 😀 Heldig du er som får en av hver.. tihi… Håper dere får en fin torsdag å en fin helg sammen <3 klem fra en fast leser

    9. Hallo folkens?! Skjerp dere! Tør vedde på at INGEN av dere er perfekte. Eler aldri har tatt noen dårlige valg i løpet av livet. Fei for deres egen dør!
      Stå på Rannveig! Du/dere vet selv hva som er best for dere. 🙂

    10. Århhhhh!! Blir så irritert av sånne som altid skal rakke ned på andre! Kanskje ikke du har et perfekt liv, men det er de jo ingen som har? Men du er en super god mor for nathaniel, og du kommer til å være det for emma angelica også! Haters gona hate

    11. Nå skjønner jeg at du er gravid og full av hormoner altså 😉 Jeg skrev “Gratulerer med gutten?” Merk deg spørsmåltegnet! Det var ingenting vondt ment med det kjære deg, bare gjetning! Har ellers aldri skrevet et vondt ord. Jeg synes du gjør smart i å slette dette innlegget, for du fremstår som svært umoden som gjør så mye ut av noen teite ryktet. Bare et vennlig tips, og ønsker deg alt godt 🙂

    12. Åh så utrolig provoserende lesing! Hvis dere ikke har noe fint å si, så kan dere like godt la være. Hvis alt Rannveig skriver plager dere så innmari så DRIT i å lese bloggen da. Dere påvirker ingen andre med det tullet, og hvis hensikten er å gjøre Rannveig lei seg så foreslår jeg at dere tar dere i nakken, vokser opp og finner en ny aktivitet. Makan! Det er mange jenter som har barn med ulike fedre, at en tar ansvar for det man har gjort å beholder barnet er i mine øyne ansvarlig. Skulle hun aldri ha fått barn igjen bare fordi det ikke funka med faren til Nathaniel? Lurer på hvor flotte, uskyldige og feilfrie alle dere andre er…

    13. Det er sykt hva folk får seg til og si og gjøre mot andre. Men det kan vere veldig mange årsaker til dette. Det trenger ikkje bare vere sjalusi. Men det eneste eg kan råde deg om er og bare ikkje gidde og bruke energi på det. Tro meg eg veit hvor provoserende det er. Ikkje når det gjelder å vere gravid, men på mange andre ting! 🙂
      STÅ PÅ! IKKJE GI DEG! Det viser bare at dem klarte det dem ville oppnå. 😉

    14. Hvorfor stenger du bare ikke kommentar felte ? Folk kommer detsverre ikke til å slutte å kommentere drit !:/

    15. Kjære deg,at noen slenger dritt betyr ikke at en trenger å være verken sjalu eller alenemor,og jeg forstår ikke at du orker å henge deg sånn opp i det. Du har faktisk selv valgt å ha en blogg,der du legger ut hele livet ditt på godt og vondt og i tillegg vært på tv,da MÅ du faktisk forvente at andre legger seg opp i livet ditt. Er ikke annet å gjøre da enn å gå med hevet hode å være for god til å bry seg. Enkelte synes jo at det fryktelig morsomt når du hisser deg sånn opp av slikt,og det igjen provoserer kun til mer hetsing.

    16. Kjære Rannveig 🙂 jeg har fulgt med bloggen din siden du startet å blogge. Her kommer min første kommentar…. STÅ PÅ!!!! Blir så forbanna irritert av å lese slike stygge kommentarer fra anonyme her inne. Hva er det egentlig som feiler folk ? Snakk om feige , tapere og sjalu personer. Har så lite å gjøre annet en å sitte å slenge dritt til deg og om ditt liv. HATERS…. Hvorfor leser dere bloggen hennes ? Slutt og plag andre med dritten deres. Å kommentere anonymt er også bare tull av dere. Det er nemlig INGEN problem å finne ut hvem dere er! vær så snill, vis andre litt respekt. Du er en kjempe skjønn jente Rannveig. Å tenker du gleder deg til å få en liten baby jente. Selv fikk jeg en gutt i fjor høst. Barn er lykken 😉 gleder meg til å følge bloggen din videre

    17. Vil også anbefale deg og ikke lage egne innlegg til HATERS og fortelle hvor idiot de er osv. Det er bare å hive bensin på bålet om du skjønner. Vis at du ikke bryr deg og overse de….. Spiller jo ingen rolle hva folk tror og mener om livet ditt vell:-) da blir det bare en sånn surre blogg men dritt slenging fra alle kanter. Ikke noe gøy… Jeg vil ha glade innlegg og fine bilder 🙂 det er koselig det. Stor klem til deg

    18. Syns du er sterk Rannveig. Ikke bry dæ å kommenter til sånt engang. HÆV DÆ. Håpe ikke du slutte med blogging. Får du har fått en så fin blogg å arti å følle dæ. Husk nu at du ikke har 14000 læsera får ingenting. Du er rååå. 🙂

    19. Samme som Cecilie her oppe ,jeg vil også ha glade innlegg og fine bilder. Det de ønsker er jo at du skal slutte å blogge.. Ikke gled dem med oppmerksomhet, da vil de aldri slutte. Be the bigger person! 🙂

    20. Ikke gi disse sosialt underlegne jentungene et eget innlegg å kose seg med. ikke gi de din tid. Overse de glatt,aldri svar på kommentarer. De er luft, uten tastene foran seg er de ingen. Å de vet det. Så behandle dem som nettopp det, INGEN 🙂 Det er nok et trist faktum at en del av leserne er her for å kunne lire av seg usikkerhetene sine. Mobbe litt. Ta igjen oppmerksomhets behovet de aldri fikk fylt opp som barn.. så ved å stenge av kommentar feltet mister du noen. MEN HEY,det er lesere INGEN trenger.. Ha en fin dag med mann og barn 🙂

    21. Kossn i huleste kan andre vite om han e farn eller ikke? Lattelige greier.. Syns d e koseli å lese bloggen din,å se at du har d så bra som du har d 🙂
      Stå på videre Rannveig!
      Karmaen bit dæm i ræva til slutt 😉

    22. Enkelte folk må bare slenge dritt om andre.. utrolig dårlig! Har selv opplevd masse rykter og dritt.. det verste ryktet er at folk mener det er 3stk å velge mellom som faren til min sønn.. både jeg og barnefar vet sannheten og det er det viktigste 🙂
      Så stå på Rannveig 🙂 bare hev deg over ryktene og lev livet ditt slik du vil! Du er en flink mamma syntes jeg 🙂

    23. Til dæ som faen ikke torte skriv navne ditt engang: at du kan sitte å si at du ikke e sjalu på ei me snart 2 unga i en alder av 20, dt vise godt at du har et helt anna syn på livet enn Rannveig. Det å bli mor e det mest fantastiske et kvinnfolk kan opplev, så kjære dæ du vet ikke ka du snakke om. Hold uvitenheten din for dæ sjøl :-)Man angre aldri et barn. Aldern har INGENTING å si, man kan tydelig se at Rannveig gjør en god jobb.

    24. Lykke til:) så deg på tv engang, men så så jeg noen som sa om deg. Da tenkte jeg, hæ? så jo veldig snill ut og greit nok til å være mor osv.. Dagen i dag sir så mye rart, bare stå på med ditt beste:)

    25. Stå på Rannveig! Men til og med jeg fikk høre at du skulle vente en gutt av noen, trodde det var sant. Men tror ikke personen mente noe stygt med det, hun virket glad og syntes det var kjekt. hilsen

    26. Jeg kjenner jeg KOKER på dine vegner.
      At folk kan skrive sånne ekle kommentarer til deg, skjønner det IKKE!
      De har nok ikke “guts” nok til og trakke ned på folk face to face. Så de har funnet deg og rakke ned på.
      SKJERP dere! La Rannveig være i fred og la Rannveig være den gode mamma`n som hun er og den gode samboer som hun er!!
      Ikke bry deg om disse kommentarene!! Hev deg over det.

    27. Så hissig du er da, Lissi! Ikke jeg som skrev den kommentaren du sikter til, men jeg er enig med henne. Hvorfor tror så mange at de som kommer med et litt mer voksent å reflektert syn på Rannveigs situasjon er sjalu?? Det vitner om hvor umoden avsenderene av disse kommentarene er. Tror det er veldig mange unge jenter dom leser og kommenterer denne bloggen.
      Jeg håper for Rannveig og barnas del at de får et godt og stabilt liv. Trygghet og stabile forhold er noe alle barn bør få vokse opp med.

    28. Vel, det var jo også grusomt da folk spredde falske rykter om at Rannveig var gravid. Men hun var jo det. Sannheten kommer alltid frem til slutt. Blir spennende å følge dramaet/livet ditt videre.

    29. fik en faktisk en tåre i øyet når eg leste det!!
      det at du vil slute å blogge er seriøst! PLI ALDRIG JØR DET!!!!! kjempe bra skreve!!!!!!!!!! stay STRONG!!! ELSKER BLOGGEN DIN SKULE ØNSKE JEG KUNNE VERT SOM DEG ELLER MØT DEG <3

    30. utrolig hva sjalusi kan gjøre med folk! stå på rannveig.. håper ikke du legger opp bloggen, er faktisk innom hver dag og jeg er egentlig ikke den typen som leser blogger 😀

    31. Anonym : Nathaniel blir da ikke revet bort fra noe som helst. Han har slik jeg har forstått det alltid bodd med mammaen sin , att hun ønsker og flytte til nytt sted når han er 1 år er absolutt ikke til skade for han .. Det viktigste er jo att han har og har hatt samme omsorgsperson hele tiden,
      Om dem nå flytter i ny leilighet så ser jeg intet negativt ved det , han bor fortsatt med mammaen sin , det er ikke noe skifte i omsorgsperson.
      Det er alt for dumt og kritisere noen for og flytte med barn ett par ganger. Nathaniel ser da absolutt ut til og ha en god hverdag der han blir godt ivaretatt. Han er også under skolealder og har ikke noe venne nettverk da han er for liten til det.
      Skjønner ikke hvorfor man skal sitte og ta synd i ett barn som har alt det han trenger og mere til , en mamma som elsker han , en stepappa som stiller opp .. Og ett godt trygt hjem. Det finnes så mange barn i Norges land som lider som du heller kan ta synd i , som blir mishandlet både fysisk og psykisk ,.. Blir for dumt og ikke sitte og pirke på ett menneske som tar barnet med seg for og etablere seg !!!

    32. Blir kvalm av alt som heter blogg. Her skriver Rannveig om sitt liv som mamma. Ikke er hun narkoman, ikke er hun prostituert, ikke slår hun barna sine, ikke er hun ute og fester annenhver dag. Hva er det å snakke drit om? Tror dere ikke at hun er et normalt menneske med et normalt liv akkurat som dere? Jeg er ikke Rannveigs fan, stikker innom bloggen av og til. Liker å lese om hverdagen hennes som mamma. Noen ganger irriterer hun meg, noen ganger synes jeg hun poserer teit. Det gjør vel alle. Ingen er perfekte. Ikke alle kan like alle. Men å sitte anonym bak en skjerm og kommentere stygge, sårende ting for å føle seg bedre er så utrolig lavmål, at de som gjør det må komme fra familier der likeverd og det å ta vare på andre mennesker ikke ble lagt stor vekt på. Jeg er ei oppegående vanlig jente som har gode venner, en fin kjæreste og studerer. Jeg kunne aldri fått meg til å skrive dritt til et menneske jeg ikke kjenner. Jeg hadde følt meg så ekkel. Jeg skjønner at det sikkert utløser en slags deilig rus i kroppen deres og få si akkurat hva dere mener. Dere tror dere tar henne skikkelig ikke sant? Håper hun kanskje gråter litt, eller i det minste blir litt lei seg? Herregud, det er jo dere som er samfunnstaperne. Det er jo dere vi burde le av, peke på og si stakkars dere. Dere har jo virkelig ikke skjønt noen ting, at dere gidder å bruke tida deres på det her? Marita lenger opp her, burde jo virkelig ta en runde med seg selv, og vurdere å avbestille internettet sitt, for hun har jo tydeligvis ikke skjønt hvordan man bruker det. Samme hva man mener, man skriver ikke sånt. Man bare gjør det ikke. Det er det som er forskjellen på mennesker med god oppdragelse og de uten. De med tenker det kanskje, men de holder det for seg selv…Så kan vi se på de andre rundt omkring på internett som får seg til å si de sykeste ting. Sorry, men det er dere som er taperne. Gled dere til den dagen dere er 50 og tenker tilbake på hvor idiotiske dere var. Det kommer ikke til å føles godt.

    33. Til den personen som skrev kommentar nr 11, du må virkelig ha problemer som skriver slike ting. Folk trenger verken å ha barn med en mann eller ha utdanning for å være lykkelig! Og å skrive at Rannveig er 14 år i hodet er litt ironisk siden din kommentar representerer umodenheten selv. Jeg heier på deg Rannveig,du er flott!

    34. Kommer ikke som en bombe at de som kommenterer negativt om Rannveig liker å være anonym. Det artigste er jo at de tydeligvis har vært med på unnfangelsen siden de vet hvem pappaen til lille babyen i magen er. Stå på Rannveig, du virker som en fantastisk mamma for Nathaniel. Og husk. De som kommenterer negativt må jo like deg godt siden de bruker så mye av tiden sin av å følge med på bloggen din 🙂

    35. Haha, stå på! 🙂 Kommer egentlig bare innom for å snike litt på dramaet i kommentarfeltene! You make my day folkens, enkelte av dåkker e så skutt i toppen at æ fliiiiiire :)))

    36. du e kjæmpe flott Rannveig, skjønna ikje de idiotan som skrive så utrolig stugge å såranes kommentara, æ føle med dæ, kos dæ så utrolig mykje videre med svangerskape dett og med kjæresten og sønnen din !
      Hilsen Jeanett <3

    37. Du må ikke ta det innover deg, og hvertfall ikke vise på bloggen at du gjør det. Selvom du sier du ikke bryr deg, så er det jo veeeldig tydlig at du gjør det. Det resulterer bare i enda mer stygge kommentarer. Når du er på topplisten er det å forventes at du får mye stygt, folk er ute etter å presse deg ned. Du er en fin og god jente, men ett veldig lett “hakke” på offer med blodt hår, silikonpupper og 2 barn. Kun du vet hvem du er, ikke la noen andre få ødelegge det.

    38. Hahah, hva for deg til å tru at de negative kommentarene kommer av sjalusi? Jeg trur neppe at folk er sjalu på deg, om det er det du trur, for det er virkelig ikke noe å være sjalu på! Så ikke vær så innbilsk, versåsnilL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg