Dagens outfit & trygdesnylter

Hei igjen kjære lesere 

I dag har jeg egentlg ikke hatt noe tid til blogging, så slik har det bare blitt ! Dagen startet med et møte jeg hadde i forbindelse med Rakett TV, som også er produksjonselskapet bak Unge Mødre. Skal forresten å skrive under på kontrakt på mandag, hehe ! Så dere vil i allefall få se meg på TV igjen ganske snart, mere enn det kan jeg ikke si desverre. Har ingen ting med Unge Mødre å gjøre i allefall, det kan jeg si. 

Nyyydelig vær her i Oslo !

Etter møtet dro vi da i barnehagen Nathaniel skal starte i til høsten for å se litt, og gullet bare stortrivdes der ! Kjempe fint og barnevennlig uteområde, og ikke så altfor stor barnehage. Vi var da ute en good stund i det knallfine været, før vi dro hjem for å spise Lasagne. Skulle også egentlig møtt en annen mamma i dag, men ble ikke tid til det, noe som jo var litt dumt, men men. 

Ellers har bare dagen gått til masse kos og leking, som vanlig ! Ble ikke noe lekeland eller andre morsomme ting denne helgen, men det får vi ta igjen neste helg når mamma, bestemoren til Nathaniel kommer og besøker oss ! Noe vi gleder oss MASSE til ! Savner henne mye. Ellers, så er det vel ikke så mye å si

Jeg og Willem,  fortsatt pappaen til mitt barn og min personlige bloggfotograf, har selvfølgelig hatt fotoshoot i dag med dagens outfit ! He he

Im pregnant and i know it ! Helt seriøøøst lizm

Dette er da dagens outfit ! Turkis bluse fra Sheinside, hvit tigths med glidelåser nederst fra Lindex og øredobber fra Accesorize

Akkurat nå sitter jeg bare i sofaen å slapper av meg min kjære, mens han pjusker meg på føtterne ! Digg, hihi ! Gleder meg til imorgen , og til neste uke. Imorgen skal vi dra på besøk til ei kjempekoselig jente jeg ble kjent med da jeg var her i Oslo i desember, og til uka skal jeg dra å fikse etterveksten min og få satt på negler av en annen jente. Blir braaa 🙂 

Men da skal jeg avslutte ! Så håper jeg dere lesere har hatt en fin helg og får en fortsatt fin kveld ! Og forresten,  til dere som kaller meg for trygdesnylter, at jeg bruker de “sårt” betalte skattepengene deres osv., væær så snill da, til opplysning så tjener jeg  flerforldige tusener månedlig på blogging. Jeg liker ikke å prate om økonomi så åpenlyst, da jeg mener det er en privatsak for hver og en person, Men det at jeg faktisk tjener så mye på bloggen er dere “hatere” med på å få til å skje. Tenk på det neste gang du som hater meg besøker bloggen min bare fordi du hater meg og er nyskjerrig på livet mitt 😉 

Smask smask

26 kommentarer
    1. Så utrolig vakker du var på det nederste bildet der du bare gliste lykkelig!!! Værsåsnill å dropp trutmunnlepper og FHMpositurer; bare glis i vei og vis hvor vakker du er!

    2. Så flott du er da .. Og du har utrolig fin hud , skikkelig glød 🙂
      Hvilke hupleieprodukter og solpudder / selvbruningskrem bruker du 😕

    3. Det er jo noe som ikke stemmer her: hvis du tjener så mange tusen på bloggen så hadde du jo opparbeidet deg rett til foreldrepenger!! Men du skrev nettopp i et tidligere innlegg at det hadde du ikke… Kan du ikke forklare hvordan det kan ha seg??

    4. det nederste bilde var kjempe fint – du ER søt når du er naturlig….. dropp platina blondering og aaaaaaaaaltfor mye sol – såp er du jaggu vakker

    5. Kanskje du kan lage et innlegg med bilder av baby utstyret du har og eventuelt mangler :)?
      Trenger litt tips å inspirasjon da jeg venter en liten gutt i juli.

    6. Kan ikke alle bare drite i å blande seg inn i rannveig sin økonomi? Herregud om alle skulle bry seg om hva alle andre bruker penger på så er det faen meg ikke rart det blir krig!! Det er MANGE som er gjennom NAV. Mange!!!!! Og sånn er det, og sånn kommer det til å være. Bry dere om dere selv og vær glad til for at dere har en jobb å gå til og kan tjene penger. Eller så kan dere jo bare alltids velge å bli sjuk og gå på NAV selv. Det er jo så koselig med NAV! Herregud. Mennesker…

    7. Åh, jeg elsket det siste bildet av deg, ser så lykkelig ut 🙂 Du virker som ei herlig jente, digger bloggen din 🙂

    8. Ikke glem å føre opp blogginntektene på selvangivelsen. Alle så jo hva som skjedde med Julia Nyland.

    9. såg et bilde her en dag der du hadde brunt hår og det var SÅ fint! du kledde det så godt, og så hadde du sluppet ettervekst og slik. synst du burde gjøre det 🙂

    10. Blogg.no og inntekt:
      Plassering på topplisten
      Månedsbeløp (før skatt)
      1 12.500 kr
      2-3 10.000 kr
      4-10 7.500 kr
      11-15 5.000 kr
      16-20 2.500 kr
      WhopWhop du ligg på 2.500 kr i mnd på å blogge. Kan såklart tjene litt på annonsa og reklame, nåkka du har ganske lite av på bloggen din.
      Kom ikkje å fortell at du ikkje nav`e!

    11. Hei Rannveig, det er flott at du tjener noen kroner på bloggen. Det unner jeg deg. Men at folk bruker overgangstønad på shopping og silikon – skattepengene våre – det liker jeg ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg