Slikker sol

Nå sitter jeg bare å soooler meg på verandaen.. livet føles helt herlig akkurat nå, ååh ! Diggedigg ! Gullet ligger å sover lur, eller.. sin andre lur, faktisk, siden han sto veldig tidlig opp i dag. Leiligheta er ryddet og alt er bare velstand. Nå skal jeg sjekke om det er mulig å bli tæn(nere)  av naturlig sol i Norge!

Glemte forresten å si i går at jeg egentlig skulle vært på TV 2 i går, på Ettermiddagen vet dere ? Fikk spørsmål på mail om jeg(og Willem)  kunne være med og fortelle om hvordan vitraff hverandre men p.g.a at jeg jo har vært mye syk de siste dagene fikk jeg ikke lest mailen før dagen før, hehe..  hadde vært morsomt å vært med da, men får ta det en annen gang ! Blir jo mer enn nok PR på meg den kommende tiden, heheheh ! 

Bikinien er ny og er fra To Die For Swimwear. Har mange nye bikinier derfra å vise dere, tenkte å gjøre det i kveld kanskje ? De er superfine, og den jeg har på meg nå er absolutt min favoritt ! Bare synd den er aaaaltfor liten, de har desverre ikke min størrelse så den passer jo egentlig best for jenter med normale pupper uten silikon , eller små normale pupper.. heh 🙂 

Hva synes dere om bikinien ? (bortsett fra at den et ALTfor liten)

Smask  

 

27 kommentarer
    1. Herregud, du kan jo da ikke bruke en bikini som er alt for liten når du er gravid og har silikon. Det vises jo, det holder ikke til å ha puppene inni bikinien engang. Kjøp deg heller noe bedre enn det, det finnes bikini med større størrelse da søta 😉

    2. Kjempe fin bikini, å grei nokk til å sitte på værandaen jæmme å sole sæ i, da spille det væl ingen rolle om den er liten.
      Desuten var du HOT !
      Du er så brun <3
      Ha en fin tur til Danmark søte lille familien <3

    3. Nathaniel kommer til å bli så flau over deg når han ser dette. Hadde vertfall jeg blitt… Finn klær i riktig str, versåsnill. Og nei jeg er ikkje sjalu på noen måte, eller tjukk for den del

    4. Synes ikke det gjør noe med for små klær så lenge man er hjemme. om hun hadde ville gått med pannebånd som bh hjemme så spiller vel ikke det noen rolle 😛
      Er værre ute blandt folk 😉

    5. Det er greit med for liten bikini når man er hjemme, for ingen folk ser det, men når det blir lagt ut på nettet så ser jo folk det likevel. XD

    6. Ja for ingen fra Oslo er harry! Haha lol… Helt enig i at. Bikinien er for liten, men herlighet, hun er jo klar over det selv, slutt å heng dere opp i alt.. Ha en fin dag rannveig!

    7. For å være ærlig, di puppene dine ser faktisk veldi naturlig ut:) for det finnes vel ikke noe mer naturlig enn hengepupper?

    8. Kan du fortelle hvilken kirurg du gikk til? 🙂 Så jeg vet hvor jeg ikke skal legge igjen pengene mine liksom. Har ikke lyst på hengepupper når jeg skal betale 30k!!

    9. Hengepupper? hahah, dere vet når man ikke har en vanlig b cup, så ser puppene sånn ut! synes nesten synd på deg rannveig, så må lese alt det drittet her hverdag as! skjerp dere, blir flau :p

    10. Hei Rannveig:) Du ser knall bra ut og bikinien ser no veldig bra ut d jg kan se da:) Finere md litt liten enn for stor:( håper nedre del er like så da:)

    11. Hun har ikke “henge pupper” det er eldre damer som har det.. De over her mener nok at hun har henge pupper fordi at hun ikke har helt runde pupper som står rett ut. men hun har boobs som er litt ovale i formen og det er jo normalt når man har fått barn(?).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg