Københavnturen vår i bilder

Som jeg lenge har lovt dere, skal jeg dele bildene fra København ! Pga at jeg vil legge ut minst mulig bilder med Nathaniel så blir det litt begrenset, siden han jo er med på alt ! Og dermed også er med på nesten alle bilder, naturligvis. Men noen kan jeg jo dele med dere ! Vi hadde en fantastisk koselig familietur til København forrige helg, og ser veldig fram til å dra til Tyrkia om bare 10 dager nå ! Det blir så utrolig deilig, tror Nathaniel blir å ELSKE det. Varme, bading og masse aktiviteter for barn siden vi skal bo på et femstjerners all inclusive hotell. Gleder meg ! 

Denne kosebamsefuglen gikk rundt på båten, og Nathaniel synes den var såååå morsom og pekte febrilskt når han så den! Gullet fikk også selvfølgelig masse klemmer fra fuglen, noe som var veldig stas. 

Frokost på båten !

Litt av hotellrommet

Utsikten fra hotellrommet vårt, kjempefint !

Gullet var helt i ekstase da vi fant noen duer på tivoliet ! 

På tivoliet var det ikke mange karusellene hverken jeg eller Nathaniel kunne ta ( siden jeg er gravid og N er for liten) men noen barnekaruseller fant vi ! Blant annet en sånn “eventyrbane” noe som egentlig var utrolig kult, satt i sånn greie som dro på en bane mens de fortalte eventyrbarnefortellinger mens det kom opp masse eventyrfigurer som hørte til historiene! Thumbs up ! 

Min lille familie ! Willem og Nathaniel på copenhagen Zoo. Og vær så snill å la vær å spør hvorfor jeg sensurerer N, og les lenger opp i innlegget. 

 

Se på geitene var utrolig spennende ! Har så mange fine bilder der han klapper geitene osv, men som jeg desverre ikke blir å legge ut her. 

Nam !

Kongeisen Nathaniel fikk til dessert på tur over til København ! Dere kan tro det var en fornøyd OG veldig grisete gutt etterpå, hihi <3

 

Ble jo da også litt shopping til tross for at jeg ikke hadde en eneste krone mens vi var i København, haha..  

Whiskyen og Baileysen er jo da åpenbart ikke til meg selv,for dere som hadde tenkt å ta meg på det nå…  

Nytt legosett til Nathaniel

Kjøpte noe mer kjempefine klær til Nathaniel på båten og, som jeg desverre ikke fikk tatt bilde av.

Litt klær ble det, og nye sko !

Den rosa lipglossen til høyre er den jeg har på meg på innlegget under, siden jeg så noen hadde spurt om det. Fra Elf , som dere ser.

Så noen som spurte om det er ammeinnlegg i denne bhen… eh, trenger jeg egentlig svare på det ? Hahaha…

Alt undertøyet er fra Hunkemøller, utrolig fin undertøysbutikk ! Endelig en bh som faktisk passer, eh…hahah ! Brystene vokser jo en del når man er gravid, i tilegg til at jeg jo som kjent har silikon fra før.

STORE sjokoladen Willem vant til meg på tivoli, tar nesten hele stuebordet vårt i bredden,som dere ser !! 2 000 gram sjokolade, til dere som ikke vet så er det nesten 200 gram i en vanlig stor melkesjokolade, så dere kan jo tenke dere. Denne vil nok ikke bli åpnet med det første, synes det var så utrolig kult at han vant ! Vi gjorde det bare på tull, en eneste gang og VANT ! Willem tippet sitt lykketall, som var ett tall ut av MANGE. Herregud, så sykt. Men utrolig kult , haha ! Vant også noen bamser som Nathaniel ble veldig glad for , hihih 🙂 

Alt i alt en utrolig koselig tur ! Og nå ser vi fram til Tyrkia om 10 dager, gleeeedings !! 

 

– Hva synes dere om bildene ? 

25 kommentarer
    1. Så ut som en fin tur 🙂 hvor i Tyrkia skal dere og hvilket hotell ? Vi reiser også ditt om ti dager 🙂

    2. Det øverste bildet av deg var utroolig FINT, da du smiler helt naturlig uten å lage trutmunn 🙂 Du fikk en helt annen look i hele ansiktet, som kledde deg veldig godt! 🙂 Smil slik oftere <3

    3. Så koselige bilder 🙂 litt komisk at du plutselig skal skjule vekk Nathaniel etter at du har vært med på unge mødre å vist han frem til hele landet.. Hvorfor det egentlig? Hadde gledet meg til å se lille snuppa de og som kommer, men vi får vel ikke se henne heller da? :-/

    4. Skalldyr e trygt !! Så lenge du ikkje spis de brune inn i krabbe huse….. Så reke e ikkje nøke problem ! E hata folk så skal fortelle gravide ka dei kan spise å ikkje !!!! Skal vel dokke drite i !!!

    5. Faen jeg blir så jævli provosert av dere bedrevitere som nesten alltid utelukkende har FEIL. Så klart kan gravide spise reker. Les dere opp på oppdatert informasjon før dere buser ut med slike dumme ting. En ting er her som anonyme, ikke fullt like kult om dere gjør det in real life. Faen så flaut å være så påstålige når dere har feil

    6. Du va nydelig på bildan 🙂 Vær dæ sjøl oftere uten å øag den stygge trutmunn !! åsså e d mange små sjokolade plater på 200 gr i den eska 🙂

    7. Syntes det er utrolig bra at du respekterer nathaniel sitt privatliv og ikke legger ut bilder av han, selv om man er foresatt skal man fortsatt respektere ungene sine og tenke på fremtiden 🙂

    8. Er innom bloggen din hver dag,moro å se hva du kjøper osv. Det som gjør meg trist er alt det stygge folk skriver. Må alltid”ta deg”på noe.. For et trist liv slike folk må ha.. Jeg er snart 30 år,har 2 unger selv og vet hva det krever. Når man ser ok ut og prøver hver dag og ordne seg og se litt ok ut,så skal mange dømme en med en gang.. Det kalles misunnelse.. 😉 Så hev deg over det og gjør det du føler er rett! 🙂 Så lenge man kan stå for det man gjør og sier,så får andre seile sin egen sjø. 🙂 Hadde vært gøy og møte deg en gang,Rannveig! Klem fra Ida

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg