Vi har tjuvstartet sommeren i Oslo !

Hei igjen kjære lesere  

I dag har det rett og slett bare vært helt fantastisk vær her i Oslo, og vi har tilbringt absolutt hele dagen utendørs. Gullet har for første gang prøvd litt av de nye sommerklærne sine, noe jeg helt ærlig skal inrømme ikke trodde skulle skje FØR vi skulle til Tyrkia, haha. Har faktisk vært hele 29 grader her i Oslo, nesten for varmt spesielt for meg som også er gravid med ganske så stor mage.

Tilbragte masse timer i Sofienbergparken hvor vi også såklart grillet til middag, i det flotte været ! Og så har de jo så fin lekeplass der og det er alltid stappfullt med barn på Nathaniel sin alder der,,, så mange å leke med for lille gullet.  Var vel ikke egentlig bare lekeplassen som var stappfull, hele parken var full av mennesker som var ute for å nyte det fine været ! 

 

Møtte også to av mine blogglesere, noe som var utrolig koselig !! Pratet litt med de, og fikk som vanlig høre hvor søt Nathaniel er ( og såklart er jeg helt enig!) Fikk også et sånnt “øye” smykke av de, vet ikke om dere vet hva jeg mener, men det er sånn øye som skal beskytte osv, de selger mye av slike i Syden, Tyrkia osv….  uansett, noen utrolig koselige jenter ! 

Når vi var ferdige i Sofienbergparken dro vi til vår koselige bakgård hvor Nathaniel har mange kompiser, hehe ! Er så morsomt å se på at han koser seg så mye. Er også en utrolig fin “vao vao” som Nathaniel sier ( hund) som alltid er der. Den er veldig kosen og elsker barn, og siden N elsker hunder er jo det helt perfekt ! Vi blir nok ikke å skaffe oss hund riktig enda, men så fort vi flytter til et sted som det passer seg å ha husdyr skal vi skaffe oss pusikatt for N sin del. Han er veldig glad i dyr generelt egentlig ! Og det er jo jeg også, jeg elsker dyr. Hadde jo en pusikatt, som sikkert mange av dere vet, som desverre bare ble 3 år da hun brått gikk bort i oktober .. huff :/ N var i allefall utrolig glad i henne og selvsagt var jeg også det ! 

Nå sporet det litt av her ser jeg, haha ! Noe jeg har helt glemt av å si, er at vi hadde en utrolig fin, koselig og flott 17 mai feiring i går ! Så på tog, spiste god lunsj ute på italiensk resturant, hadde besøk av Willem sin mor, og, hold dere fast, grillet ! Var en kjempe fin dag og en VELDIG sliten liten gutt på slutten av dagen. Da var senga god ! Kan helt sikkert vise dere litt bilder fra gårsdagen i et senere innlegg, kanskje litt senere eller imorgen. Får se ! Akkurat nå skal jeg bare slappe av og se på Eurovision, jaaa faktisk ! 

Så dere får kose dere masse og ha en fortsatt fantastisk fin lørdagskveld videre så blogges vi nok senere eller imorgen !

Smask 

 

 

17 kommentarer
    1. har vært fint vær her i trøndelag siden torsdagen også 🙂
      var hele 30 grader her i går:P aaalt for varmt når man har på bunad !:P

    2. Av erfaring burde derre skaffe derre hund enn katt ! Selv har vi 3 katter og 1 hund, syns hund er mye mer koseligere enn katt 🙂 ha en forsatt fin pinse ❤

    3. kor pen du e 🙂
      har egentli aldri kommentert bloggen din, men følte d va på tide.. ville bare sei at du verka så ei utruli flott mor, å at du verkeli tar vare på sønn din. fordi om noen skal ha det til at du ikke gjør det, så tror jeg ikke at noen andre kunne tatt så godt vare på han:) stå på rannveig, å kos deg med nr 2!

    4. Hei. Kom akkurat over bloggen din. Er 26 år å gravid i uke 33 med første barn 🙂 vi har ganske lik kroppsform, deilige ikke være altfor stor egentlig 🙂 ville bare si at det var fint å se en blogg som dette, kjenner ingen andre som er gravid, da er det godt å få litt støtte fra andre steder, da blir det jo å søke alt opp på nettet, så da fant jeg bloggen din 🙂 kommer hvertfall til å følge bloggen din fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg