Minne for livet

Et bilde sier mere enn tusen ord ! Den aller lykkeligste og beste dagen i mitt liv, og kan nesten ikke vente med å oppleve det samme med lillesøster i magen, selv om det nok aldri kan bli helt den samme følelsen som man får med sin førstefødte, når man blir mamma for aller første gang !

Lille gutten min som en gang var så liten er blitt så stor ! Om en måned er han akkurat ett og et halvt år, hvor har tiden blitt av ? Men de sier jo det at når man har det bra, så flyger tiden avgårde. Og bra er vel mildt beskrevet for hvordan jeg har det. Å få oppleve og se min lille gutt vokse, bli stor, lære han å forstå, lære han å prate, har vært en utrolig opplevelse ! Jeg er så ufattelig glad for at jeg har fått den fine gaven det å få oppleve å være mamma til en så fantastisk flott liten gutt, er ! Mamma elsker deg lillevenn! Mamma sin lille skatt  

– Hvordan opplevde DU det å bli mamma til nr.2 i forhold til nr.1 ? 

17 kommentarer
    1. Nydelig bilde!
      Jeg opplevde det som litt mindre spennende, ettersom jeg visste hva jeg gikk til -samtidig var det en ny baby å bli kjent med, og de samme følelsene jeg har for storebror fikk jeg veldig fort for lillebror også 🙂

    2. Ikke hør på den tullete kommentaren over her fra den anonyme♥ Jeg er sikker på at du er verdens beste mamma for Nathaniel Chrisander, og du vil sikkert bli det for lille Emma Angelica også!

    3. hahahhhahahah ler meg skakk ihjel av de som bare MÅ kommentere negativt, dere har virkelig et miserabelt liv som driver å i det hele tatt bryr dere om hva andre gjør, tenk på dere selv før dere slenger dritt å mobber folk over nettet! Rannveig du er en kjempe god mor, pen, sikkert veldig snill også, folk er kunn sjalue fordi du har alt! stå på! 😀 <3

    4. Flott at du hever deg over de negative kommentarene. De som snakker bak ryggen din er bak deg. Ikke på siden. Ikke foran, men bak og der vil de nok forbli fordi de er så opptatt med andre sitt liv at de ikke klarer å skape sitt eget.
      Det er like spennende å få nr to (og nr tre og fire), som den første. Ulikt fra gang til gang, et nytt menneske som du skal bli kjent med.
      Og det beste med det hele er at du er tryggere denne gangen, du vet hva du går til.

    5. Det var akkurat like fantastisk å få nummer 2 opp på brystet! Morsfølelsen, kjærligheten, lykken og alt var like sterkt som første gangen! Helt fantastisk! ! 😀 det er baare å glede seg!

    6. Jeg hadde samme tanker som deg, at det å få nr 2 ikke ville bli like spesielt som nr 1. Men det var det! Om ikke enda finere, nettopp fordi man vet hvor høyt man kommer til å elske barnet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg