Husmor Rannveig & rielignende smerter..

Det ble visst litt reaksjoner på mitt forrige innlegg, noe som jo er helt perfekt ! Folk skal få si meningen sin. Jeg får daglig kommentarer om hvor “støgg og grusom” jeg er fra samme personer, lurer egentlig litt på hva denne personen tenker på, det er jo ikke akkurat vanskelig å gjenkjenne ip’n og søke opp hvor du bor, haha ! Men nok om den saken.  Lurer virkelig på hvem i Lillehammer og Tønsberg som hater meg så intenst at de har valgt å vie livet sitt til å hate meg…  hmm. merkelige greier ! 


Her har vi et godt eksempel på en som vet hva han prater om ! Grine eller le? hahahaha..


Nå har jeg nettop sett ferdig Paradise hotel og fått min dagsdose med drama. Så tenkte jeg å vise de fine cupcakesene jeg bakte i ste, som både lillemann og kjæresten var veldig fornøyde med ! Har vært skikkelig husmor i dag og vasket absolutt hele leiligheten. Tror faktisk ikke jeg satt en eneste gang iløpet av hele dagen før Willem kom hjem, sånn blir det når man er gravid med en smårolling i huset. Kjente det hvertfall skikkelig godt etterpå, og at jeg muligens bør roe ned et par hakk og slappe mere av. Fikk noen smerter som minnet mistenkelig om begynnende rier, noe som skremte meg litt og fikk meg til å innse at det var på tide å roe ned litt ! Heldigvis ga smertene seg og var heldigvis ikke rier ! Lille prinsessa i magen skal holde seg der hun er en god del uker til enda. 

Her er hvertfall noen bilder av de søte cupcakes’ene 

Love pink ! Hva synes du ? 

19 kommentarer
    1. Det kan høres ut som kynnere, det er ikke noe godt,men som du skrev, et tegn på at du burde ta det rolig ja 🙂 (snakker av egenerfaring der).. De cupkakene de så fantastisk gode ut… Spørs kanskje om jeg må lage noen selv snart. 🙂 stå på, følger trofast med på bloggen din.
      Ha en god natt 🙂

    2. Stå på Rannveig! Det er alltid noen som skal hate og alltid noen som ikke skal forstå. Jeg synes du er sterk og jeg beundrer deg for ditt pågangsmot. Du er herlig, vakker og flink 🙂

    3. Du er egentlig skikkelig pen når jeg studerte deg nøyere! Og på det første bilde i innlegget “oppdateringer i bilder” ellerno var skikkelig fint!!
      Stå på:-) du er.like gammel som meg, så gøy å se du klarer deg så fint!

    4. For det første: Fuck the haters! 🙂
      For det andre: cupcakes’ene såg kjempe gode ut 🙂 om du har tid en dag, kan du legge ut oppskrift? 🙂

    5. åh cupcakesene så gode ut 😀
      hva menerdu om abort? dette spørr jeg bare fårdi jeg er nuskjørri:)

    6. Hehe, strålingen er ikke farlig for babyen nei :p Grunnen til at de fraråder solarium er jo fordi det ikke er bra om babyen blir overopphetet, men man klarer jo å kjenne det selv om man blir FOR varm i solariumet 🙂 Kos deg i solarium, du 🙂

    7. Du virker som en super Mamma! Var i Syden Ifjord gravid i uke 28(40 varmegrader) gikk helt fint det, folk går gravide og føder i Syden også:-)

    8. Jeg tok også sol i svangerskapet :-)Langt i fra så mye som deg , men noen ganger i uken da jeg følte meg mye bedre. spurte både legen min og helsesøsteren om dette kunne være skadelig da jeg var litt usikker i begynnelsen. Å svaret fra det begge var klart NEI!!! MEN det er viktig og ikke blir for opphetet og varm. Så lenge jeg har det bra temperatur messing i solarium eller i solen ute har barnet det bra. Men om jeg ble veldig varm, svettet og generelt litt sånn phu dette var varmt. Da burde jeg ta en pause! Så det er ikke skadelig å ta litt sol…. Men alt med måte, både for “meg selv” og barnet . Gravid eller ikke gravid:-)

    9. Når drar dere på ferie ? Kan du ikke skrive litt om det? Svarer skjeldent på kommentarer. Muffinsene så kjempe gode ut 🙂 stå på 🙂 du er flink 🙂

    10. Ser ut som en skikkelig seriøs fyr, som ikke kan noe om kommaregelen eller gramatikk generelt. Han har tapt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg