Hvordan ting egentlig er mellom meg og kjæresten min

Hei hei hallåå alle sammen 

Nå har jeg nettop sittet å lest gjennom enda en forumtråd om meg selv, og jeg kan virkelig ikke gjøre annet enn å le. Hvem er egentlig alle disse stakkarslige menneskene som sitter og slenger dritt om meg på nett og føler seg veeeldig tøff bak skjermen sin ? Er dere virkelig klar over hvor latterlig patetisk det er ? Hahah, huff.. 

For det første. Kjæresten min og pappaen til lille snuppa i magen er ingen tøm og røm, langt i fra. Da jeg fant ut at jeg var gravid, sa jeg det til han et par dager etterpå. Jeg hadde forventet en helt annen reaksjon enn den jeg fikk, jeg hadde forventet at han skulle bli sur og sint, noe han absolutt ikke ble. 

Vi bestemte oss da etterhvert for å droppe abort, beholde lille babyen og satse på dette ! Holdte kontakten hver dag og vi kom på besøk til Oslo hvor vi var en god stund. To måneder etterpå flyttet vi nedover hit i den leiligheten vi bor i nå, og vi trives kjempegodt sammen, både som kjærester og som familie ! Vi venter vårt første felles barn,lillesøsteren til N om få uker, og vi planlegger tilogmed å kjøpe hus/leilighet sammen i nærmeste framtid. Så dere som sitter å skriver sånt pjatt og bygdesnakk på anonyme forumer, kan bare ta dere en bolle. Tipper det ligger store doser sjalusi bak hele greia og det skjønner jeg jo egentlig godt da ! Jeg liker egentlig ikke å skrive sånt her offentlig, men føler det er på tide å sette slike mennesker på plass. Til og med en som blir alenemor i en alder av 18 år med silikonpupper, restylane , bloggkarriere OG TVkarriere kan få et bra liv, TENK på det dere ! Er det bare ikke heelt utrolig ?! Haaaateeeers 

Enkelte mennesker klarer visst ikke det å se meg lykkelig ! Vel, til det har jeg bare en ting å si… get used to it 😉

Fine magen som har vokst myyye bare den siste uken!! I dag er jeg akkurat 25 uker på vei, så litt senere kommer det statusoppdatering og mange flere magebilder. Nå skal vi gjøre oss klar for å dra på shoppingsenter for å kjøpe inn de siste tingene vi trenger før vi reiser avgårde til Tyrkia på søndag ! Venter bare på at Willem skal komme hjem fra jobb. 

Såå da blogges vi senere kjære lesere ! Smask smask

 

35 kommentarer
    1. Jeg er fortsatt imponert over stor magen din er 🙂 *misunnelig* jeg er litt over 4 uker lenger enn deg, men vet at det med mager er individuelt da… 🙂 du kler magen.
      Håper dere får en fin tur og at du ikke tar deg nær av de som ikke gjør noe annet enn å kritisere deg 🙂

    2. Jeg synes du er tøff som blir 2barns mor i så ung alder. Blir irritert på folk som bare kommenterer dritt og slikt! Du er sikkert en kjempe herlig jente, som elsker både barna dine og kjæresten din. Ikke bry deg om alle andre! Lykke til

    3. Elsker at du legger ut så mange magebilder, Rannveig!
      Kunne du kanskje laget et innlegg hvor du legger inn bilder fra feks uke 12 og oppover så vi får se forskjellene rett ved hverandre? 🙂

    4. Jeg er overhode ingen “haters” av din blogg, men du bruker ofte å si at bloggen din ikke er din første prioritet. Blir ikke det litt feil å si med tanke på at bloggen er din jobb. Det blir jo på en måte det samme som å ikke prioritere å gå på jobb dersom du hadde jobbet i en butikk for eks.

    5. Anonym: det går an å være i jobb uten å ha den som førstepri i livet sitt. Rannveig (og flere andre med henne, inkl meg selv) er i den heldige situasjonen at de kan styre arbeidstiden sin selv og dermed jobbe når en selv føler for det. Er det knallvær eller jeg får tilreisende besøk prioriterer jeg fritiden høyere enn jobben og velger å bruke av min fleksitid. Min jobb er absolutt ikke min førstepri, selv om jeg jobber 100 %, så jeg vil absolutt ikke si det er feil av henne å nedprioritere “jobben” når andre ting står på programmet.

    6. Kan desverre ikke annet en og flir av dæ, om kor
      Patetisk å lattelig du egentlig er!. Satt her i Alta
      Å skraut over alle de pengan han har, å at han egentli
      Ikke er noe pen, du veit jo at alle her i alta veit kor
      Patetisk å lattelig du er. Hoff Rannveig!, ka du satt og sa
      te ho Marita ?:p. Du domme dæ så sykt ut… Gla før at
      Du ikke bor her lenger…

    7. “Kan desverre ikke annet en og flir av dæ, om kor
      Patetisk å lattelig du egentlig er!. Satt her i Alta
      Å skraut over alle de pengan han har, å at han egentli
      Ikke er noe pen, du veit jo at alle her i alta veit kor
      Patetisk å lattelig du er. Hoff Rannveig!, ka du satt og sa
      te ho Marita ?:p. Du domme dæ så sykt ut… Gla før at
      Du ikke bor her lenger…”
      Du kan umulig ha god norskkarakter.

    8. Skjønner ikke at det alltid er noen som absolutt MÅ hakke ned på folk. Stå på! Leser bloggen din, innom nesten hver dag! Så fin babymage du har:) er selv 20+3 idag.

    9. Får håpe du lever lykkelig i alle dine dager, men håper ingen er misunnelig på livet ditt. Det jeg tenker er viktigheten av å få en utdannelse og være i jobb før man blir gravid. Det å leve i et stabilt kjærligetsforhold med en person man kjenner på godt og vondt er også noe som øker sjansene for at det skal vare. Du har jo selv blitt gravid med menn du hadde kjent i kort tid, og den siste etter et one night stand hvis jeg forsto deg riktig. Når unge jenter blir gravide før man har fylt 20 år, så tenker jeg at de går glipp av endel av ungdomstiden. Selvfølgelig er det flott å være mamma, men tror det er viktig å leve livet litt før man påtar seg et slikt ansvar. Jeg tenker ikke primært på festing, men det å oppleve ting uten at man har ansvaret for ett annet menneske. Det er jo flott at dere fungerer så godt sammen nå som familie, men da er du jammen heldig. Det er ikke mange som lykkes med det når man flytter sammen primært fordi man ble gravid.

    10. Kan du ikke prøve å fokusere på de positive kommentarene enn de negative? Det er ikke noe vits å bry seg om dem, jo mer du skriver om det, jo mer vill folk skrive negativt. Liker bloggen din. Men blir lei av at du trekker fram de negative kommentarene så ofte. De som er sjalu får bare være det. Det går ikke ut over deg så lenge du ikke bryr deg om det 🙂

    11. Bra skrevet Rannveig. Drit i de negative menneskene. De er bare sure og misunnelige, det er noe galt med dem, rett og slett. Når personer velger å følge bloggen din er de helt klart interessert! Hvilket friskt menneske følger en de ikke liker? ingen! Så de er bare så sjalu at de gidder ikke innrømme det for seg selv en gang. Helt fjerne.

    12. tv karriere di få minuttene fra noen episoder av unge mødre?? vil nok ikke kalle det en tv karriere…

    13. Det er ikke interessant for oss blogglesere at du tar deg nær av slibrige kommentarer. Oppfør deg heller profesjonelt som andre bloggere og skill privatlivet og sterke meninger med bloggen. Og å kalle det tv-karriere er vel litt å ta i. Skavlan har en tv-kariere. Du har some seconds of fame. Ellers må du stå på og det virker som dere har det veldig bra som familie :)!

    14. Haha, tv karriere?! Der, akkurat DER viser du at du bor i din egen lille boble. Du er ikke en B kjendis engang. Nærmere en Å-kjendis spørr du meg. Jeg er et hundre prosent sikker på at jeg som var 3 barns mor i en alder av 21 år ville vært perfekt for unge mødre. Heldigvis for meg har jeg mer respekt for barnas og mitt eget privat liv enn du tydeligvis har for deres. Pluss at jeg ikke er super pr-kåt. Jeg har nemlig en utdannelse og en jobb å gå til. Trenger ikke henge meg selv til tørk for hele Norge til å se for å tjene penger. Så plis, sjalu? Jeg har jobben og utdannelsen DU ønsker deg, men du kaster den bort på kortvarig “lykke” og oppmerksomhet. Lykke til, virkelig.

    15. Unne deg alt godt rannveig. Folk e sjalu å etter mye vondt med andre barnefar e det velfårtjent at du har det bra! Har vært i samme sitvasjon som deg:)

    16. TV-karriere, ja. Nice den. Du mener vel at Paradise Hotel-deltakere også har en karriere innen TV-bransjen? Hahahahaha, ta DEG en bolle.
      At du føler for å skrive et innlegg for å forsvare deg selv, tyder jo bare på at du vet at din situasjon ikke er noe å trakte etter. Du har jo ikke jobb, utdannelse eller kompetanse til å skaffe deg noen av delene. Blir flau på dine vegne. Men mest av alt blir jeg flau på din kjærestes vegne, og iallfall HANS famile. Tenk at du dukket opp i DET antrekket i et barneselskap. Herreguuuud..

    17. Hm. Jeg er ikke sjalu/misunnelig på verken den ene eller den andre måten. Ønsker dere derimot alt godt i livet. Men jeg er ikke begeistret over bloggene dine, enkelte meninger du slenger ut i histen og pisten o.s.v.. Finner det stort sett som god underholdning å lese bloggene dine. Ser for meg at det hele er en parodi på rosabloggere, til tross for at du er en selv. Ha en fin dag. Smask smask 🙂

    18. Stå på, Rannveig!
      Jeg er en godt voksen ettbarnsmor som har fulgt bloggen din sporadisk etter at min yngre søster viste meg den.
      Jeg synes du fremstår reflektert og skriver godt (med god rettskriving). Jeg har nok løftet på øyenbrynene et par ganger, både når det gjelder sminke og klær. Men så tenker jeg på hvordan jeg selv kledde meg da jeg var 20, – og da faller øyenbrynene ned igjen!;)

    19. Ser dere over her nevner unge mødre som tv-karriere…dere har tydeligvis ikke fulgt med på bloggen, hun kommer jo på tv igjen, men ikke unge mødre. Sikkert det hun mener. Og lite vits å gidde å skrive så mange negative kommentarer..
      Lykke til Rannveig, du klarer alt du vil 🙂

    20. TV-karriere?? Ser du på lavbudsjett-serien Unge Mødre som en TV-karriere? Du utleverer ungen din på TV, men her, på bloggen skal du plutselig begynne å sensurere fjes. Ikke får du noe lønn for “TV-karrieren” heller.
      Skjønner meg virkelig ikke på dere mødre som med en gang etter dere har fått ut pjotten, gjør hva dere kan for å gjøre livet deres mer enn det er. Det virker som du synes det er gørrkjedelig å være mor. Vær heller en god mamma å tenk på ungen din sitt beste enn å være så selvopptatt (hvertfall slik du fremstår på TV-skjermen og blogg).

    21. folk som slenger dritt til deg syntes jeg bare blir for dumt, folk er bare jævla sjalue!
      utrolig fin blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg