Tusen takk til mine faste lesere !

Hei alle sammen ! Har egentlig ikke så mye å tilføye, annet enn at jeg kun vil si at jeg setter utrolig stor pris på alle dere som er faste lesere av bloggen min. Det synes kanskje ikke så godt, siden jeg er utrolig dårlig til å svare på kommentarer. Men dere skal vite, at jeg leser absolutt alle og setter like stor pris på alle de koselige tilbakemeldingene jeg får. Mitt liv som hjemmeværende småbarnsmamma og gravid krever veldig mye, og da kommer bloggen alltid i enten andre eller kanskje 10 rekke. Men, jeg prøver så godt jeg kan ! Skal også prøve å bli bedre til å svare 🙂 

Noe jeg er veldig opptatt av er såklart at dere skal være fornøyde med det som er her på bloggen ! Så om du har noen som helst slags tips eller ønsker om hva jeg skal skrive om, så ønsker jeg gjerne at dere legger igjen en kommentar i kommentarfeltet under ! Det hadde jeg satt stor pris på ! Angående designet mitt så er det i bakhodet mitt å skaffe meg et egendefinert design, vet at designet mitt er helt håpløst og veldig oppbrukt. Men alt til sin tid, som sagt, bloggen er ikke førstepri selv om det faktisk er min jobb. Som en smart leser kommenterte så har vi bloggere en veldig fleksibel “arbeidstid” og kan selv bestemme når vi vil jobbe, skjønner ? 

Supersolbrent i panna ! Lillegutt er i seng for lengst og vi skal ha kosekveld med paradise hotel og snooop. Imorgen skal jeg å sette på extensions, selv om jeg var å satte på 200 stk her om dagen. Ble VELDIG misfornøyd med de til tross for at jeg måtte ut med 2 000 ! Skal ikke dit igjen nei. Huff å huff… så imorgen er det ny runde igjen, ta ut alle 200 festene( er microring så veldig enkelt) og feste på nye 200 , da et mye bedre og tykkere hår med mere gram i ! Heldigvis !!! Betaler jo 3 000 for det så det burde være bra. Så nå kan alle dere som bruker fritiden deres på å irritere dere over at “”skattesnyltere”” som meg bruker pengene “”deres”” på sånt irritere dere enda grønnere ! 

Ha en fin kveld alle sammen ! Smask 

60 kommentarer
    1. Hadde vært fint om du kunne anbefale ett par mammablogger (om du leser/liker noen), har sånn mammablogg tørke her, haha!
      Og om du kunne laget en kollasj av magebildene dine uke for uke med din kommende datter hadde vært spennende 🙂
      Håper du har en fin ferie!

    2. Hvorfor var du ikke fornøyd med de du satte i håret,siden du skal ta nye på?? Så fint ut det du har no og.

    3. skriv om kroppshysteriet og slik og sommerkroppen 2013
      . eller om litt drama, det er så sykt gøy, noen ingen vet om deg. kroppen din, si om du er fornøyd, 10 ting du elsker ved kroppen din, 3 ting du er mindre fornøyd med, stå fremfor speilet å smil det største gliset du kan vær dag, det hjelper veldig

    4. Godt å se det er flere som lekker litt råmelk:P Begynte å lekke melk i dag, noe jeg synes var heelt fjeeeernt:P Er i uke 25 om 1 dag.. Hvor tidlig fikk du melk når du gikk gravid første gang`?

    5. Du kunne trengt en bh med skikkelig støtte nå som du er gravid og brystene er blitt tyngre. Det gir en bedre holdning og ser penere ut. Hva med å legge ut bilde av deg i gode og komfortable mammaklær? Tror knapt jeg har sett deg i noe slikt. Så det hadde vært noe nytt ihvertfall.

    6. Hadde vært veldig fint om du skrev hvor du har kjøpt forksjellige klesplagg og lignende på bildene du legger ut!! 🙂 Spesielt undertøy! Du har jo så mye pent 😀

    7. du bør virkelig byne med bh!
      har sett det på flere av bildene dine ..
      nåår du foreksempel bare går me yubetopp såå synes nipplene åå du får sån sykt hengepuåpper!!
      jeg bor i oslo jeg og åå har faktisk set deg i virkeligeten! (på en lekeplass)
      men byn me bh! pliss du lekker melkhengepupperviser nipplene .. det er j**** stygt!!!!!!

    8. Er ikke det lite flaut å gå i topper uten bher når nipplene dine er i så forskjellige høyder?:p såg veldig snålt ut? Er det normalt? Aldri sett så stor forskjell på slikt før!:S ble faktisk ganske sjokka!
      Jeg lekket melk i uke 17 husker jeg, da var jeg i syden:) fikk heilt panikk!:p
      Men du har en flott blogg! 🙂 og en søt gutt 🙂

    9. Haha… Skattesnylter…. Nææææ, du betaler skatt som alle oss andre, bare ikke like mye! Så du snylter ikke litt en gang!

    10. – ha flere videoer
      – sminkevideo
      – legge ut klær/ting du kjøper med link eller hvor du har kjøpt det m pris
      – anbefale hårproduker
      – 10 ting du liker med deg selv og 10 ting du ikke liker
      – 20 ting om deg selv ingen andre vet om
      <3

    11. Herregud så mange dumme kommentarer folk legger igjen her!! Hva er vitsen, om ikke man har noe positivt å si så hold kjeft!!! Irriterer meg grønn over folk som skal hakke på utseende (her pupper) til andre, dere er sikkert stygge som faen selv!! Stå på Rannveig og ikke bry deg om alle de dumme kommentarene!!!

    12. Dette er ikke ment som kritikk… Du er vakker..
      Men jeg klarer ikke å la vær å se at den ene brystvorten er veldig høyt oppe, i forhold til den andre (?) Jeg gikk derfor i arkivet å bladde litt 😛 Og du har ett innlegg der puppen holder på å falle ut i hvit bikini, på dette bildet er også nipelen ekstremt høyt oppe… Hvorfor det ? Flyttet de på brystvortene under operasjonen ? Har hørt at de gjør det ofte :):) Jeg bare lurer.. Ser syyyykt rart ut med en nippel omtrent i pannen og en på magen :/ …. FOrtell !

    13. Rannveig, du har en super blogg. :).
      Ikke bry dæ noe om de som skriv masse dritt te dæ :).
      Stå på 🙂 Flotte bilda 🙂

    14. Jeg begynte å lekke råmelk i uke 23. Fikk helt sjokk, men tar det som noe positivt da jeg håper det betyr at melken vil komme fint etter fødselen 🙂
      @ub det er like normalt å lekke melk uten silikon i brystene som med.

    15. Jeg leser ofte bloggen din, men kommenterer ikke så mye.
      Hvis jeg skulle si noe om hva du burde endre, så slutt med det negative. Du kommer veldig ofte med en “slenger” på slutten. Kutt ut. Bry deg ikke med de som er bak deg, de kommer aldri opp på siden av deg likevel. Og husk, det er det siste man leser som huskes best.
      Leste sydenbloggen din og.
      Neida, du er ingen dårlig mamma, tvert i mot. La gutten få den maten som er der dere er, med visse forbehold selvsagt, men det tenker jeg du vet selv. Om han blir litt dårlig i magen, hva så?
      Nå må det snart bli slutt på dette hysteriet, barn skal bli voksne, de skal og må få i seg en del bakterier for at immunforsvaret skal styrkes.
      La barn få være barn, og hvis du tenker tilbake fra da du var barn er jeg ganske sikker på at du både spiste en “godter” som hadde falt på gulvet, du klatret kanskje i trær, syklet uten hjelm. Du falt og slo deg… Og du er da vitterligen fortsatt i live 🙂
      Plaster og en “mammablås” er beste medisin, og den virker hver eneste gang.
      Så kos deg, nyt sommeren, guttene dine og ta ting som de kommer. Du trenger det, snart er dere fire.

    16. Jeg har selv en slags mamma blogg, og vet hvor krevende det er. Jeg er i tilegg i 100% jobb, har en datter på 5år og en samboer. Det gjør at vi ikke kan prioritere blogging til hver tid. Syntes du er flink jeg, kjære du!

    17. Jeg er ikke noen fan av det du har gjort med leppene dine, men FY så nydelige øyne du har. Kos deg på ferie med familien din.

    18. får nån sjuke puppa du har, ene nippeln går opp å den andre går ned. hmmmm, bad boobjob? dessutn har du hængebrøst å d e sykt disgusting at du går offentlig me puppemelk på toppen din! *GRØSS*!!

    19. Herregud, folk e tragiske!
      Koffor ska hu ha på seg komfortable mammakler?
      Ka har de å sei for deg????
      Hu går med det hu vil!
      Og om hu vil gå uten BH, så e de hennas valg…
      Blir så oppgitt øve kor mange DUMME mennesker som kommentere her! Og de e bare PISS…
      Jesus, ta dåkker ei BOLLA…

    20. aww, du er kjempefin <3:) du stråler med den søte struttemagen din 🙂
      (så mange bloggtroll det var her.. ser at du har mange misunnelige mennesker snokende på bloggen..ÆSJ.. de ler vi av)
      jeg synes du er tøff. Fikk selv jenta mi som 19 år, og avbrøt siste året på VGS.. 🙂 <3 beste jeg har gjort.
      håper du nyter varme soldager, og lykke til med alt som er.
      og til dere gjøkhuer som kommenterer om skjeive pupper etc.. mine kan også bli det, uten silikon.. ganske vanlig faktisk. snurp igjen smellene.. Før dere dømmer andre, ta en kikk i speilet. Er "du" perfekt, kanskje?.. heller tvilsomt 🙂

    21. Jeg liker det at du følger ditt eget kompass uansett hvilke reaksjoner verden gir deg- og du gjør det med en energi om er både vakker og inspirerende. 🙂 Det er det som gjør at jeg følger bloggen din- du inspirerer meg til å utvikle meg som menneske, og åpne for mer glede og kjærlighet i livet, det du skriver får meg ofte til å smile, og føle meg litt mer glad i meg selv, unne meg mer av det gode livet har å gi, og gi mer blaffen i hva folk mener og sier- jeg kan jo søren meg være meg selv! 😉
      Du er utrolig vakker som gravid, og de tighte straplessoverdelene kler deg og lillepia bare utrolig godt! Alt det beste til dere alle sammen! 🙂 Keep on being true to yourself!

    22. Det er mulig du har laget et innlegg om dette før, men jeg er gravid nå ,og siden dette er både min og kjæresten sin første unge så hadde det vært kjekt med et innlegg fra deg om litt tips til kommende mødre. Du har jo litt erfaring nå 🙂 Tips om hva som faktisk er nødvendig å kjøpe inn (babybutikkene har jo milelange lister), og andre ting du gjerne skulle ønske at noen fortale deg da du gikk gravid 🙂

    23. haha! HVA skjer med puppene? Gud noe så stygt. Nipplene er jo helt forskjellige?! (Nei, jeg er ikke sjalu på brystene dine fordi jeg skriver dette).

    24. Folkens… det heter brystvorter, ikke nippler…
      For øvrig må jeg si det er mange frekke og ufine kommentarer her. Når ble mobbing greit?

    25. ELSKER DEN ÆRLIGE BLOGGEN DIN 😀
      må le av de kommentarene om at brystvortene dine er skeive, folk er bare sjalu!

    26. Kommer du til å legge ut bilder av babyen? Tenker siden du er begynt å “slædde” ansiktet til N.
      Vil du gjøre det samme med Babyen når hun er født?
      🙂

    27. Brystvorter og pupper kan være forskjellige str når man er gravid!
      Hvorfor gidde dere å lese bloggen når dere bare ser negative ting og kommentere stygt!?
      Jaa, Rannveig bør kle seg mer voksent og smile normalt. Men går det ikke ant å kommentere på en vetig måte!?!?
      Tips til bloggen:
      Ha spørsmålrunde om svangerskapet ditt no:)
      Ikke skriv negative ting på bloggen, steng heller kommentarfeltet!
      Skriv hvor du kjøper klærna dine og hva du har på deg
      Sminkevideo

    28. haha,. Ja,jeg er kjempe sjalu.. Skulle skikkelig ønske at brystvortene mine var en km unna hverandre….
      Nåå har ikke jeg kommentert noe dritt på dette innlegget,men ærlig talt.. Folk må da kunne kommentere deformerte silikonpupper uten å være sjalue ? Hvem vil ha deformerte pupper ?

    29. Helt enig med Kine. De brystene er ingenting å være sjalu over, alle kommentarer baserer seg ikke på sjalusi.

    30. Hahaha, hva skjer med melonene? Niplene peker jo hver sin vei! Noen har fått seg en bad boobjob. Og nei, hvem faen er misunnelig på sånne nipler. Ekkeeeelt!

    31. Kan garantere at jeg ikke er sjalu over at jeg ikke har brystvorter som peker i hver sin himmelretning!!
      Outfitbilder bør ikke ha melkeflekker på toppen….

    32. Kul dame med bra holdninger til livet!
      Veldig gøy å følge deg, jeg gidder ikke en gang lese hva de andre sier om deg lenger, de er bare tapere likevel. Jeg gleder meg til å se deg på tv, du kommer til å ta en god jafs av medianorge etter hvert tipper jeg.
      LOVE

    33. Hvorfor gidd folk henge seg oppi Rannveig sine pupper , det er jo bare merkelig. Javel , hva så om brystvortene er langt fra hverandre .. Man trenger da ikke være frekk og slem mot jenta av den grunn , tragisk.
      Tror dere hun synes det er hyggelig og lese slikt .. Nei ingen liker og bli kritisert pga. Kroppen .. Enkelte må lære seg og behandle andre med respekt.
      Tipper att dere ikke ute i dagliglivet kommenterer andre menneskers utseende på en slik måte .. Det er da heller ikke greit og gjøre det på nett !!

    34. Hvordan har du råd til syden tur og masse klær, når du ikke jobber? kunne du ha skrevet et innlegg om det? 🙂

    35. SYKT av dere som slenger så mye drit. Spesielt dere småbarnsmødre på 30 år. Har dere ikke andre ting å ta dere til? For meg (24 år) er dette uvirkelig. Hadde skjønt det hvis dere var en gjeng med fjortiser, men dere er dessverre eldre enn som så. Drit i puppene til Rannveig, så lenge hun er fornøyd burde alle andre holde godt kjeft.

    36. KINE1982…
      Seriøst, du e 30 år!!!
      FÅ DEG ET LIV… enn å sitta her rakka ner på ei 19 år gammale jenta…
      Som 24 år så skjems eg øve deg… og at de går ann!!!!
      Blir heilt flau…

    37. Haha, hva SKJER med nippelsn der da? Hahaha. Og hvorfor har du hengepupper når du har silikon? Noe sier meg at “noen” skulle spare seg penger og tok denne boobjoben i utlandet. Dette såg ikke bra ut gett!

    38. Kjære dere da. Jeg har bedt Rannveig om unnskyldning ,men det slettet hun. Nå er vi ferdige med dette. Iallefall jeg. Ha en fin kveld videre alle sammen. Og videre god ferie til Rannveig. 🙂

    39. Ikke sikkert disse bedreviterne er misunnelig for silikon når de absolutt skal studere brystvortene dine, men noe må det være ettersom man GIDDER å slenge så mye usakelig dritt!! HVA SÅ? Jeg dør ikke fordi Rannveig ser ut som hun gjør. Sikker på at sønnen din er mer voksen enn fjortissene som kommenterer her.

    40. Synes du har vært heldig med både samboeren din og forholdet han har til sønnen din Rannveig. Det er ikke alle menn som er så fantasktiske, så ta godt vare på han, noe jeg tror du gjør Rannveig. Fint å se at dere koser dere og at livet smiler til deg. Bare vær deg selv du, det er det dine faste lesere liker ved deg. Stor klem fra meg 🙂

    41. ka som skjer med brystvortene dine ? haha.. di står jo hver sin vei.. ser nesten ut som en person som sjegler med øyene.. hah.. vist di blir sånn når man tar silikon så æææsj.. det ser jo helt domt ut ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg