Magebilder 26+5

God kveld til alle dere kjære trofaste lesere 

Ble kjempemange kommentarer på mitt forrige innlegg med bildene av min kjære lille familie, og for det må jeg bare si tusen takk, er så utrolig koselig ! Har heldigvis sluppet å slette så mange kommentarer på det innlegget, noe jeg setter utrolig stor pris på. Jeg kommer til å jobbe hardt fremover for å holde bloggen min helt fri for tull og useriøs drittkasting & kommentarer i den kategorien. 

Nå er Willem og Nathaniel dratt en liten tur til Lillestrøm på besøk til mamman til Willem og for å gjøre noe andre greier, og jeg sitter her hjemme i sofaen. Koseklærne er inntatt og nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden! Skulle egentlig fått besøk av Ida og Storm men det ble ikke noe av likevel, så det får vi ta en annen gang. Tenkte å dele noen magebilder med dere, 26+5 uker på vei i dag…. bare to dager til jeg er hele 27 uker på vei ! Herreguuuuud som tiden flyger, og magen vokser som bare det. Lille prinsessa er også vokst seg kjempestor og jeg kjenner nå hva som er hva når hun beveger seg, utrolig morsomt å kjenne at hun drar foten sin over hele magen så hele magen buler, haha <3

 

“Yeah Right” toppen finner du HER

Har også tenkt til å ta litt bilder av soverommet vårt og nydelige vugga til Emma Angelica som jeg tenkte å dele med dere senere i kveld 🙂 Noen som vil ? 

 

10 kommentarer
    1. Må bare si at familiebildene på forrige innlegget var utrolig fine. spesielt du var nydelig! du ser så naturlig fin ut, håper du kan ta det med deg videre uten å se på det som kritikk. er ny leser av bloggen din og ble overrasket på en positiv måte når jeg se bildene fordi jeg er vant til å se deg gjøre trutemunn på mange bilder. så thumbs up

    2. Kjempe fine familie bilder!! Du virker som en ufattelig god mamma for den lille gutten din, og snart den lille jenta di. Du er ung, og har bevist at du kan ha en så flott familie og være en så god mamma for det. Gi deg selv en klapp på skulderen og kos deg de siste ukene som gravid! Folk som slenger dritt er sjalue og ikke noe annet!! Ta vare på deg selv og dine <3

    3. Du har så fin mage:) Er selv litt lenger enn deg (28+2) og tiden har gått SYKT fort!! Snart bare 10 uker igjen jo..
      Det var forresten kjempe fine bilder:-) Stiv pris ja, men er jo fine minner:)

    4. Gu for en herlig familie då, fine bilde!:) Og så pen du e!:) Må nett spørre kass merke leppestiften/glossen din e i foresten? Den va utrulig fin:)Selge dei den i Norge? Har leita litt etter en sånn farge.

    5. Hehe, den kommentaren skulle stå på forige innlegg, så har visst trykt feil her ser eg. Men uansett, fin mage, kler og være gravid:)

    6. Så pen du er! Nathaniel er så heldig som har ei så fin mamma 🙂 Gleder meg til å se jenta di(hvis du legger ut bilde da:) Hun er sikkart heeelt nydelig!

    7. Det var jo utrolig fine bilder! har selv tatt bilder i tyrkia å for å si det sånn har du hatt en skikkelig flink fotograf i forholdt til meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg