Koselig lørdag med grilling og venner !

Hei igjen kjære trofaste blogglesere !

Har rett og slett lagt bloggen litt på pausehylla for helgen, rett og slett fordi jeg faktisk ikke har noe å blogge om føler jeg og fordi jeg er supersliten langt inn i sjela. I dag hadde vi besøk av søte Ida og kompisen hennes på grilling, var superkoselig å se henne igjen siden det er en liten stund siden sist. 

Gammelt bilde av meg og Ida ! Har desverre ikke noen bilder fra dagen i dag , glemte helt av det. Ellers i dag har denne lille familien vært på Ekeberg besøksgård, en utrolig koselig ting å gjøre når det var så fint vær ute ! N koste seg masse og fikk både klappe masse forskjellige dyr OG spise stooor softis. Hva er vel bedre enn det ? 

Nå skal jeg straks gå å legge meg å busselalle, er helt gåen, virkelig. Uka som kommer blir utrolig stressende, får både filmteam hjem på besøk, skal reise opp til Alta en tur, reise ned til Oslo igjen, og så videre til Gran Canaria på lørdag. I tilegg til dette skal jeg også rekke å legge på nye negler og fikse meg time til vippe-extensions OG for å ikke glemme, sette på NYE extensions for tredje(!!!!) og forhåpentligvis siste gang på under to uker ! Jævla tyrkere som setter på plastikk i håret mitt og skal ha 3 000 for det. Hvem tror de at de er ? Kastet en del tusenlapper ut av vinduet på søppelhår mens vi var i Tyrkia, for å si det sånn. Forskjellen er at de tror de kan kjøpe hår til 150 kr på ebay og selge det for blodpriser på flere tusener til turister. Newsflash, nei det kan man ikke om man vil ha god omtale til frisørsalongen sin ! Så alle dere der ute som har tenkt å feriere på Pegasos Wolrd i Side, IKKE ta extensions på frisørsalongen der. Konfronterte tyrkeren på frisørsalongen med at jeg var ganske erfaren med extensions og kjente dette var blandet med plastikkhår ( fikk ikke kjenne på håret før ETTER de hadde tatt ut absolutt alle extensionsene jeg hadde satt på et par dager før i en annen salong)  og han nektet selfølgelig og jeg orket ikke ta diskusjonen med han. Lærepengen er vel at man ikke kan stole på tyrkere for fem flate øre, eller forsåvidt i det hele tatt gi dem et eneste øre for det fortjener de ikke! Er en venninne av Willem som er frisørlærling som skal fikse håret mitt denne gangen, så føler meg i rimelig gode hender denne gangen 🙂

Nå skal jeg avslutte, og håper på en god natt med skjønnhetssøvn og samme til alle dere lesere der ute ! Så blogges vi nok imorgen, smask  

12 kommentarer
    1. skjønne akkurat hva du mener med di tyrkeran!! er seff ikke no rasist… har opplevd no lignende, de var kanskje ikke tyrkere. men ihvertfall ikke norske. det var sure penger å miste når jeg virkelig hadde trua på forehandelen. kunne heller særr brukt pengen te dass papir istedet

    2. Bør jo aldri sette på extension uten å ha tatt på det først! Man bør også ta ett hårstrå og holde det over en lighter eller noe for å være sikker på at det er ekte!
      3000 er jo den prisen jeg betalte for EKTE hår hos frisørsalong i Norge begge gangene jeg har satt på. Jeg fikk rabatter siden jeg er i slekt med de som satt på:)
      Så bør jo du klage mens du er det å få igjen pengene!!!
      Har null symptati om du ikke tar det opp hos de som satt på deg håret, men bare sitter å klager på bloggen din. Hjelper ikke å klage til oss, men til de som er “synderen”! Å dra alle tyrkere under en kam er også feil, dårlig hår kan du få i Norge også om du ikke kvalitetssikrer håret!

    3. Har kjøpt extensionhår hos flere nettsteder her i Norge. Pilus, Butterfly, Hairtohair og luxushair + lightinthebox i England. Har en kompis som jobber på universitetet og som jeg fikk til å undersøke håret i mikroskop for å se om det var ekte etter mye frustrasjon. Pilus sitt asiatiske hår er ekte hår blandet med plastikkhår. Luxushair er også ekte hår blandet med plastikkhår. Lightinthebox var bare plastikkhår og ikke ekte i det hele tatt. De eneste som hadde ekte hår var Butterfly og Hairtohair. At luxushair sitt hår med keratinfester var juks er jeg meget skuffet over da de har rykte på seg i Norge for å ha meget god kvalitet på håret. Etter et par ganger med hårføner på svak varme og slettetang på svak varme oppdaget jeg med en gang at her var det noe galt. Nå vet ikke jeg hvilken leverandør du skal bruke, men håper du blir fornøyd da:)

    4. Ønsker også å nevne i tillegg til innlegget over at Rannveig er ikke urimelig og sytete når hun klager over tyrkere. Jeg er i Tyrkia en til to ganger i året, og det har jeg vært de siste 6 årene. Tyrkerne ser på oss som “pengemaskiner” og de kan være ganske frekke og pågående for å “melke” mest mulig penger av oss. I fjor høst da jeg var der hadde jeg akkurat fått satt på extensionhår her hjemme i Norge. Jeg dro på en frisørsalong for å få manikyr og pedikyr, og en av frisørene der var så frekk at han begynte å ta på håret mitt og oppdaget jo da at jeg hadde extension. Jeg sa til han at jeg nettopp hadde satt det på, og han var jaggu så frekk og dum at han begynte å vise meg deres extensionhår, fortalte meg om priser og lurte på om han skulle sette på nytt hår på meg. Da holdt jeg nesten på å “ramle av stolen”. Som nevnt det jeg hadde satt på var helt nytt og av utmerket kvalitet, satt på av en venninne som er frisør. Det sier seg selv at da at de er både frekke og desperate, og Rannveig har all grunn til å være irritert og forbanna. Klem fra meg Rannveig:)

    5. Skjønner godt at du er forbannet..tyrkere gjør ikke annet enn å lure og svindle! Og jo, når 95 % av alle tyrkere svindler som ravner kan man ta alle under en kam!
      Det var en hard måte å lære den lærepengen på, men da husker du det sikkert til neste gang 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    6. Veit du hva Silje,dette var en unødvendig kommentar!! Nå finnes det jo også et liv utenfor turistplassene! Selv om du er så dum å blitt “svindla” i Tyrkia så trenger du ikke å rakke ned på alle tyrkere! Selvfølgelig gjør dem alt for å få penger,turister er jo levebrødet deres! Men som sagt så er Tykia større en bare turistplassene,og det er folk som er akkurat som oss nordmenn. Fy f som jeg irriterer meg over sånne folk som deg.

    7. Heelt enig med deg,Mari. skal til Tyrkia for 3 gang, og er kjempefornøyd. Man velger selv om man vil kjøpe noe der eller ikke. Kvalieteten på ting er ikke alltid som her hjemme. De lever av turismen, det er slik de brødfør familien. Liker man ikke det, må man la vær å dra på ferie til typiske turiststeder..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg