Travel uke forran meg !

Hei igjen kjære lesere

I dag har vi hatt en superkoselig dag på tusenfryd og bare koset oss masse ! Er selvfølgelig ikke mange karusellene hverken jeg eller N kan ta(jeg er gravid og N er for liten)  så det blir jo mest bare gåing omkring og noen få karuseller i tilegg til litt pizzaspising !

 

Pizza og is må man ha når man er på tusenfryd ! 

Føler meg helt sykt utslitt for tiden, heldigvis har jeg fått slappet av masse i dag før neste uke braker løs. Fikk sovet helt til 11 i dag, faktisk ! Willem sto opp med N, tok morgenstellet og dro i Sofienbergparken siden det var så nydelig vær. Deeeilig, jeg er heldig som har en så flink kjæreste !! Ser for meg MYE god planlegging i uken som kommer. Herregud, som de fleste vet ble jo telefonen min stjelt av en Tyrker på en flyplass i TYRKIA. Så i skrivende stund sitter en fattig kleptotyrker å koser seg med min kjære Samsung galaxy S3, når jeg trenger den som mest ! Aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare meg uten telefon, har en haug med avtaler og møter denne uken som kommer.Blant annet svangerskapskontroll imorgen tidlig, og jeg aner ikke hvilket tidspunkt fordi det kun står skrevet opp på tlf min.. Intervju på tirsdag, vippe-extensions time, filming hjemme hos meg og mye mye mere! Panikk? Oh yes. Æææh… ordner seg vel. Håperhåperhåååper at jeg får mitt nye simkort imorgen slik at jeg i alle fall kan bruke min shittye iphone, den er bedre enn ingenting, det skal være sikkert og visst !

Ellers har jeg en liten personlig utfordring gående,har sikkert ikke nevnt det her på bloggen før men er TOTALT avhengig av sminke, og går aldri ut døra uten solpudder i alle fall. Solpudder er jeg helt avhengig av, rettere sagt ! Men siden baggasjen min forsvant ble jeg pent nødt til å leve uten sminke i ganske mange dager, og siden det gikk så mange dager tenkte jeg å prøve å bare fortsette trenden ! Så denne uken er det sminkefri uke, hihi 😀 Så da legger jeg ut et par bilder av meg selv, totalt sminkefri noe som går helt strålende så langt ! 

Smask 

18 kommentarer
    1. herregud, du er jo ordentlig søt uten sminke! du har kjempefine øyne som kommer bedre fram når fokuset ikke er på all sminken i ansiktet 🙂

    2. Du var nydelig uten sminke!
      Men jeg føler med deg, med å gå ut av huset uten sminke er sjelden men samtidig veldig deilig:)
      Du burde gjøre det oftere:)

    3. Så pen uten sminke!!! Herregud, virkelig! Fortsett sånn 😀 Du er jo nydelig uten all den kosmetikken!

    4. Vakker uten sminke! 😀 Du ble liksom ekstra søt siden din naturlige skjønnheten kommer så godt frem 🙂 Ha en super dag!

    5. du er jo utrolig pen uten sminke,synes egentlig ikke du trenger sminke jeg:P men jeg vet selv at jeg vil helst ikke gå ut døren uten mascara, det er noe med det å føle seg vel selv også ;-D

    6. Du er absolutt flott uten sminke, så utrolig søt og naturlig 🙂 du får prøve å ikke stresse for mye, ikke bra for hverken deg eller baby! Ha en fin uke 🙂

    7. Kjedelig med telefon, håper du har sperret den? Da får ikke tyven mulighet til å bruke den, så får han/hun bare sitte der med en ubrukelig telefon 🙂 vet ikke hvordan man gjør det med samsungs, men med iphone er det ved hjelp av find my iphone over nettet, så vidt jeg husker. Så må du huske å roe deg ned og ikke stresse, stress er som kjent ikke bra når du er gravid, og vil jo ikke at en stjålet telefon og for mye stress skal sette igang en for tidlig fødsel… 🙂
      Og dette er litt konstruktiv kritikk: skal du ha en profilert blogg, du også sier du lever av, så er det greit å lese over innlegg og fjerne tegnsettingsfeil og skrivefeil før de postes. Eks: det skrives foran, ikke forran…

    8. Du er fin både med og uten sminke, men mest sjarmerende og naturlig uten. Håper det ikke blir for mye stress for deg og babyen framover, ta vare på deg selv.

    9. Du er en av de som ikke trenger sminke (eller tan/restylane/etc)- VIRKELIG! Du er rett og slett naturlig vakker:)
      Kritiserer ikke at du velger å gjøre noe ekstra ut av utseendet altså, det er jo det du trives med som teller.. Men for å si det sånn, jeg skjønner hvorfor JEG er mentalt avhengig av sminke- men ikke hvorfor du er det 😉 Hadde jeg sett ut som deg hadde jeg ikke gjort en dritt før jeg gikk ut døra:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg