Klar for Syden

God morgen alle morgenfugler ! 

Klokka er bare såvidt passert 5 om morgenen, og jeg sitter allerede klar til å gå ned i lobbyen og kanskje få i meg litt frokost før vi går bortover til Gardermoen og skal ta flyet vårt til Syden, nærmerre bestemt Gran Canaria ! Har dødsfint hotellrom her på Radisson Blu, bare synd jeg valgte å sove hjemme i Oslo med min kjære i natt da hehe ..   borte bra men hjemme aller best ! Kom faktisk hit til hotellrommet for bare en halvtime siden eller noe sånt.

Ellers har jeg ikke så mye mere å tilføye ! Ha en fin helg kjære lesere , smask smask 

Hurra for uklare bilder !

21 kommentarer
    1. Kos deg på tur 🙂 hils mattis , PC og Chatrine fra Stian k 🙂 vi hadde en heftig uke der jeg og kompisene mine 🙂
      Vi snakkes 🙂
      CF Stian k!

    2. Stakkars her klager du over så dårlig form du er i, og hvor mye kynnere du har og hvor sliten du er. men 2 sydenturer på en måned d er ingen problem? du lyver så du faktisk tror på det selv…

    3. Hvordan kan du reise fra en toåring i en hel uke, og i tillegg utsette fosteret for dette stresset? Vurderer bekymringsmelding, dette er veldig trist å følge med på.

    4. serriøst, jeg tror ikke sønnen hennes dør av at hun er borte i EN uke altså.
      han kommer nok garantert til å ha det helt fint sammen med Willem ! 🙂
      jeg har da selv hatt foreldre som reiste bort ett par ganger når jeg var så liten. jeg er da ikke ødelagt for livet fordi.

    5. Det hotellet bodde jeg på for 2 uker siden 🙂 kjempe deilig. Beste hotellet på hele gran Canaria:) skikkelig luxus…. For å være på den type sted/land. du ser bra ut. Å folkens, regner med at det er en grunn for at hun er på denne turen. Vekke fra lille gutten sin og samboeren i en uke. Tenk dere litt om. Gud fader meg!

    6. fine bilder 🙂 Koselog og vente på en liten en . Har veldig lyst på en liten en selv. men må ta utdanninga mi først 🙂
      ta en titt innom min blogg?<3

    7. God tur !! 🙂
      J : vurdere bekymringsmelding for att en mor reiser bort fra barnet i en uke ?! Du kan umulig være seriøs. Barnet er enten med sin stefar eller bestemor og har det nok utmerket. Om R så hadde vært borte i flere uker så hadde jo ikke det vært din sak , og langt fra statens !!!
      Dere enkelte som er så fryktelig opptatt av og melde til BV i hytt og pine , dere vet det att BV er en instans som gjør fryktelig mange feil og att svært mange barn lider under dem , Og att mange under deres omsorg ender opp som rusmisbrukere , angst etc. De fleste barn har det faktisk best med familien sin , staten eier IKKE barna våre og er desverre i de fleste tilfeller fryktelig dårlig på og ivareta dem.
      Kjenner jeg blir rykende forbanna over slike naive “varslere ” som deg. Håper dere sover godt om natta for de barna dere evt. Måtte ødelegge for hvertfall !!
      Tror nok mange først skal feie for egen dør før dem legger seg så alt or mye borti andres liv.

    8. Bekymringsmelding til BV for at hun er ei uke borte fra sønnen sin?? Da tror jeg BV skulle hatt mye å henge fingrene i, det er faktisk veldig vanlig at foreldre drar på ferier alene uten barn og ektefelle.
      Jeg er sykepleier og jobbet frivillig i Uganda i 3mnd mens mine to barn var hjemme med pappaen sin. Hverken barn eller mann led noen nød av den grunn.

    9. Du bør heller melde fra hos din egen lege at du ikke er helt riktig klok du som skal sende bekymringsmelding til bv. Tosk

    10. Bekymringsmelding til BV for at hun er borte en uke ? HAHA, faktisk det latterligste jeg har lest på denne bloggen på en stund.

    11. Vet dere hva? Nå får dere la rannveig være i fred. Det er HUN som er mamma til sønnen sin, det er HUN som vet hva som er best for hennes barn, og hva psykologer måtte mene om å reise på ferie uten barnet sitt, ja det kan de mene så mye de vil om, men om man plasserer barnet sitt hos en man stoler på og som ungen kjenner( i dette tilfelle rannveigs MANN, som gutten hennes ser hver forbanna dag ) så klarer han seg nok utmerket uten mammaen sin en liten uke. I følge psykologer så skal ikke foreldre få reise bort en helg en gang før barnet er tre år gammel. Altså, det er jo helt sykt. Ja, man har et ansvar når man får barn, men Gud hjelpe meg, det er hardt arbeid å ha barn, og om man ikke skal få lov til å få ta seg en liten ferie en skjelden gang, så kan man jo risikere å gå på veggen. Kan dere ikke passe på dere selv, passe på deres egne barn i steden for å sitte her å fortelle rannveig hvordan hun skal oppdra seg selv og sin familie? Hun er gammel nok til å passe på seg selv og sine, og hun klarer det helt glimrende. Herregud jeg fatter ikke at det virkelig finnes så patetiske mennesker i Norge som må bry seg om hva alle andre gjør hele tia. Alle er forskjellige, alle barn er forskjellige og alle har sin måte å være mamma. La nå henne få lov til å leve sitt liv uten at dere skal fortelle henne hvordan.
      God tur Rannveig!
      Hilsen ei mamma til en sønn på syv uker som gleeeder seg allerede til litt alenetid 🙂

    12. hhheeemmm du ser ikke finere ut om du står sånn som therese gjør som er tunn ikke like feit som big mamma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg