Svar på spørsmål – video

Hei på dere !

Og beklager så mye for kjempesene svar, nettet her er desverre ikke av topp standar så har sikkert brukt over 1,5 time på å laste opp. Slitsomt ! Her er i alle fall noen svar på spørsmålene dere kom med.  

Håper dere var fornøyde med svarene ! Som sagt, spørsmål angående sønnen min vil IKKE bli svart på, så noen hadde spurt spørsmål om han og ber dere respektere at jeg ikke ønsker noen form for oppmerksomhet rundt han på denne bloggen siden jeg ikke ønsker å utlevere han offentlig slik enkelte mødre gjør med barna sine. Ellers tenker jeg jo å lage en ny videoblogg imorgen med svar på flere spørsmål !

God natt kjære lesere 🙂 

13 kommentarer
    1. flotte svar! Jeg lurer på hva jobber du med? og får du betalt for bloggen siden du ligger så høyt på topplista?

    2. Helt enig med deg angående abort!
      syns du virker kjempe koselig, Rannveig:)
      venter selv ei jente i oktober <3

    3. Du ønsker ikke å inkludere sønnen din, hvilket forsåvidt er greit nok, men koffer da ha “Denne bloggen handler for det meste om vår hverdag, det å være mamma og gravid samtidig, og vår kommende hverdag som en liten familie på 4 stk ” som info til høyre .. ? Er ikke sønnen en del av hverdagen din? :/ Kanskje bare jeg som har misforstått i dunno.. Anyways, positiv til de gode svarene 🙂

    4. Du snakker så utydelig på alle videobloggene at jeg ikke klarer å høre hva du sier! Er ikke frekt men, syns det er synd da jeg har veldig lyst å høre svarene dine men rett og slett ikke klarer det 😛 kanskje du kan skrive svarene neste gang ?

    5. Seriøst, dette ble for teit. Eg e en jente på 15 år, og ble gravid som 14 åring. Tok abort da, fordi jeg følte selv at jeg ikke kunne ta vare på et barn når jeg var så ung. Greit at du har en annen mening enn meg, men jeg føler at abort er greit hvis du virkelig ikke kan ta vare på et barn! Jeg ville jo såklart ikke gjøre noe sånt, men når man er så ung og ikke er ferdig med skolen engang, så følte jeg at det var et rett valg. Er tungt for meg ihvertfall når jeg ser folk kommenterer på at det er så galt, og bla bla bla. Tenk dere litt om. Man vet ikke før man har vært i den situasjonen selv. Jeg tenkte at abort var så ille osv, men når jeg ble gravid selv så ung så var det helt annerledes. Da følte jeg at det var det eneste rette å gjøre. Bortsett fra det synes jeg du ga brae svar, men var uenig med det med aborten, og siden jeg har opplevd det selv og følte meg litt ” truffet” av det du sa, så måtte jeg bare svare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg