Endelig hjemme

Hei kjære lesere 

Etter hele 5,5 timer på flyet er jeg endelig hjemme i leiligheten vår i Oslo ! Det er en sykt deilig følelse ! Været kunne vært bedre, var litt sjokk å komme fra så varm temperatur til så kaldt, og regn ! Men men, det må man nesten regne med. Nå har vi nettop spist kjempegod middag, og er ganske så klar for senga veldig straks. Tror det blir helt sykt deilig, og gleder meg til å endelig slippe å sove alene, og heller sammen med min kjære igjen. Mihi, livet er herlig <3

Legger med et par bilder fra hjemreisen ! Hadde litt tid på flyplassen, så fikk shoppet litt der og for å få tiden til å gå, plusspluss litt flere hjemkomstgaver.

Bilde fra flyplassen på GC! Har hatt det helt fantastisk der borte og virkelig fått slappet masse av. Har egentlig ikke noe mere å tilføye, annet enn at mange av dere burde slutte å hate så mye  ! Og til alles informasjon om du ikke vil ha kommentaren din slettet, Alle kommentarer hvor  mitt/mine barn eller meg som mor nevnes ,VIL bli slettet, da de/det ikke har noe som helst med dette å gjøre og holdes totalt utenfor denne bloggen. RESPEKTER det. Hvis dere på død og liv må slenge dritt anonymt så hold det saklig og hold for all del kommentaren til å handle om MEG, ikke om min familie. Jesus christ! Ellers håper jeg resten av dere har hatt en kjempefin dag dere og, så blogges vi nok imorgen !

Smask 

62 kommentarer
    1. helt fantastisk hvordan du faktisk klarer å kle deg som om du skulle solgt deg selv som en gravid barbiedukke i de klærne der, og samtidig prøve å late som du er så forbanna moden

    2. Gravid eller ikke, men hva i alle dager er greia med å gå rundt med buksesmekken åpen? Skjønner jo at du ikke får den igjen, men man kan da ikke gå rundt sånn? Ser det er mange med dongerishorts som går rundt med knappen åpen… Vel, enten er det “in” noe som er helt på trynet teit, eller så er rett og slett dere for tjukk over rævva……

    3. Okei Rannveig. Se på damen bak deg på bildet, så ser du på deg selv. Ringer det en bjelle? Hvem andre enn Rannveig reiser kledd sånn? 🙂 Du kan si at du driter i hvordan andre tenker om deg, men vi vet vel alle……..
      Å husk å ikke være så rask med å dømme…. Trossalt du som sitter å skriver drit om folk som er yngre enn deg/ikke gravid/ikke ble gravid så ung og fortsatt kan rase fra seg. Å du trenger ikke en gang poengtere hvor dobbeltmoralsk det var å si av meg, jeg skriver kun dette får å gjøre dette blogginnlegget enda kjipere enn det var fra før 🙂
      Have a nice daaay, he_he

    4. Herre min ble du sååå sjalu på de andre jentene at du bare måtte reise hjem?! Skjønner jo at det må ha vært litt tøft når Therese hadde kjøpt samme bikini og så helt sykt bra ut i den.. Også så brun hun var i forhold til deg… Men du må jo ikke la sjalusi og misunnelse ta helt over på den måten, kan ikke være bra for blodtrykket ditt nå som du er gravid..

    5. Ugh, måten du ler deg på, oppførselen din, hvordan du ser ut…Jeg ville ikke tatt i deg med en ildtang engang.

    6. Haha! Litt morsomt at du skal belære oss om å slenge dritt, når det er akkurat det du har gjort selv til Therese og Ida! Skjønner hva du mener, men blir liksom litt feil når du gjør det selv!:)

    7. Du er er som du forklarte Therese og ida, du kler deg jo som en Ho.e på flyplassen. Kjønner at det er varmt men du kan jo ta på deg noe som du får igjen buksesmekken på da <3 Hvet jeg blir ikke noe bedre avå slenge dritt om deg, men syntes ikke det er greit å skrive sånnt om Therese og ida og blir bare så sur på deg, lizzom hvorfor måtte du skrive det på bloggen? DU HAR ET STORT PROBLEM! hvet du ikke vil ha kommentarer om barnet ditt det er leit 🙁 men når du skriver sånn så må du reigne med at du får sånne kommentarer <3!! er ikke bedre selv jef vet det men blir JÆVLIG irritert!!!

    8. Uhm hva er det du går med jente? En shorts du ikke får kneppet igjen og en bh topp? Vis litt mer klasse og ikke vær så trashy. Jeeeses!

    9. Du er sikkert kjempe stolt over at du er gravid osv, hvem er vel ikke det. Men jeg synes du overdriver litt med de klærne du hadde på deg. Hvertfall på flyplassen, du selv synes sikkert at du ser sykt bra ut i de, men vet du hva du er faktisk langt i fra i å se bra ut.. Greit at de klærne er inn nå men den er nok ikke inn for gravide:)
      Og jeg si det ikke for å være kjipt eller noe, når en eller to kommenterer stygt om det er greit men når 3 og 4 gjør det så vil jeg anbefale deg å vudere klestilen din på nytt! 🙂 kler deg litt mer voksent kanskje noen endelig kan respektere deg som voksen hvertfall gjennom klestilen 🙂

    10. Huff. Blir flau på dine vegne. Og nei, jeg er overhode ikke sjalu. Hva er det egentlig å være sjalu på??

    11. Du, ta deg en tur på gravid avdelingen, og kjøp deg gravidklær. Har vært gravid selv, men kunne aldri i verden ha tenkt meg å gå sånn som du gjør nå.
      Vet at det er drit varmt å gå gravid, så skjønner at du har så lite klær på, men kunne vel ha tatt på deg litt mer når du skulle ta fly, en topp, så kunne du heller ha bretta opp hvis det ble varmt på flyet 🙂 Gjorde jeg 🙂 Du er gravid, og det er bra at du er stolt av det, men kle deg mere passelig. 🙂
      Ellers digger jeg deg !

    12. Hei alle!! Vil dere virkelig stå for dette? Om Rannveig har slengt skitt så er det hennes greie. Men hva i all verden er det dere gjør? Jeg har sjelden sett mer HAT i et kommentarfelt? Jeg sliter IKKE med dårlig selvtillit,men jeg trenger da virkelig ikke å rakke ned på folk av den grunn. Og kjære vakre… det hender da man uten vilje ender med buksesmekken åpen.. har du aldri gjort det? Det er skremmende hvor slemme dere er og dette kommer garantert til å havne i media av mer enn en grunn!! Ta dere sammen. Mobbing er ikke in lenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    13. Maria Benedicte: Må du fortelle henne hva hun skal ha på seg, fordi du også har vært gravid? Stine: Hvem er du til å avgjøre om hun burde dra til GC eller ikke?Vilde: Hvis du mener hun har så STORE problemer, burde du ikke heller spørre henne om hun ville ha hjelp av deg? I stedet for å evt dytte en med store problemer lenger ned? Og til alle dere som MÅ slenge noe ang Therese…get a life? Om hun er brunere eller herligere enn Rannveig??? OMG…. who cares… GET A LIFE!!!!!!!!!!!

    14. Det er jo dette hun tjener penger på jenter! Når hun skriver dritt om andre og viser oss antrekk som dette, så er det kun for å skape oppmerksomhet rundt bloggen sin. Det er faktisk alle dere som skriver negative kommentarer på bloggen hennes som gjør at hun kan tjene fett på dette. Jo flere hun klarer å provosere, jo flere leser bloggen og jo flere lesere får henne. Hun havner lenger opp på topplistene og dette gjør at hun kan smile og se at det ruller masse penger inn på kontoen hennes 😉 Så i grunnen er det dere som er med på å gjøre at hun kan leve fett pga av bloggen.

    15. Æ trur æ døør av alle Therese lovers som har kommentert her :p jessufader. Kor moden e dokker som går til angrep på Rannveig sin blogg bare fordi therese e beste i verden i dokkers øya? 😛 skjeerpings. Syns du så kjempe fin ut Rannveig, å ståå på 🙂

    16. Bra du slettet det bildet av deg med shortsen så åpen at man kunne se det meste. Bikinitopp på flytur? Kle deg like godt naken, de tøystykkene skjuler ikke noe likevel!

    17. en mer trashy person en det der skal man lete lenge etter. du er ikke på stranda lenger, det er en fackings flyplass. kle på deg jente

    18. Herregud for noen kommentarar!!!
      Alle har vell rett til og reise på ferie om man er gravid eller ikkje, har familie eller ikkje, er voksen eller ikkje!
      Skjerp dere!! Ho er ikkje PR kåt om ho reise på ferie eller svikte familien sin! Trur dere sønnen hennas lide!?
      Han er nok trygg og har omsorg rundt seg!!
      Ja, Rannveig er lett kledd på bilde, men går det ikkje ant å si det på ein skikkelig måte!?
      Dere som dømmer Rannveig ser kun etter det negative, og ikkje etter noe positivt!
      Eg velger og se det positive i ho, og det bør alle som lese bloggen hennes gjøre!
      Hvorfor bruke tida si på og hakke ned på noen?
      Skal dere si noe, si noe POSITIVT!! 🙂

    19. Rannveig, det kan kanskje være en idé å sette på godkjenning av kommentarer? Det blir litt mer jobb for deg å godkjenne dem før de publiseres, men da slipper du å gå over og slette i etterkant. Og da kontrollerer du selv hva som publiseres i utgangspunktet 🙂
      Husk, haters gonna hate dessverre.

    20. Å HERREGUD! Menneskene på flyplassen og flyet må ha fått seg en god latter når de så deg. Det der er noe av det verste jeg har sett……..

    21. Herregud for noen stygge kommentarer! Skjerp dere! Rannveig er et menneske ho også, ho har faktisk føleser som som alle andre fordiom ho har en blogg. Skjønner ikke hva det er med dere. Hun må jo få lov å kle seg akkurat som ho vil vel.? Gaaad!! Hva om noen hadde skrevet mld til dere å mobba dere direkte om tøyet deres,hvordan dere så ut,hvordan dere snakket osv!! Blir så irritert!
      Slutt å mobb!!

    22. Litt rart at noen vil skrive så negative kommentarer, hva er poenget ?Jeg leser denne bloggen fordi jeg synes det er koselig å følge med på graviditeten og livet til en småbarnsmor,som samtidig tar vare på sitt eget utseende.Klem til deg Rannveig,du er tøff.

    23. Hallo, hun har sikkert joggebukse og genser i veska som hun skifter til etter at bildet er knipset. Ingen med flere enn to hjerneceller flyr med det antrekket der. Dette er bare for å skaffe masse lesere til bloggen 😉

    24. Herligheten, dåkk treng ikkje snakka dritt om Rannveig sjøl om at hu har krangla med tcmn. tragisk! Forstår ikkje koffer folk ska ver så vanvittig negativ mot na. Du har ein herlig liten familie, kjekt å følge med på deg Rannveig! 🙂 ikkje tenk på aøøe de andre så bare har dritt å slenga!

    25. For en sykt dårlig oppdragelse alle dere over her må ha hatt. Foreldrene deres kan ikke være mye stolt over jobben sin her. HVA SÅ om hun fløy sånn? HVA SÅ om hun liker å sminke seg? HVA SÅ om hun har veske som lyser fake lang veg? Det går vel ikke ut over noen av dere i det hele tatt! Tar dere skade av det? NEI. Det er ikke dere som får en alt for stor bot om hun blir stoppet i tollen eller på vei inn til en LV butikk? Hvis dere virkelig går rundt å irriterer dere SÅ mye at det går over til mobbing fra deres side, må dere virkelig grave lenger inn i dere selv. Diskusjonen mellom hun og Therese har vel dere sykt mye peiling på ut ifra det dere leser på bloggen til hver enkelt. Jeg leser begge bloggene hver dag, og synes det er latterlig å ta opp dette på blogg i det hele tatt, JA. Men det finnes alltid to sider av en sak.
      Fortsett å vær deg selv, og kos deg masse med familien din 🙂 og lykke til med den nye 🙂

    26. Får tårer i øynene av å lese hvor frekke folker med deg:-( fatter ikke at det er mulig og skrive noe slikt til et annet menneske. Syns du ser kjempe flott ut:-) hvem går vel ikke i kort topp i syden??jeg måtte selv gå med smekken open da jeg var gravid,å det var ikke for jeg var for brei over rumpa men fordi magen startet så lavt!
      Stå på du og fortsett å være deg selv
      @-}–
      Digger bloggen din<3

    27. Jeg synes synd på foreldrene dine som har en kvalm liten fitte som deg til datter. Håper babyen din dør i tillegg.

    28. Å FYFAEN! Til deg som skrev
      21.06.2013 kl.02:08
      ”Jeg synes synd på foreldrene dine som har en kvalm liten fitte som deg til datter. Håper babyen din dør i tillegg.”
      Hva faen feiler det deg? Fy så stygt. Har du kanskje tenkt på at Rannveig får opp IP adressen din, kan anmelde kommentarer hun får og at hun også har følelser? Å si noe så sykt om BARNET til Rannveig er sykt. Umenneskelig!
      Stå på Rannveig 🙂

    29. Sjokkert!!! Om ingen anmeldes etter dette er det noe seriøst galt.
      Og det er det jo. For så grusomme meldinger mange slenger ut her er tragisk.
      Hvordan i all verden kan dere si så mye grusomt ?!!!! Hva er det med dere folk? Verden er så PSYK.
      Og vi klager over utlendinger med dårlig kultur osv.. puhaa.. tragisk.

    30. Hei Rannveig.
      Jeg håper virkelig din sønn og kommende datter aldri noengang kommer over bloggen din.
      “All the haters out there” som du så klekkelig refererer til ved flere anledninger.
      Du lager vel denne bloggen kun for å provosere og skape engasjement vil jeg tro? (håper)
      Jeg nekter å tro at man som småbarnsmor kler seg som et ludder, skriver som et barneskole barn og sminker seg som en som er ruset med hundre prosent viten og vilje.
      Du er mindre pen i de klærne og med den sminken og det håret, vil tippe at under alt “forsvaret” så er det ei søt, norsk jente som de fleste liker. Hun du fremstår som nå er bare disgusting og motbydelig. men for all del, det gir deg jo oppmerksomhet, og jeg gav deg den jeg også…selvom den ikke er positiv- hva er det de sier? all pr er god pr?
      PS – tror tannregulering blir dekket av statskassen….

    31. Hei. Her tar det av ser jeg. Men du ber på en måte om det. I det antrekket… Det er bare æsj træsj. Du er jo egentlig søt. Lurer på om det det er det dårlige humøret du beskriver i gravid.oppdateringene dine som gjør at du oppfører deg som “im the queen of the world” eller om du bare er sånn? Synes du har forandret deg siden sist svangerskap. (har lest blogen din lenge.

    32. Fy så masse stygt som står skrevet her. Hvorfor rakke slik ned på noen pga. valg av klær. Det er da for pokker ikke dere som skal gå i de klærne. Vi er alle forskjellige mennesker med ulik smak , naturlig nok. Att Rannveig går kledd på en måte dere ikke ville gått kledd gir dere ingen grunn til og hetse henne , klarer dere virkelig ikke respektere ett annet menneske pga. Klesvalg ?!! Hadde vært en forferdelig kjedelig verden om vi alle likte det samme , og da gikk helt likt kledd.
      Jeg ville kanskje heller ikke gått kledd slik på en flyplass , men det betyr ikke att jeg er ett bedre menneske eller att jeg har bedre klessmak en Rannveig , det betyr kun att vi er ulike individer som liker ulike ting … Og begynne og hetse noen pga. annen klessmak enn en selv blir så alt for dumt , dere er mobbere intet annet.
      Og Rannveig kan vel kle seg akkurat slik hun ønsker , selv om hun er småbarnsmor. Det er ikke slik att man må kle seg på en spesiell måte når en har barn , man kan selvsagt forsatt ha sin stil.
      Omsorgen ligger ikke i klærne vi går i , barna vil selvsagt neppe aldri lide nød pga. Mors klesvalg , latterlig og dra slike slutninger”
      Stå på Rannveig 🙂 Håper du klarer og gi en lang marsj i de slemme kommentarene som står her.

    33. Håper karma virkelig kommer tilbake til KØDDEN som sa noe så stygt om barnet! Helt utrolig! Sikkert ikke hatt en enkel oppvekst stakkars! Du bør ærlig vurdere å legge deg inn på psykiatrisk avdeling, for du virker syk i hode ditt! Kom ut med navn isåfall, din frekke faen! Håper virker Rannveig annmelder deg, for det der er bare HELT sykt å skrive ! Stå på Rannveig, uansett klær og sminke! Du fortjener overhode ikke så mye dritt som de patetiske folkene her kommer med.

    34. Må si jeg fikk litt mer respekt for deg, etter innlegget om gran canaria. Jeg kunne aldri gjort noe slikt med mine venner ALDRI. Man går ikke fra venner, og når du er gravId? Men så har jeg aldri likt Therese heller da.
      Bare si meg en ting.. Du gikk vell ikke rundt slik som på bildet over her? Vær så snill å si nei! Selv om du er gravid så finnes det shortser og tskjorter som passer magen din. Lille deg 🙂

    35. Rart du har fått lov av legen/jordmor å fly en så lang fly tur når du er så langt på vei. Det er jo absolut ikke bra for barnet grunnet trykket. Moren min fikk så vidt lov til å ta fly når hun var 3 mnd på vei. Det kan føre til at barne får vanskeligheter med å gå, prate etc. Jeg kjenner selv ei som var ute og reiste en av de siste mnd i svangerskapet, og barnet hennes klarte ikke gå før hun var 3. Grunnen til det var pga flyturen og trykket barnet får inne i magen, så fører til en liten form for hjerneskade. Men håper for all del at det går bra for deg 🙂 Skjer jo ikke alle, Men det er en risiko..

    36. Jeg er verken Therese lover eller sjalu på Rannveig. Hvorfor blir man alltid anklaget for å være sjalu? Ærlig talt
      Jeg synes det antrekket der er drøyt å gå med. Uansett om man er gravid eller ikke. Man trenger ikke å være sjalu selv om man synes det antrekket var trashy og over grensa. Show some more class 😉

    37. Jeg skjønner jo at det ikke summer seg å gå med en ukneppa shorts, men det har rannveig bestemt selv at hun skal gå med så det har haterene ikke noe med .Å rakke ned på noe viser bare hvor tåpelige man er selv og foresten så hvis dere syntes hun er så teit og sånne stygge ting så sluttt å lese bloggen hennes da for det er jo ikke noe vits i at dere leser bloggen da!!! :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg