Død sliten og savner kjæresten min !

God kveld kjære lesere !


Må bare beklage for null blogging i dag har bare rett og slett ikke blitt tid til det. Har hatt en rekke møter i tilegg til å bake kake og ha hatt besøk ! Så nå er jeg temmelig kjørt. Har vært suuuperfint vær i dag, så har bare kost oss masse ute i hagen her, vært å kjøpt hagetelt til mini, mini-trillebåre og masse andre “ute” leker. Må til ! 

Ellleeeers.. har jeg ikke så mye å si. Savner kjæresten min fælt. Føler meg nesten singel, haha… ikke en god følelse altså ! Heldigvis får jeg se han på torsdag og det er noe jeg virkelig ser veldig fram til <3 Tror jeg blir veldig bra ! Har vel ikke så mye mere å tilføye.  Lillesøster i magen er fryktelig aktiv i skrivende øyeblikk, kan det ha noe med den gode Pavlova kaka jeg lagde ? Den var helt sinnsykt god, anbefales

Nå skal jeg avslutte her og få noen herlige timer med skjønnhetssøvn. Tidlig opp og ut imorgen på møter osv. Ellers skal vi bare nyte dagen og håååpe på fint vær. Og ta resten som det kommer ! Ha en fin kveld videre alle dere lesere der ute 🙂

Smask smask ! 

23 kommentarer
    1. Du er jo 2-barnsmor, men hvorfor ser vi aldri bilde av lille prinsen din?? Bor han ikke hos deg?? Skal du beholde lille prinsessa?? 🙂

    2. Du har så utrolig nydelig hår! Kan du plis vise eller forklare leserne dine hvordan du fester det? 🙂

    3. Veldig fint at det går bra med deg og dine små,
      men må nesten si meg enig om at du burde tone ned rosafargen litt.
      Ellers er du kjempe søt 🙂

    4. Om ho like rosafargen må ho væll få lov å bruke d?? Alle har forskjellig smak, heldigvis :p æ syns den e knallfin 🙂 kordan merke e d?

    5. Karoline: ho har jo sakt at han bor oss hun men vil gi han litt privat liv, vi ser jo barnet hennes på bilder avogtil som i syden+mange bilder er han på men har er sensurert 🙂

    6. Hehe jeg er helt enig….. Den leppestiften ser ikke ut. Rart at de i hele tatt selger den type farge. Fordi det er ingen som kler slik farge . Mulig de som er mørk i huden med ett tynt tynt lag. Alt går jo i ett i ansiktet. Kan vi ikke få se deg med en annen farge? Noe med mere brunt i eller rødt. Hadde vært gøy:-)))

    7. Det va nu en litt vel liten shorts å gå med på city 😛 Og hettejakka i tillegg så det så ut som du gikk uten nokka på underkroppen… Jaujau feskarhau

    8. Så utrolig pen du er! Nå vet jeg at du har vært mye i syden i det siste, men ellers, hvor ofte tar du sol, og bruker du noe selvbruning?

    9. haha, jeg må bare le litt ! jeg er 14 år gamme og jeg synes du kunne aldri vært et forbilde for noen! du har tatt noe i trynet ditt som ikke ser bra ut, du går med veldig løse klær, bleiker håre ditt og ser bare dum ut! du ser nesten ut som en prostituert som har gått på en smell! hvis du vi bli tatt på alvor så kan du ikke gå rundt sånn der og oppføre deg helt patetisk! du sitter å bitcher over nette til terese og det har du sikker gjort hele livet. Det virker som du ikke har gått av deg etter ungdomskoletiden med fjortis sminke, skille, og “klær” som ikke synes. Det her er kanskje ikke noe voksent skrevet av meg, men når du legger deg selv ut på nette og framstiller deg selv på en så dårlig måte! da er det noe rart med deg. når fikk du barn egentlig siden du e 18 og er allerede på din 2 ?

    10. Den rosafargen hadde vært kjempefin om det hadde vært en lipgloss! Men det blir litt for mye når det er en så tykk leppestift.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg