Koser oss i Tromsø !

Hei igjen kjære lesere 

 

Som dere helt sikkert har merket, har det vært ganske stille her inne på bloggen de siste dagene. Nei, jeg er ikke død, og NEI, jeg har absolutt IKKE fødet slik som mennesker med altfor mye fritid skal ha det til,hahahahah! Har vel rett og slett tatt meg en velfortjent pause fra bloggingen, og det har ene og alene vært utrolig godt. Siden sist har vi reist til Tromsø til familen vi har her, og koser oss masse her borte. I motsetning til leiligheten vår i Oslo er det jo hage her, så fritt fram for mini. Og han koser seg så masse, er så herlig å se på !! 

Har også vært noen dager med knallfint vær, så her går det i lite klær og bading på terrassen. For et par dager siden kom også kjæresten oppover, så nå er hele lille familien min komplett igjen og skal nyte noen uker med ferie sammen 🙂 Sommer er herlig! I går bikket jeg også uke 30 i dette svangerskapet, så tipper det kommer en liten statusoppdatering og magebilder litt senere ! Nå skal jeg avslutte her og så blogges vi senere.

Smask 

18 kommentarer
    1. Man kan spise reker når man er gravid.De som er gavide vet stort sett dette selv.Hvis du ikke tror på det,sjekk matportalen.no!Litt dumt å være så påståelig når man ikke vet?Kos deg med rekene,Rannveig! 🙂

    2. Hei du over her! Du ser så billig og fæl ut? Har du tenkt deg muligheten for at damen er gravid og det er både praktisk og deilig å gå i “daffeklær”?? Rannveig ser da både sunn og frisk ut og nærmer seg faktisk høygravid, litt vanskelig å gå rundt og se ut som en supermodell da 🙂

    3. Ingen problem å spise reker.Man kan trygt spise alt som er kokt el stekt når man e gravid,og reker e jo kokte.Man skal heller være forsiktig å spise reker/jordbær/nøtter mens man ammer,for de er sterkt allergi framkallende:)

    4. Jeg fikk tydelig beskjed om å hålde meg unna reker med tanker på alle de bakterienne de kan bære på. Alltså ikke det synelige men de usyndelig bakterienne som ligger i “kjøttet” til reken. Samt kan man provesere frem en allergi hoss fosterett. Men i dag så får man jo beskjed om å fortsette med røyk også får at stress er farlig. Så æ tror den enkelte bestemmer selv hva man vil spise bare man vet om risikoen får det.

    5. Reker er godt ^^ Kos deg masse med rekene Rannveig. Fult lov i svangerskapet. De som sier det er farlig og at du vet lite, er vell mer de som ikke har så mye peil -.-
      Du ser bra ut til og være over 30 uker på vei :O – selv så jeg ut som huldra xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg