Roadtrip i Nord med min lille familie

Hei kjære lesere 

Tenkte det kanskje var på tide å oppdatere dere litt igjen nå. Må desverre si igjen, beklager så mye for den ekstremt dårlige bloggingen. Når man har det bra flyger tiden, og det er akkurat det jeg føler har skjedd. For noen dager siden bestemte vi oss for å kjøre fra familien i Tromsø, og på besøk til min søster som er bosatt i Målselv. Det var utrolig koselig å se henne igjen, og ikke minst de utrolig skjønne tantebarna mine. Lillemann bare stortrivdes der sammen med søskenebarna sine, og siden det var utrolig fint vær og de hadde en stor hage kunne han kunne løpe fritt rundt.. var rett og slett idyllisk der borte, hadde det ikke vært for at jeg aldri hadde taklet å bo så øde så skulle jeg umiddelbart flyttet til en sånn plass, rett og slett for barna sin del. Etter en utrolig koselig dag med overnatting hos dem kjørte vi da videre hjem til Alta, så her sitter vi da nå. Mine to kjæreste er trillet på butikken for å kjøpe middag, nærmere bestemt taco ! Nammi nam ! 

Regner med vi blir å fly tilbake hjem til Oslo imorgen, noe jeg egentlig gleder meg ganske mye til. Blir godt å komme hjem etter en rundtur rundt om i Nord Norge hos familien, hehe :)) 

 

Håper alle dere faste lesere også har noen fantastiske dager med deres kjære, kos dere masse ! 

 SMASK 

11 kommentarer
    1. Du ser sliten ut, og har du en del vann i kroppen tro? Jeg spør fordi du ser opphovnet ut i ansiktet. Kos deg videre!

    2. Skjønner ikke hvorfor du skjuler fjeset til sønnen din. Du har jo allerede vist han på bloggen før så.. 🙂

    3. Synes det er flott hun skjuler sønnen. Er altfor mange som blotter ungene sine på bloggene. De velger jo ikke akkurat å være der, og det KAN (merk; kan) lage problemer senere i livet, ihvertfall i en blogg som denne på topplista. Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg