Stellebord i boks

Det eneste vi mangler(eller, maglet rettere sagt) var et stellebord til prinsessa. Og nå er det på plass ! Hadde egentlig tenkt å gå for et litt smalere stellebord siden det passer best til badet i den nye leiligheta vår, men den andre kommoden hadde ikke like stor oppbevaringsplass, i tilegg til at det var skap i stedenfor skuffer… skuffer er mye mere praktisk til akkurat dette spør du meg. 

Det ble et Sun stellebord fra Troll. Er superfornøyd ! Siden jeg jo er mamma fra før av og har god erfaring med alt av babyting, vet jeg at det å ha muligheten til å oppbevare klærne i kommoden barnet skal stelles på er gull verdt. Med ammetåka og hele pakka blir det altfor mye styr om man skal huske å ta med klær fra et annet rom hver gang babyen skal stelles. Så av erfaring blir denne super å ha, hadde en liknende kommode forrige gang, men den ble ødelagt under forrige flytting. Denne er nok enda litt bedre, og det burde den også være i og med at den var ganske stiv i pris. Fikk faktisk 15% rabatt også, ordinærpris lå på 3 000 🙂 

Siden de ikke hadde den inne på lager, så får vi den om ca 4 ukers tid. Og da er det min kjære som skal få lov til å stå for monteringen, høhø.. husker det holdt på å klikke for meg forrige gang jeg skulle montere stellekommoden, og den måtte monteres flere ganger fra hverandre før det ble riktig ( grunnen til at den ble ødelagt så fort, haha) Er greit denne gangen, for nå har jeg en handymann i huset og slipper alle slike ting ! 😉 

Mens vi først var på shopping måtte jeg også røske med meg litt andre småting ! 

Litt nytt til prinsessa. Har helt lik pute til lillegutt, bare i blå da. Den er så utrolig søt! 

Storebrorboka til lillegullet som snart blir stolt storebror ! Har allerede lest den for han to ganger, og han liker den kjempegodt.. noe som jo er utrolig søtt, haha ! Han skjønner nok ikke så mye enda, likevel. 

Og litt nytt til Mamsen ! Har fått en del spørsmål om det, men det er altså denne fargen jeg bruker på leppestiften jeg har på på de fleste bilder. helt lys rosa. Så vet dere det ! Og hva andre måtte mene om fargen er ikke så veldig nøye for meg, synes den er superfin ! 😉 

Nå skal jeg avslutte her og så skal jeg og min kjære ha litt kosekveld etter nok en superfin dag ! Vært ute å spist i dag, og badet i finværet og greier. Uansett, håper dere får en fantastisk lørdagskveld videre, så blogges vi nok snart !

Smask 

11 kommentarer
    1. Så fin stellekomode 🙂
      Drit i hva andre som ikke kjenner deg mener, du og de rundt deg vet at du er en supergod mor og kjærest 🙂 Skjønner ikke hvorfor folk slenger drittkomentarer til deg 🙂 <3 Stå på 😛

    2. Randveig! Du virker som verdens beste mamma for lille nataniel chrisander og lille emma angelica i magen!!! Jeg leser bloggen din hver dag og du er beldig god til og oppdatere!! Hvis noen sier du dr en dårlig mor eller whTever så ikke bry deg! Du er kjempeflink, 20år o snart tobarns mor det burde du ver stolt av !!!!!! Jeg digger deg og du er et godt forbilde til både gravide og mødre som alerede hAr barn! Du dkulle bare visst hva fu betyr for meg og andre kjekke lesere som leser bloggen din! Du er fabtastisk på alle måter! Du er sinnsykt pen pluss du snart er tobarns mamma, jeg digger at du kan kombinere å være en så god mamma å så sinnsykt pen samtidig !! Du er liksom ikke som alle andre mødre(sletne som faen ;-)) du er en vakker god mamma som er perfekekt for dine barn<3333 jeg unner deg alt godt! Og kunne ønske å møte deg en gang i fremtiden!!! Send meg melling på 91681745! Så kan vi bli bedre kjent !!!! Du er den perfekte mamma for dine to nydelige barn!!! Jeg er sikker på at emma bli nydelig når jeg ser på hennes foreldre ! DEG OG WILLEM! Dete er perfekte begge to😊nydeligge<333

    3. Kjempesøt piratbok! Skal ha en liten gutt snart, å blir lett sjarmert: ) Hehe. Hva tenker du å gjøre etter mammapermen med Emma? 🙂 Lyst til å gå skole? Har du noen tanker på hva du vil jobbe med eller noe 🙂 ?

    4. Det er så deilig når alt er på plass! Er heldigvis ferdig vi også, det eneste vi mangler er babycall og litt flere laken 🙂 Kjempelurt med en slik bok, da! Må jo være verdens beste måte å forklare alt på for en kommende storebror/storesøster, når man kobler det opp med babyen i magen til mamma 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    5. Så mye fint!! 🙂 du har så god smak 🙂
      Kunne du laget ett innlegg om budsjettet ditt/deres for ei uke?
      Bolig, strøm, mat, sparing, klær, husholdning osv?
      Og du har kanskje noen gode råd! 🙂
      Om du ikke syns det blir for privat då! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg