Søndags roadrtrip med familien !

Hei igjen kjære lesere!

Først må jeg bare få si at dette er en mobilblogg og at mobilblogging er noe jeg er ekstremt dårlig til. Men, jeg prøver meg ! I dag bestemte vi oss for å ta en liten roadtrip og gå litt tur osv, siden det er så nydelig vær ute denne fine søndagen ! Og siden vi også var i nærheten, bestemte vi oss for å dra innom for å se på Utøya( fra land altså) Må si det var en litt spesiell følelse, stakkars alle som var med der .. Huff.

Nå er vi bare å kjører rundt, vært en tur innom Hønefoss og er på tur hjem veldig straks. Da skal vi nok bare kose oss i varmen hjemme resten av dagen! Så håper jeg alle dere flotte lesere har en fantastisk dag videre, vi blogges senere 🙂 smask !

5 kommentarer
    1. årNo offence, men dude, dræg nu opp den toppen. Ongan dine kommer gaaarantert tel å se deher om nån år

    2. jeg vet ikke om helt likte at du drev å posa på båten .. jeg har mistet to der og har flere som mistet noen den dagen, merker jeg blir provosert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg