Gravidshoot med kjæresten

Hei alle fantastiske lesere 

Beklager for null blogging i dag, dagen har rett og slett bare gått litt i ett og da flyger som kjent tiden. Har bare kost oss hjemme, ventet på at min kjære skulle komme hjem fra jobb,,spist god middag og vært å lekt ute med mine to bedre halvdeler. Nå sover lillegull søtt i senga si, kjæresten er dratt på butikken for å kjøpe OSTEKAKE til meg ( ja, faktisk…) fikk sånn umiddelbart cravings på ostekake, så snill som han er dro han å fikset det til meg.  Burde vel strengt tatt ikke innta ostekake eller andre liknende kaloribombegreier, da jeg veier en gooood del mere enn hva jeg burde veie og skal veie så snart jeg er ferdig å være gravid. Meeen, hadde null problemer med å få absolutt alt vekk etter forrige svangerskap så satser på at det går min vei denne gangen og 😉 Ligger vel i genene tenker jeg.

Kan jo legge ut litt bilder fra denne fantastiske dagen

Så ikke dette godt ut ? Det var det ! Og lillegull elsker kylling, så det er rett og slett midt i blinken. 

Nå skal vi se på film ( eh, føler jeg sier det hver dag her jeg?) vel, vi skal det iallefall.. og spise ostekake og bli tjukk <3 

Blogges søtinger, smaaask 

19 kommentarer
    1. Hahahaha har vi hørt sånne kommentarer da? Sliter dere med komplekser sjøl dere som skriver sånt? Få dere et liv…og ihvertfall skriv med navnet deres og stå for det dere sier – feiginger…
      Synes Rannveig er kul jeg, alle tiders hyggelig jente…og tror ikke hun bryr seg så mye om slike patetiske kommentarer 🙂

    2. hallo, ho ser ikke ut som en hest når ho gliser, Rannveig er nydelig ho:P
      kanskje du bør se på deg selv før du snakker dritt om andre mennesker, syns det er utrolig frekt av deg.

    3. Ka er greia med å trykke klemme seg på puppane??? Føle du deg dæili? Du er ei veldig søt og pen jente men du ødelegge mykje for deg sjølv ved å framstå slik? Vertfall som mor!

    4. Slutt å klag på at du er så “feit”. Er faktisk ganske så normalt å legge på seg under et svangerskap. 😉

    5. 70 kilo nå? Tipper du veier 77 kg ved termin. Lukke til å få det av:) du klarer det nok innen noen mnd:) du kler å være tykkere. !

    6. Vet du savner restylane, men du må slutte å gjøre til munnen din sånn. Ser ikke så bra ut når du har et så skjønt naturlig smil!

    7. Ja, det er normalt å legge på seg gjennomsnittlig 12 kg i et svangerskap, der er da 3-4 kg fett….
      det er mange som legger på seg ekstremt mye, og til eldre man blir til vanskeligere er det å få av.
      Pass på hva man spiser. Man skal spise for 2, men med det mener man at man skal bare ha en ekstra grovskive med pålegg.
      Det er alt som trengst.

    8. kule rannveig :p
      du er bare kul du rannveig og du er flink med blogginga, forsett sånn 😉
      ikke bry deg om de som skriver masse dritt og hat de er bare sjalue på deg
      rannveig <3 rannveig <3

    9. Fin blogg! Kunne du tenke deg å sjekke ut min? Ikke for å vere frekk asså, men hva er greia med å presse sammen puppene-bildet???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg