Svangerskapskontroll og koselig lunch i Oslo

Hei igjen kjære lesere !

I dagf har egentlig vært en ganske stress, men likevel koselig dag. Tenkte å legge ut litt bilder siden jeg VET jeg har vært helt elendig på å oppdatere bloggen de siste dagene. Føler egentlig ikke å blogge når jeg ikke har en egen plass å bo, å ta bilder fast osv… for akkurat nå bor vi så å si i kofferter inntil begynnelsen av neste uke, noe som gjør blogging littt vanskelig. Og sist, men ikke minst.. fordi jeg vil finne kameraladderen min, ordentlige bilder har så mye å si for blogglysten.

Hvertfall ! Dagen i dag startet med svangerskapskontroll, og siden jeg er på slutten av svangerskapet har jeg bare bestemt meg for å fortsette med svangerskapskontrollene hos jordmoren min på Grunerløkka i Oslo. Tenker at det er like greit. Svangerskapskontrollen gikk supert. Både blodtrykk, urin, jernlagrene mine(hun tok blodprøve) og alt var helt feilfritt. Baby sine hjerteslag er perfekte, magen er stor for uka og vokser perfekt, og hun har “borret” seg langt ned i bekkenet nå, akkurat slik som jeg “mistenkte” på grunn av alt nedpresset de siste dagene. At hun har hodet langt ned i bekkenet og nesten festet seg helt gjør jo at alt ligger til rette for enda en super fødsel. Hadde nemlig en “drømmefødsel” med min sønn, ingen komplikasjoner hverken under svangerskapet eller under fødselen. Ser ut til at det går veien denne gangen og ! Måtte også ta blodprøve for Toxoplasmose siden jeg har vært hele to ganger i utlandet i sommer. Så håper jo og tror såklart at svarene vil være negative. 

Etter kontrollen dro jeg for å spise lunch med Tone, som er produsent på Rakett TV, de som lager Unge Mødre og også sesongen jeg var med i. Var utrolig koselig, og hun har en skjønn liten “vao vao” som heter Princess ! Lillegull var såklart utrolig opptatt av hunden siden han er helt besatt av hunder. Søtnos ! 

Blogges <3 

5 kommentarer
    1. Du nekter å avbilde din sønn på bloggen, men vise han frem på tv har du ingen problem med? Ikke misforstå, jeg liker bloggen din veldig godt og respekterer deg som en vordende tobarnsmor, men dette forstår jeg ingenting av:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg