Sprader rundt i bikini

Hei igjen skjønninger

Må først bare få si tusen takk for alle fine kommentarer på mitt forrige innlegg, det varmer utrolig mye! Er det noe som virkelig motiverer meg så er det slike fine tilbakemeldinger.Om det er noe mere dere vil jeg skal skrive om, så må dere for all del bare rope ut. Tar såklart til meg dere leseres ønsker. Fikk ikke blogget noe spesielt i går, men det er rett og slett fordi vi koser oss så mye!

Været er bare helt fantastisk, noe det har vært noen uker og skal være en god stund framover også. Deilig! I dag har vi vært å badet på et ganske populært badevann med noen vennepar av Willem, som alle sammen har barn på rundt lillegull sin alder. Noe som såklart er midt i blinken, og vi har koset oss masse masse! Ellers er det ikke så mye å si, middagen ble inntatt utendørs i knallværet på MCDonalds, heh. Ikke verdens sunneste alternativ, men en gang i blandt er det også lov.Eeelsker at det er så fint vær og at man bare kan gå rundt i bikini osv.., blir virkelig i godt humør av det. I dag er det søndag, og enda en ny uke står for tur, denne uka flytter vi jo faktisk også inn i vår nye leilighet, noe jeg gleder meg masse til! Men det kommer jeg mere tilbake til senere når innflyttingsdagen kommer. Nå er det avslappings og film før det er senga på meg og min kjære. Så da blogges vi nok snart!

Ha en fin uke kjære lesere! Smask 

10 kommentarer

Siste innlegg