48 dager til termin!

Herregud som tiden flyger! Tenkte jeg skulle ha en liten “markering”  her på bloggen når det var akkurat 50 dager til termin, men det er to dager siden og gikk meg rett hus forbi… så da tar vi det i dag, 48 dager til terminen med lille prinsessa i magen. 

Og sånn blir det egentlig når man har en 1,5 åring i hus. Enkelte dager glemmer jeg helt av at jeg faktisk er gravid, haha. Det kommer alltid i andre rekke, og det er ofte jeg ikke tenker en eneste gang på det iløpet av dagen før jeg går å legger meg om kvelden og kan ligge å kjenne på sparkene hennes. Og nå er hun begynt å bli skikkelig stor! Hele magen buler i den retningen hun gjør akrobatiske bevegelser i, haha. Har også begynt å få store problemer med å komme meg inn og ut av senga selv, og enkelte dager er det helt jævlig å bare gå. Da er det godt at jeg har verdens beste kjæreste og reservepappa som kan løpe etter lillegull 😉 

Tok nettop noen magebilder nå, og i dag er jeg 33 uker og 3 dager på vei. Synes dagene og ukene bare flyger unna, det er virkelig ikke lenge igjen til vi sitter med en liten nyfødt prinsesse og lillesøster i armene våre. Jeg gleder meg så utrolig mye! Og noe av det jeg gleder meg aller mest til er når lillegull skal få møte lillesøsteren sin for første gang <3 

Hva synes dere om magen? 

Nå gleder jeg meg bare til barnehagestart i neste uke og å få slappet ordentlig av de siste ukene før jeg blir tobarnsmamma 🙂 

12 kommentarer

Siste innlegg