New in: Babyklær

Siden jeg er superduperverpesjuk om dagen, så går mye av mine tanker til forberedelsene til lillesøster i magen skal ankomme verden! Selv om jeg har klær i bøttevis og mere til, så er fortsatt babyshopping (eh, shopping generelt?) favoritthobbyen.

Her er litt nytt til snuppa i magen jeg har bestilt på nett nå! 

Vertbaudet Blå Buksedress

Vertbaudet Brun Buksedress

Vertbaudet Rosa Body i økologisk bomull, 3-pk

Vertbaudet Rosa Kjole

Name it baby Cerise Name it Bodykjole Jytte

Ellos Kids Sett i 2 deler

Ellos Kids Sett i 2 deler

Hello Kitty Lys rosa/gråmelert Sett i 2 deler

Ellos Kids Kjole

Vertbaudet Sett i 3 deler

Ellos Kids Rosa Leggings


Ah, jeg bare elsker å se på jentebabyklær! Så utrolig mye fint å velge mellom.  Alle klærne har jeg kjøpt i størrelse 62 og 68, siden jeg erfaringsmessig tenker at bittesmå nyfødte babyer ikke trenger så altfor mye klær da de vokser i  rekordfsrt ! Og siden pappaen til lillesnuppa i magen veide 5,5 kilo (!!!) da han ble født, så er det jo ganske sannsynlig at snuppa i magen også vil være nokså stor ved termin… meeen, ber til høyere makter om at jeg skal slippe å føde en baby på den størrelsen…  ! 🙂 

Hva synes dere om klærne ? 🙂 

28 kommentarer

Siste innlegg