Morgenstund har gull i munn

God morgen skjønninger 

I dag startet dagen halv 8, noe som jo er helt supert! Og for dere som nå hever på øyebryna og tenker at det er tidlig, det er faktisk lenge å sove når man har en 1,5 åring. Heh, så vet dere det.. Nå har vi nettop fått i oss god frokost, kooset litt, leket og er klar for å starte dagen. Har ingen spesielle planer i dag, men vi bor jo på landet så det er vel bare å komme seg ut tenker jeg ! 

Formen er ikke så bra da, både i går kveld og i dag har jeg hatt hyppige og vonde kynnere ++ endel mensensmerter. Så håper for all del det gir seg, er jo ikke noe særlig. Ellers håper jeg dere skjønne lesere får en fantastisk fin dag videre, så blogges vi nok senere !

Hva skal dere gjøre i dag?Smask 

10 kommentarer
    1. Den frokosten så veldig godt ut! Her våknet hele huset halv 7. Storebror på 2 år har fått stor seng, så han ville ikke ligge mer og da fikk ikke lillebror på 2 mnd sove lenger, hehe. Kan jeg spørre hvor dere har flyttet hen? 🙂

    2. Her er det så varmt, at jeg orker ikke gjøre noe som helst :))) Gått en tur med hunden, skal bare slappe av – husarbeidet tar jeg til vinter`n hehehe. Ha en flott tirsdag dere og – klem <3

    3. Huff, du får prøve å ta det fullstendig med ro i dag, og heller få litt ekstra hjelp 🙂 Kynnere skal ikke være vonde, det er ett temmelig klart tegn på at du må slappe av, noen fødsel vil vi ikke ha riktig ennå! 🙂 Jeg håper det går bedre med deg utover dagen =)
      ♥ Lizbethosnes.com

    4. I dag har samboeren og jeg vært og hentet datamaskin. Den andre holdt på å si takk for seg. Jeg har vasket klær, tatt oppvaska, sitter og bretter sammen tøy og får snart besøk av svigerforeldrene mine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg