Gravide og cravings..

God morgen skjønninger

I dag er jeg og lillegull hjemme, med barnehage følger nemlig sykdom og hele pakka med! Natten til  i dag har vært helt grusom, og har omtrent ikke sovet noen ting. Som mamma må man være helt om dagen, helt om natta! Akkurat nå sover lillegullet, så da tenkte jeg å ta meg noen minutter på øyet selv og forhåpentligvis kommer kjæresten litt tidlig hjem fra jobb i dag slik at han kan avlaste meg. Ellers har jeg ikke så mye å si, vi skal bare være innenfor døra i dag for å bli frisk så fort som mulig. Se på tegnefilm, få maasse mammakos og hååpe på å bli frisk 🙂 

Fant dette bildet på en annen blogg, haha.. synes generelt sånne greier og vitser og slikt ikke er det gram morsomt, men denne måtte jeg le litt av, er nemlig akkurat slik jeg føler det for tiden!

Ha en fin dag alle dere fantastiske lesere der ute ! Kos dere masse i dag 🙂 

4 kommentarer

Siste innlegg