JA, jeg er med i neste sesong av Charterfeber!

Som jeg har ventet på å kunne si dette til dere alle, siden min deltakelse i dette har vært planlagt i snart ett år! Har fått så utrolig mange spørsmål om det en god stund nå, og siden promo-videoen av Charterfeber allerede er ute nå, så kan jeg bare bekrefte det for dere alle! Det ER meg dere ser klatre opp på en ganske høy TV benk i promoen, hahahhaah… 🙂 

Charterfeber har premiere 3 september på TV3, og jeg har termin med lillesnuppa bare 5 dager etterpå!! 

Så, blir spennende om jeg sitter å ser første episode som tobarnsmamma og nybakt mamma til en liten prinsesse eller om jeg er sprekkeferdig så det holder. Time will show! Under innspillingen i Juni var jeg 29 uker på vei, så vil si det var ganske sprekt av meg å hive meg på noe sånt 😉 

GLED DERE! DET GJØR NEMLIG JEG 🙂 

– Skal du følge med meg i denne sesongen av Charterfeber? Jeg kan i alle fall love dere drama så det holder og mye morsomme øyeblikk på GC:D

21 kommentarer

Siste innlegg