Gravidmagen 37+5… sunket mye!

De siste dagene har jeg lagt merke til at magen har sunket utrolig mye! Kan ikke huske at dette skjedde så drastisk da jeg gikk gravid forrige gang, at man merker stor forskjell på så kort tid! I dag er jeg 37+5 uker på vei, som vil si at på førstkommende fredag er jeg hele 38 fullgåtte uker på vei! 

Tiden flyger rett og slett unna! Når klokka bikker 00 er det faktisk bare 17 dager til terminen min med lillesøster. Og som vi gleder oss nå!! Kjenner utålmodigheten tar meg mere og mere for hver dag som går. Vet jo at det ikke er stort man får gjort med det, hun kommer virkelig når hun vil komme og det er jeg fult klar over! Men etter at min venninne Linn, som hadde termin bare to dager etter meg, fikk sin nydelige lille datter Lykke har jeg vært så utrolig babysyk! Nå vil jeg også ha min lille prinsesse i armene !! 🙂

Synes dere den har sunket mye ? Eller er det bare jeg som ser det ? 

Gleder meg i alle fall til å bli kvitt alle disse tunge kiloene jeg går å bærer på nå, er ganske sikker på at jeg har en temmelig stor jente i magen min! Har kontroll på tirsdag i neste uke, så da får jeg vel vite sånn ca hvor stor hun er. Har forresten hatt utrolig sjeldne kontroller i dette svangerskapet, nå har jeg ikke vært på kontroll på utrolig mange uker så ser litt fram til å få sjekket at alt er bra med lillesnuppa 🙂 

Ser også fram til modningsakupunktur imorgen tidlig! Weee 🙂 Det blir spennende! Nå skal vi ha litt kosekveld med film, sjokoladefondue, jordbær og mango med smeltet melkesjokolade! mmmmmmm!!

Blogges, smask 

20 kommentarer

Siste innlegg